Urmarile incidentului

50 6 4
                                    

Au trecut deja doua zile de la incidentul cu criminalii si noi am ajuns la televizor. Eu, sincer ma bucur ca Bianca a scapat cu nu foarte multe chesti rupte sau fracturate. Insa sunt mega fericita ca baietii au fost prin apropiere si au observat conflictul, caci, daca nu erau ei, posibil sa fii fost moare sau furate si duse pe undeva. Pe langa ca ne-au salvat, noi nici macar recunoscatoare nu am fost fata de ei. Astazi este joi, Bianca nu a putut merge la liceu, asa ca a stat pe acasa si si-a ocupat timpul cu invatatul, cu cititul si cu scrisul unei povesti pe Wattpad.
Dimineata incepe si noi plecam la liceu (fara Bianca), iar ea ramane acasa. Primeste un mesaj:

Nr. Privat: Auzi, nu vrei sa ne intalnim la o cafea?

Bianca: Cine dracu esti? Si de ce ma inviti la cafea?

Nr. Privat: Sunt eu, Taehyung!

Bianca: Si te-astepti sa te cred? Si daca-i fi tu, de ce m-ai suna cu Nr. Privat?

Nr. Privat: Sunt eu, iti trimit o poza cu mine daca vrei.

Bianca: Hai, etaleaza-ti frumusetea.

Nr. Privat: "Send a photo"

Bianca: OMG, chiar esti tu!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bianca: OMG, chiar esti tu!

Nr. Privat: Vezi? Eu sunt.

Bianca: Dar de ce ai vrut sa ne intalnim la o cafeluta?

Nr. Privat: Pai, ca sa vorbim.

Bianca: Doar noi doi? Ca fetele nu is acasa, is la liceu.

Nr. Privat: Si ai mei sunt la liceu, dar ma refeream sa iesim doar noi doi.

Bianca: Bine, dar eu sunt in scaun cu rotile, ca nu pot umbla.

Nr. Privat: Stai calma, ca si eu sunt in scaun cu rotile, am coloana stramba le la impactul cu scarile.

Bianca: Imi pare rau ca ai avut de-aface cu ei si te-ai accidentat.

Nr. Privat: Nu ma doare nici-o rana, atunci cand ma gandesc ca te-am salvat.

Bianca: Nu exagera...😶

Nr. Privat: Nu exagerez deloc.

Bianca: Ma faci sa rosesc. Bine, deci ne intalnim?

Nr. Privat: Da! Ii ok la Restaurantul Bunibu? Cam in 20 de minute?

Bianca: Ii Ok! Ne intalnim! Pa, pa!

Nr. Privat: Pa!

Bianca s-a imbracat cam asa si a plecat sa se intalneasca cu Taeyung.

Bianca: Salut! Scuze ca am intarziat,  dar mi-a fost greu sa ma deplasez pe roti

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Bianca: Salut! Scuze ca am intarziat,  dar mi-a fost greu sa ma deplasez pe roti.

Taehyung: Si eu stau in scaun cu rotile si nu am intarziat.

Bianca: Bine, amu... Si despre ce vrei sa vorbim?

Taehyung: Pai, poate va revansati fata de noi, ca v-am salvat.

Bianca: Si cu ce vrei sa te rasplatesc? De fapt, am vrut sa te intreb de ce ai avut sange pe mana, ca nu ai avut nici macar o zgarietura, cat de mica!

Taehyung: Nu trebuia sa iti curga sange din cap. Ti-am pus mana, ca sa opresc sangerarea, caci altfel erai dusa.

Bianca: OK! Dar de ce erati pe urmele noastre? Asta nu inteleg!

Taehyung: Am simtit ca vi se va intampla ceva rau si am stat in spatele vostru tot timpul, numai ca eram putin greu de observat, ca eram imbracat altfel ca de obicei. Ati zis la un moment dat: " Ce draguti sunt baietii aia".

Bianca: Super! De ce te-as crede?

Taehyung: Pentru ca asa s-a intamplat, si sunt un om de incredere.

Bianca: Am vazut ce de incredere ai fost, atunci cand ne-am mutat in Coreea si voi nici macar nu ati mai incercat sa ne contactati. Da sa zicem ca te cred...😞

Au mai stat de vorba, iar dupa aceea au mers acasa. Cand Bianca a ajuns acasa, toate au sari pe ea cu intrebari.

Sonia: Unde ai fost?

Merry: Ce ai facut?

Betty: De ce nu ai stat acasa in pat?

Niki: Cu cine te-ai intalnit?

Nina: Gata, hoooo, lasati-o pe biata fata in pace! Ce ati sarit asa pe ea?

Bianca: 😶

Sonia: Nu te rusina. Spune-ne si noua unde ai fost si cu cine te-ai intalnit.

Bianca ne-a povestit tot ce s-a intamplat (dar nu ne-a zis cu cine s-a intalnit), iar apoi a incercat sa se ascunda, rusinata de noi, plecand in camera sa.

Sonia: E normal sa te vezi cu cineva! Ai 18 ani! E normal! Nu trebuie sa te simti vinovata.

Bianca: Multumesc ca imi esti alaturi!

Sonia: Pentru nimic!

Ne-am facut impreuna temele si, pana ni le-am terminat a venit seara. Ne-am culcat.

BTS printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum