Prima zi in Seul

49 6 0
                                    


      Era ora zece dimineata,fetele incepeau sa se trezezsca. Prima care s-a trezit a fost Irina. Ea a plecat sa faca un dus,s-a schimbat si a decis sa faca ceva de mancare pentru ele. Merge la frigider si observa ca e gol. Era normal. A decis sa despacheteze geamantanul cu mancare. Acolo aveau gem si zacusca de la bunici. Mai aveau si multe pungi cu pufuleti, dulciuri si alte chesti. Nestiind ce sa pregateasca de mancare, a plecat si le-a trezit pe fete. Ea le-a propus sa mearga la cafeneaua de langa universitate. Fetele au acceptat, au facut dus, s-au schimbat de pijamale si au decis sa plece. Au ajuns acolo si au vazut ca erau si croissante si prajituri. Ana si-a comandat doua croissante si o ceasca de cafea, Irina si Eva la fel. Au terminat, au platit si au vrut sa mearga inapoi la camin. Cand sa iasa, cineva da din greseala peste Irina. Parea a fi un barbat, avea o masca neagra pe fata si ochelari de soare tot negri. A inceput sa tipe la Irina, el credea ca nu inteleg fetele coreeana dar se insela, ele acum o stiu mai la perfectie. Irina vazand cat de inganfat e omu' a inceput sa isi ceara scuze in coreeana la el. Au iesit din cafenea si si-au continuat drumul.

Ana: Nu stiu de voi dar mie mi se pare foarte cunoscuta vocea aia!

Eva: Acum stiu ca suna penibil dar parca era vocea lui Jungkook!

Ana: Nu suna penibil, chiar la vocea lui ma gandeam si eu!

Irina: Cred ca aveti febra, cum sa fie el, e idol, ce ar cauta el la o cafenea de stat?

 Nu apuca Ana sa zica ceva ca vede o limuzina neagra inconjurata de fane, au stat putin si s-au uitat, l-au vazut pe Jimin, apoi au vazut cum iese acel om care a dat peste Irina si intra in limuzina. Isi da masca de pe fata. Fetele raman socate cand vad ca era, chiar el, Jungkook

Ana: Nu pot sa cred, un idol a dat peste Irina!!!

Eva: Noi ti-am spus ca e el, dar tu nu,nimic!

Irina: Treziti-ma va rog din vis!

Eva: Nu e un vis, e pura realitate!

   Fetele si-au continuat drumul, Irina era muta nu a zis nimic pana a ajuns la camin. A vrut sa tipe de bucurie dar Eva i-a pus o perna pe gura, aceasta amortizandui tipatul care urma sa trezeasca toti vecinii. Maine era o zii dificila pentu ele, era prima zi de scoala. Aveau nevoie de caiete si pixuri. S-au uitat putin pe o harta online si au descoperit ca la o strada distanta de camin era un supermarket. Au decis sa mearga pe jos pana acolo ca sa mai cunoasca si ele orasul. Pe drum au tot povestit despre ce ii s-a intamplat Irinei.  Cand au fost in Romania si-au strans bani si si-au schimbat ca sa poata sa isi i-a de mancare. Au ajuns la supermarket si au observat ca  in parcare era aceiasi limuzina neagra in care l-au vazut pe Jimin. Asa ca teoretic membrii BTS erau inauntru in supermarket. Au luat un cos de cumparaturi si au intrat in supermarket. Au mers la raionul cu rechizite, unde aveau sa vada pe.....Jin care lua caiete. Fetele si-au facut curaj si au mers sa cumpere tot ce aveau nevoie, de la rechizite la produse alimentare. Au pornit spre casa de marcat si au vazut ca in fata lor era chiar Min Yoongi. Erau sa lesine langa el dar si-au tinut emotiile si fericirea inauntru. Au platit si s-au indreptat spre iesire,acolo era RM care spre neasteptarea lor le-a salutat si a inceput sa vorbeasca cu ele. Irina era sa lesine dar Eva a cotit-o ca sa isi revina.

  RM: Hi!

Ana: Hi!

RM:You are the new students?

Eva: Yes!

RM: From which country you come?

Irina:R....Romania!

RM: vampires, Count Dracula?

Ana: Yes, but this is a legend!

RM: seriously?

Ana: Yes!

RM: I thought it was true!

Ana: No, is a legend!

RM: Okay,bye!

Ana&Eva&Irina: Bye!

    Au ajuns fetele acasa.

Irina: AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ana: Ce doamne iarta-ma ai?

Irina: A vorbit cu mine!

Ana: Si cu noi a  vorbit!

Eva: Poate maine ne vor face un tur al Seul-ului!

Ana: Ce fain ai fi!

Eva: Acum hai la somn ca maine avem cursuri!


Profesoara de idoliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum