POV.Beomgyu
Si cand credeam ca Yeonjun nu mai e cu Ana imi suna disperata de alarma. Ma ridic din pat si ma duc sa ma schimb.Intr-un final am decis sa ma imbrac asa:
Am plecat la studio cu trupa si fetele deoarece ele au decis ca vor sa devina idoli. Acum sunt in masina si giciti ce ascult aceasi manea,m-a inebunit maneaua asta,daca nu v-ati prins ascult ,,10 ani de ghinion". Tocmai s-a terminat si asta si acum ascult,,Strazile din Bucuresti". Oh no, am scapat o lacrima fuck. Logic ca nu se putea sa nu se observe, fix Yeonjun a observat,sunt mort, ce sa-i spun?
Yeonjun: Hyung,esti bine?
Beomgyu: Da,mi-a intrat ceva in ochi...
Yeonjun: Ai ceva,simt asta,de ce ne ascunzi? Spune-ne care e problema!!
Beomgyu: Hyung,sunt bine crede-ma...
Yeonjun: Ba nu, nu esti,ai ceva si nu ne spui!
Beomgyu: Cand voi spune o voi face!
Yeonjun: Bine dar sper ca in curand!
Beomgyu: Si eu sper!
Am ajuns,fetele s-au dus sa semneze contractul. Acum suntem in drum spre casa si eu scriu niste versuri, am observat ceva foarte ciudat la Eva. Sta cu ochii doar pe Yeonjun. Ajuns acasa am fugit dupa caietul de desene si trusa de desen si am plecat in curtea din spate ca sa ma descarc. Dupa vreo cinci minute Eva s-a asezat langa mine si a dat drumul lacrimilor,am imbratisat-o prieteneste si am incercat sa o calmez.
Beomgyu: Ce ai patit Eva?
Eva: M-am indregostit de persoana care nu trebuie...
Beomgyu: La fel si eu,dar de cine te-ai indregostit?
Eva: Yeonjun....Dar tu?
Beomgyu: Ana...!
Atunci am plans amandoi vreo 20 de minute bune. De ce trebuie sa sufar atat? Trebuie sa ma pregatesc pentru maine deoarece este Valentine's Day. Le-am luat tuturor fetelor cadou. La Eva i-am luat un parfum, la Irina un album de al nostru si la Ana i-am luat un set format dintr-un lantisor :
ii voi lasa cadoul in camera ei si nu ma voi semna.
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Teen Fictionin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...