POV.Irina
Ne trezim toate de dimineata deoarece auzim minunata alarma. Mergem sa ne imbracam apoi ne punem sa mancam niste cereale cu lapte. Ne luam ghiozdanele, incuiem apartamentul si mergem spre universitate. Trebuia ca noi sa fim la ora 07:00 in biroul directorului. Ajungem chiar la intrarea in universitate. Ana decide sa sparga tacerea.
Ana: Pregatite?
Ana&Eva&Irina: Nuuu!!
Ne-am luat inima in dinti si am intrat in universitate. Cand intram ramanem socate toti studentii ne intampinau. Eram socate. Confeti au inceput sa se imprastie peste tot. Toata lumea striga Welcome. Simteam cum mi se inmoaie picoarele. Eram surprinsa, de ce se comporta asa cu noi? Zici ca suntem zile de sarbatoare. Ma intorc spre Ana si o intreb in romana:
Irina: Ce Dumnezo' fac astia aici!
Ana: Asta ma intreb si eu!
Nu apuc sa mai spun ceva ca ii vad pe cei 7 faimosi, se indreapta spre noi, credeam ca lesinam toate. Au venit si au dat mana cu noi. Eram foarte fericite. Nu stiam cum sa reactionam. Erau niste studenti primitori si prietenosi, parca eram primele studente venite acolo. Ne-am uitat putin prin jur si erau baloane pe sus si ceea ce ne-a atras cel mai mult atentia era o pancarta handmade facuta de studenti pe care scria ,, Welcome Oprea Eva Cristina :)
Costin Irina Alexandra :)
Cozma Ana Claudia :)''
Am ramas socate cand ne-am vazut numele.Ne-am indreptat spre biroul directorului cu toate emotiile. El ne-a intrebat daca suntem fericite noi logic am raspuns afirmativ. Ne-a dat cartile si cate o mica harta a universitatii. Dar ce ne-a spus in continuare ne-a lasat socate. Am aflat ca vom fi fix cu BTS in clasa.Elevi inca erau pe hol asteptandu-ne. Am observat cum directorul ii spune ceva lui Namjoon iar, in scurt timp ii vad pe toti sapte ca se ofera sa ne conduca in clasa. Am acceptat. O vad pe Ana care se aproprie subtil de Taehyng, dar mno eu o trag spre mine.Imi da o privre de toata frumusetea. Am ajuns in clasa, am observat ca erau cate doua banci unite deci stateam cate doi in banca. Am ales sa stau cu Eva in banca. Ana se tot invartea ca sa gaseasca un loc. Nu credeam ce imi vedeau ochii. Taehyung a invitat-o sa stea cu el in banca. Stateau chiar in spatele nostru. Ora a inceput, noi ne-am prezentat. Parca orele erau date pe repede-nainte. Am terminat cursurile si ne-am dus direct la camin.
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Teen Fictionin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...