What the fuck?

41 5 2
                                    

Am trecut prin multe in viata asta, dar niciodata prin asa ceva! Nu era ceva special, era doar o simpla zi de luni, insa avea sa se intample ceva ce nu o sa uit vrodata!
Eram deja cam prin mai, iarna trecuse si eu statem impreuna cu Yoongi de aproape 5 luni si lafel si Bianca cu Taehyung. Jessica si cu JungKook s-au imprierenit destul de repede si la o adica chiar se intelegeau bine. Eu, in acea zi aveam antrenamente de baschet. Poate ca nu v-am zis, dar de cand eram mica aveam o pasiune pentru acest sport si il practicam in mod regulat (o data pe saptamana). Eram cam cea mai buna la baschet din echipa asa ca avem sa plec in campionat cu inca cateva fete mai OK din echipa mea. In urmatoarea zi a trebuit sa plec, dar nu singura, ci cu aproape toti prietenii mei cei mai buni si bineiteles si cu iubitul meu. De ce zic aproape toti prietenii mei? Pentru ca, atat de repede cum ne-am imprietenit, tot asa ne-am si despartit printr-o certa (Niki, Nina, Betty). Dupa cum v-am zis am plecat in campionat, in China. Oricum voiam sa o vizitez, dar nu am avut timp. Ajunsi acolo, ne-am cautat hotelul la care avem sa stam pentru urmatoarele doua saptamani, iar dupa aceea ne-am culcat. A doua zi am mers la campionat si a inceput meciul. Cam pe la sfarsitul meciului, unul dintre adversarii mei m-a impins, am cazut jos si mi-am sclintit glezna. A fost fault, direct. In timp ce ceilalti din echipa mea se sfatuiau pe cine sa aleaga sa dea cu mingea, eu am mers increzatoare, am luat mingea si am aruncat-o. A intrat in cos si toata lumea a inceput sa tipe. De nicaieri a aparut un baiat si m-a sarutat pe gura.

BTS printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum