La plimbare cu cainele si ceva neobisnuit se intampla

108 8 0
                                    

In dimineata urmatoare, Bianca s-a trezit fericita si entuziasmata. Urma sa se intalneasca cu mine, bine inteles dupa ora de schi (adica dupa 5 ore). Si ghiciti de ce trebuia sa ne intalnim...daaaa pentru a plimba cainele vecinei.
Inainte sa va spun ce s-a intamplat cand am iesit afara sa plimbam cainele vecinei, vreau sa precizez ca au venit si prietenele mele, Stefania si Dariana cu noi. Eu si cu Bianca adoram BTS, dar Stefania cu Dariana ii urasc, asa ca suntem la poli opusi chiar daca ne intelegem.
Bun, acum sa va povestesc ce s-a intamplat in aceea zi cand am mers la plimbare cu cainele vecinei, numita Lina.

                                             Convorbire telefonica:

        Sonia: Salut, Bianca!

        Bianca: Salut! No, vin si fetele cu noi pana la urma?

        Sonia: Da. Asa au zis,apoi ne intalnim in parcarea de la Kaufland daca e.

        Bianca: OK! Ne intalnim, paa!

        Sonia: Bine, paa!

                                        Convorborbire telefonica incheiata.

Am ajuns la locul stabilit si ne-am intalnit toate (cu tot cu Lina, catelul).

        Bianca & Sonia: Salut!
       
        Stefania & Dariana: Salut!
        
        Sonia: Speram ca o sa veniti si uite ca ati ajuns! Nu ne-am mai vazut de acm 3 zile imi era dor de voi.
 
         Stefania: Si mie imi era dor sa te revad.

         Sonia: Stefi......sti.......imi pare rau ca nu......team ajutat la proiectul despre "GRECIA ANTICA". Ma poti ierta?

         Stefania: Da normal, dar data viitoare fii prezenta si tu la proiect, ca nu mai vreau sa lucrez singura si tu sa vi pe final de proiect si sa zici ca este si al tau. Ok?
 
         Sonia: Da, ai dreptate, dar mai ierti?

Bianca ne intrerupe si ne zice  ca nu avem timp de vorba caci trebuie sa mergem la plimbare cu Lina.

        Bianca: Hai si tu, Dariana!

        Dariana: OK, haideti.

        Bianca & Sonia: Bine.

Cum mergeam noi asa,observat ceva ciudat intr-un magazin si ne mai uitat o data si inca o data, ne frecam la ochi si nu pricepem cum poate fi adevarat.

        Sonia: Omg, nu cred!!😮

        Bianca: Omg, nici eu!😮

        Stefania & Dariana: Ce-i asa mare lucru, sunt doar membrii BTS.

Ele stiau ca adoram BTS dar ne-au luat umpic peste picior.

        Sonia: Cum este posibil sa ajunga pana aici? Si ce ar cauta, in acest loc?

        Bianca: Nu stiu, dar vreau sa aflu!

        Sonia: Pai, atunci hai sa-i intrebam.

         Bianca: In coreeana?

         Sonia: Nu, pe English sau Romanian.

          Bianca: Si de unde crezi ca au invatat ei romana?

          Sonia: Nu stiu, hai sa vedem daca stiu sau nu.

          Bianca: Si ce facem cu Lina?

          Dariana & Stefania: Noi suntem invizibile?

           Sonia: Nu, doar ca noi iubim BTS si nu ne vine sa credem ca ii intalnim.

            Fetele o leaga pe Lina de un stalp si dau sa intre inauntru.

         

BTS printre steleUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum