Dupa ce fetele au incercat sa desluseasca misterul, si-au dat seama ca ar trebui sa consulte pe cineva care se pricepe la asa ceva, iar din acest motiv s-au dus la unchiul Biancai care stie ce sa faca. Unchiul acesteia le-a zis asa:
Unchiul Biancai: Cu mult timp in urma se zicea ca atunci cand 2 sau mai multe persoane visează aceeasi lucru posibil sa se intampla in viitor.
Sonia: Wow! Cum e posibil sa se intample asa ceva?
Bianca: Cum??
Dariana & Stefania: WOW!
Unchiul Biancai: Da, asa se zice, dar nu se stie daca chiar se va intampla.
Bianca: OK. Multumim unchiule!
Unchiul: Nu aveti pentru ce.
Sonia: Multumim si la revedere!
Stefania: La revedere!
Dariana: Pe data viitoare!
Unchiul: La revedere, fetelor!
Acum ca v-am spus ce se va intampla in viitor (am si prezis viitorul) o sa grabesc putin lucrurile ca sa ajung la ce voiam sa ajung. Si am uitat sa precizez, ca pe atunci BTS aveau pana in 16 ani.
In prezent, fetele au 17, 16, 18 si 16 ani. Ele sunt la liceu si au ajuns foarte departe. Este adevarat ca facultatea lor este in America in New York si este departe, dar se intorceau la parinti din cand in cand aveau si ele vacante. Astazi este joi, fetele sunt inca in vacanta de vara si se distreza prin parcuri de distractii, piscini si cluburi. Ele sunt multumite de rezultatele obtinute la teste si acum ca sunt mari au uitat de BTS.
Acum Sonia s-a trezit si s-a dus la baie sa isi faca rutina de dimineata, le-a trezit si pe fete si au mers impreuna sa isi prepare de mancare.Sonia: Buna dimineata!
Dariana & Stefania & Bianca: Buna dimineata!
Stefania: Vreti sa mergem la Gradina Zoologica?
Dariana: Nu nu prea am chef sa ma plimb atât sa vad toate animalele.
Sonia & Bianca: Nici eu nu prea am chef.
Bianca: Si atunci ce facem, ca mai avem 1 luna jumate de vacanta si de vrem putem sa ne ducem pana in România la parinti.
Sonia: Nu ca i-am mai vizitat si acu 2 luni.
Stefania: Adevarat.
Dariana: Da ma da, si atunci ce sa facem?
Sonia: Chiar nu stiu?
Bianca: Auziti nu vreti sa ne ducem pana in Coreea de sud?
Sonia: De ce sa ne ducem pana acolo?
Dariana: Si oricum ce sa facem acolo?
Bianca: Soniaaa, chiar nu iti mai amintesti?
Sonia: Ce sa imi amintesc?
Bianca: BOY WITH LUV...... SAVE ME.......RUN...... Nu iti mai amintesti de ei?
Sonia: BTS?
Bianca: Da!!
Sonia: Aproape ca am uitat de ei! Si cat ne doream sa ajungem in Coreea de sud. Ne-am jurat, ca atunci
cand o sa fim mari o sa ne ducem in Coreea sa le vedem concertele. Si in sfarsit avem sansa!Bianca: Da! Deci mergem?
Stefania & Dariana: Nuuu!
Sonia: Da!
Bianca: Atunci haideti sa ne imbracam.
Stefania & Dariana: Off, bine.
Sonia: Haideti, niciun "of"!
Hainele Soniei:
Hainele Biancai:
Hainele Darianei:
Hainele Stefaniei:
Fetele au pornit la drum si si-au propus sa stea acolo 2 zile.
CITEȘTI
BTS printre stele
AventuraÎn aceasta poveste este vorba despre doua fete care visează sa ajunga in Coreea de sud, deoarece trupa lor preferata este de acolo. Ele ajung in acel loc si li se intampla numai ciudatenii. Numai ca la un moment dat.....