Zis si facut in 20 de minute fetele au fost acasa la mine si noi am inceput sa ne facem comode.
Ana: Fete m-am gandit sa meditam impreuna la coreeana,adica in prima zi de vacanta de iarna pana in ultima tata mi-a gasit o profesoara.
Eva: Poi ar fii super!
Irina: Hai sa il intrebam pe tatal tau cat e o ora de meditatii, noi le spunem parintilor nostri si nu mai ne batem capul sa ne gasim si noi profesor.
Ana: Ok hai sa mergem!
Irina:Nea Ion(tatal Anei)!
Ion:Da Irina ce-i baiu?
Irina: Cat costa ora de meditati la coreeana?
ION: 50 lei.
Irina: Perfect in vacanta de iarna venim si noi si facem meditatii cu profa lui Ana, putem?
Ion: Sigur ca puteti si apropo si in vara ve-ti face si daca vreti Ana va face si meditati pentru BAC daca vreti puteti sa faceti si voi cu ea la romana o ora e 20 de lei la mate la fel si la biologie e 25 de lei, Ana va face cate doua ore din fiecare daca vreti puneti bani la un loc.
Eva: Maine intrebam si dupa venim cu un raspuns clar!
Ion: Stiti ca de luni incepe vacanta,nu?
Eva&Irina&Ana: DA!
Mama Anei: Am vorbit cu parinti vostri si de maine pana incepe liceul voi ve-ti sta la noi pentru a invata impreuna,a da si va rog ceva ca voi sunteti cu internetul incercati sa va gasiti o chirie pentru toate trei!
Irina: Bine, deci maine ne facem ,,bagajele'' si venim aici?
Mama Anei: Da fetelor, si maine veniti cu mine in oras sa va luati caiete,pixuri si de ce mai aveti nevoie.
I&E: Multmim mult ca ne lasati sa stam in casa la dumneavoastra!
Mirela(mama Anei)&Ion: Nu aveti de ce sa ne multumiti,acum gata hai la somn ca e tarziu!
Ne-am dus in camera mea, al naibii de fericite si am inceput sa ne informam despre chirii si despre renumita universitate din Seul, apoi am ascultat muzica la casti pana pe la ora patru dimineata . A doua zii ma trezesc pe la ora 11 dimineata si vad ca inca fetele dorm asa ca decid sa le trezesc pentru a lua micul dejun. Reusesc sa le trezesc si coboram jos pentru a manca, parintii mei sunt la munca asa ca ma gandesc sa fac niste omleta. Terminam sa mancam le propun sa mearga pentru a-si face bagajele.
Ana: Irina pot sa vin si eu cu tine pana iti faci bagajul?
Irina: Sigur!
Eva: Eu ma duc, veniti si voi?
Ana: Da venim stai sa iau cheia ca sa incui usa!
Am iesti din apartament,am inchuiat usa si am mers la Irina care sta la un apartament distanta de mine. Ajunse acasa la ea vorbeste cu parintii sai despre ce ne-a spus mama aseara acestia stiu deja despre mica mutare si ii spun lui Irina sa mearga pentru a-si lua necesarele.Aceasta ma ia si mergem in camera ei pentru a-si lua haine si chesti necesare, in 15 minute a fost gata cu bagajul si-a anuntat parinti ca pleaca la mine si am iesit pe usa. Ii scriem lui Eva ca suntem gata si ca o asteptam la mine,aceasta vede mesajele si scrie ca acuma iese de pe usa deci pana la urma am asteptat-o pe hol. A venit si ea si am intrat la mine in apartament am mers la mine in camera si le-am spus sa despacheteze ca am loc destul in dulap pentru hainele lor, din intamplare aveam un dulap cu trei usi si am avut doar o parte ocupat cu hainele mele. Am decis ca partea din mijloc a dulapului sa fie a Evei si cealalta a Irinei si am inceput sa impaturam hainele. Dupa asta am decis sa ne odihnim putin deoarece mai era o ora pana veneu parintii mei si trebuia sa mergem si cu mama in oras. Intre timp a ajuns si mama cu tata acasa iar acum noi ne pregatim penru a merge in oras, intr-un final pornim si noi spre mall. Ajungem acolo si intram intr-un magazin cu rechizite, ne alegem ce ne trebuie, mergem la casa si platim apoi ne indreptam spre un magazin cu haine unde mie mi s-a pus pata pe o pereche de blugi negri rupti in genunchi.
Ana: Ce ziceti is faini blugii astia?
Eva: Is faini
Irina: Da tricoul asta va place?
E&A: Daa!
POV. Mama Anei
Le vedeam fericirea fetelor, Ana si-a luat blugii inca vreo doua perechi de pantaloni de trening, cinci tricouri si spre fericirea ei a gasit doua hanorace cu BTS si le-a luat si pe acelea, Eva si-a luat aceleasi pijamale, doua perechi de blugi rupti, un hanorac cu BTS, trei tricouri si un plover, iar Irina la fel si-a luat aceleasi pijamale ca fetele, trei prerchi de pantaloni de trening, doua tricouri si un hanorac cu BTS cand am ajuns la casa era costul de vreo 200 de lei Irina si Eva au vrut sa isi scoata portofelele ca sa plateasca dar le-am oprit, si am platit eu totul la iesirea din mall Irina ma intreaba
Irina:De ce nu ati lasat sa platim noi?
Mirela: Deoarece va consider fiicele mele!
Eva: Dar totusi 200 lei
Mirela: Ce are, trei fiice am!
Dupa aceasta radem toate
Pov.Ana
Ne urcam in masina si plecam spre casa deoarece noi am ajuns in mall la ora 14 si acuma e ora 17 si a inceput sa se intunece afara plus ca ne era si foame asa ca am pornit spre casa
Am ajuns acasa, mama a pus mancarea sa se incalzeasca si ne-a facut cate o ciocolata calda intre timp noi am povestit despre cum va fii maine la prima ora de coreeana.
Am mancat si mama ne-a spus programul de meditatii
Mirela: Deci de la 11 la 13 aveti coreeana, de la 14 la 16 aveti matematica si de la 16 la 18 aveti romana
Irina&Eva&Ana: Aoleu
Mirela: Aia e,marti aveti de la 8 la 10 bio, de la 11 la 13 coreeana,de la 14 la 16 mate si de la 16 la 18 romana
Ana: Si dupa o mica pauza de vreo jumate de ora si apoi invatam
Eva: Mie imi convine, sincer vreau sa iau o nota ok la BAC ca sa nu se razgandeasca parinti mei in privinta cu Seul
Irina: La fel si mie
Si astea fiind spuse noi ne-am dus in camera mea, ne-am facut un dus, ne-am imbracat in pijamalele noastre identice si ne-am facut rutina de seara apoi ne-am bagat la somn deoarece maine ne asteapta o zi grea
Sper sa va placa maine v-a veni si al treilea capitol
1080 de cuvinte
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Novela Juvenilin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...