20

949 81 11
                                    

1 hafta sonra

"Biraz yavaş süremez misin şu bisikleti? Yaşlandım ve sana yetişemiyorum." aralarında belli bir yaş farkı elbette vardı fakat bu Jungkook'u yaşlı yapmıyordu ama yine de geri kaldığı için bu bahaneye sığınmak daha iyi gelmişti.

Hoseok frenlere basıp bisikleti durdurduğunda ayağını yere koydu ve yanında durmuş soluklanan bedene terler içerisinde kalmış bir halde baktı. 1 saattir, sabahın 7'sinden bu yana bisiklet sürmekteydiler.

Hoseok'un sabah sporlarına dahil olmak istediğinden beri erkenden kalkıp bisiklet ile 25 dakikalık yolu gocunmadan geliyor ve sonra bir saatlik bisiklet turu yapıyorlar ve ardından kahvaltı için eve dönüyorlardı.

Jungkook işi bırakıp işinden çok ayrı bir kahveyi birikimleri ile açtığından beri güvendiği birileri işin başındayken her vaktini Hoseok ile harcıyordu ve bundan dolayı mutluydu. Hoseok bisiklet yolundan bisikletini kucağına alarak çimenlere ilerledi ve bisikletini yere yatırıp çimenler üzerine uzandı.

Jungkook ise onun yaptığını yapmış ve Hoseok'un yanına oturmuştu. Yavaş yavaş buzlar eriyordu. En azından Hoseok ilk zamanlarda olduğu gibi huysuz tavırlar sergilemiyor veya ısırmıyordu.

Terlemiş bedenin üzerine eğilip yanağına dudaklarını bastırdığında Hoseok gülümsedi. Hatta, şu an olduğu gibi, öptüğü zaman tebessüm ediyordu ve bu Jungkook için heyecan uyandırıcıydı.

Aklında bir sürpriz ise bir süredir baya bir yer kaplıyordu. Jungkook, parmağında o daimi yüzük izine bakarken gülümsedi. "Neye gülüyorsun?" Hoseok kafasını kaldırıp Jungkook'un baktığı yere baktı ve tebessüm etti.

"Aptal aşık gibi davranıyorsun Jungkook!" kıkırdandığında Jungkook kahkaha attı ve Hoseok'un üzerine eğilip kolunu kafasının yanına yasladı ve burnunu burnuna sürttü. "Zaten aptal bir aşık yaptın beni!"

Sabahın bu saatlerinde koşuya çıkan ya da yavaş yavaş işlerine yol alan insanlardan bazıları onlara bakıyor fakat durumu umursamıyor önlerine dönüyorlardı.

Hoseok elini yavaşça kahverengi tutamlara çıkartıp sardı ve gözlerini kapatıp Jungkook'un kokusunu uzun uzun soludu. Jungkook onun bu tavırlarına ölüp bitiyordu. Yavaşça dudaklarını biçimli dudaklara bastırdı ve sabahın ilk saatlerinde o güzel dudaklardan aşk şurubunu içti.

Öbür bölüm final olabilir galiba, emin de değilim ama xjjzjz

The Ring :: HopeKook ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin