Acasa la Nam-joon

56 8 2
                                    

Dupa o noapte nu prea odihnitoare pentru mine, am vazut ca telefonul lui Merry scoate un zumzet. A primit un mesaj de la Jin! Nu am trezit-o, ca daca o trezeam, se sculau si celelalte, mai ales ca era doar ora 5:17, apoi m-am gandit sa nu le deranjez.

Mesajul de la Jin:

        Jin: Salut, Merry! Sunt eu Jin si am vrut sa te intreb daca vei putea veni maine in casa lui RM cu tot cu fete ca avem o surpriza pentru voi. Scrie-mi daca puteti.

        Merry (Sonia): Ok o sa venim, da nu stim unde este casa lui.

Dupa 10 min.

         Jin (Min Yoongi): Nu ii problema, venim si va luam voi. Ii ok cam pe la ora 14:30?

         Merry (Sonia): Ii ok. Ne vedem!

         Jin (Min Yoongi): Ne vedem, ciao!

         Merry (Sonia): Pa! :)

Ma intrebam in sinea mea " De ce am raspuns eu, in locul lui Merry? Ce proasta sunt! Acum ce o sa le zic fetelor?" Intr-un final le-am trezit si pe fete.

        Sonia: Neata! Haide-ti treziti-va! Trebuie sa ne imbracam, sa mancam si sa mergem la Nam-joon acasa.

        Bianca: Ce vorbesti? Noi nu stim de nici-o plimbare pana la casa lui Nam-joon.

        Stefania: Las-o in pace, nu gandeste limpede. Pune-o sa se culce, ii prea devreme pentru a-si pune neuronii la lucru!

         Sonia: Da, nu glumesc!

         Merry: Macar inventeaza o minciuna mai credibila daca vrei sa iti mearga. 

          Sonia: Vorbesc serios, uitati-va!

Si le arat telefonul lui Merry cu conversatia.

           Merry: De ce ai vorbit cu Jin in locul meu?

Gandeam eu: " Am dat de dracu' "!

           Sonia: Pentru ca tu nu erai treaza si m-am gandit ca trebuie sa raspund!
  
           Dariana: Putea-i sa scrii, daca ne intreba-i si pe noi.

            Sonia: Bine..... da' mergem?

            Merry: Da, dar nu mai ne faci deastea.

             Sonia: Yey!

Ne-am imbracat si ne-am dus sa mancam. Am mers doar eu, Bianca si Merry. Celelalte fete au ramas la hotel, iar unele din ele s-au dus la mall.

Cam asa aratam:

 Cam pe la ora 11:30, membrii BTS   ne-au dat beep si am coborat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Cam pe la ora 11:30, membrii BTS   ne-au dat beep si am coborat. Min Yoongi impreuna cu RM au fost cei care ne-au luat de la hotel.

Ei aratau cam asa:

 Erau intr-un fel mai draguti si mai cool ca noi, dar nu asta conta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Erau intr-un fel mai draguti si mai cool ca noi, dar nu asta conta. Ne-am imbracat in masina si am mers acasa la RM. Am ajuns. Era frumos totul era din sticla, mai putin tavanul si acoperisul. Bineinteles nici mobila nu era din sticla dar ma refer la pereti. Si cand am zis ca peretii sunt din sticla m-am referit ca sunt ca si o oglinda si de afara nu se vede nimic si nici in celelalte camere.  

        Bianca: Salutari! Ce faceti?

         J- hoppe: Buna!

Si de acolo a inceput distractia.
       

BTS printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum