Pov.Beomgyu
Am terminat orele. Ana si-a luat ghiozdanul si a inceput sa fuga spre camin. Noi fugeam dupa ea. A reusit sa intre in camin, a urcat scarile si s-a incuiat in camera. Singurii cu care vorbea eram eu si Soobin, nici macar cu fetele nu vorbea. Yeonjun a ajuns in fata camerei ei.
Yeonjun: Ana, deschide!
Dar nimeni nu ii raspundea, la fel a facut si cu fetele!
Eva: Ana, deschide!
Ana: Vreau sa vorbesc cu Beomgyu, acum!Plecati de aici si lasati-l singur pe Beomgyu vreau sa vorbesc ceva important cu el!
fetele au plecat impreuna cu baietii in bucatarie
Beomgyu: Acum poti sa deschizi?
Ana: Da!
Aceasta a deschis usa, era toata rimel pe fata de la atata plans si a avut ceva ce m-a facut sa inghet, a avut o taietura pe picior, adica mai avea putin si-si taia venele de la piciorul stang.
Beomgyu: De ce ai facut asta?
Ana: Din cauza lui!
Beomgyu: Nu trebuie sa-ti iei viata pentru un dobitoc, sunt destui baieti in lume, lumea nu se rezuma la un singur baiat!
Ana: Dar il iubeam si aveam incredere in el...
Beomgyu: Uite, stiu ca te-a ranit sa-i vezi in acea ipostaza si poate te v-a rani si ce-ti voi arata acum dar tu trebuie sa stii adevarul neaparat!
Atunci am scos telefonul si i-am aratat filmarea in care Taehyung spune ca defapt Ana a fost doar un pariu pe care l-a castigat usor. Stiam ca e playboy, bine ca nu a intrat mai tare in jocul lui.
Ana: Uff...de ce mi se intampla atatea numai mie? Si atunci a inceput sa planga in hohote, imi era super mila de ea, nu mancase nimic toata ziua. M-am aplecat putin ca sa ajung la nivelul ei si i-am sters lacrimile apoi am pupat-o prieteneste pe obraz. Am vazut ca lacrimile inca curgeau, le tot stergeam dar era aproape imposibil sa nu reapara. Ce bine ca avem doua saptamani vacanta, poate reusim sa o refacem cum era inainte.
Beomgyu: Haide, trebuie sa mananci!
Ana: Nu vreau!!!
Beomgyu: Te rog!
Ana: Bine...
Am adus-o in bucatarie ca sa manance. Fetele mi-au multumit, dupa ce am mancat cu ele am plecat toti spre casa. Am rugat-o pe Ana sa nu faca ceva gresit. Dupa vreo ora m-a sunat Eva cica Ana iar s-a inchis in camera si plange. M-a rugat sa vin la ele daca pot. Atunci m-am gandit ca Ana ar trebui sa ii castige increderea lui Yeonjun exact cum are incredere in mine. I-am explicat lui Yeonjun ca trebuie sa o ia cu frumosul si trebiue sa aiba grija o perioada de ea. Am ajuns la fete si ghiciti ce le-am rugat sa stea cu noi o perioada ca mna sa nu faca ceva Ana. Yeonjun s-a dus sa vorbeasca cu ea dar nici o sansa, nu deschidea nimanui. Am mers eu.
Beomgyu: Ana, daca nu-i deschizi in momentul asta usa la Yeonjun nu mai vorbesc niciodata cu tine! Am auzit ca se indreapta spre usa iar eu am plecat sa-i las singuri.
Pov.Yeonjun
Beomgyu m-a lasat sa vorbesc cu ea. Ana a deschis usa,cand a deschis-o imi venea sa plang, arata in ultimul hal de la atata plans dar era ceva ce mi-a atras atentia, o taietura pe mana stanga, Beomgyu imi povestise ca atunci cand el a intrat in camera ei,ea avea o taietura pe piciorul stang.
Yeonjun: De ce te distrugi, nu meriti asta, lasa-l sa stea cu cine vrea el dar te rog nu te distruge,nu are niciun rost! Daca te iubea tu nu ajungeai in halul asta! atunci ea m-a imbratisat am simtit cum mi se uda incet tricoul din cauza raurilor de lacrimi pe care ea le-a varsat. In scurt timp incep sa plang si eu, sunt un om sensibil, mai bine il lasam pe Beomgyu sa vorbeasca cu ea ca el e mai barbat cu siguranta nu plangea. Am vazut cum ochii ei inlacrimati imi priveau fata-mi plina de lacrimi. Adevarul era ca mi-am amintit de trecutul meu si asta m-a facut sa plang. Mi-am adus aminte de mine si Sasha, eram impreuna cu ea pana sa-si faca aparitia Taehyung, am suferit mult dupa ea dar ei nu-i pasa de mine,iar acum Ana sufera din cauza Sashei.
Yeonjun: Gata, de acum ve-ti sta cu noi, nu vreau sa aud ca ai patit ceva ca jur ca il bat fatal pe Kim Taehyung!!
Ana: Bine,dar sa nu va deranjam...
Yeonjun: Uite nu ne deranjati dar va trebui sa stati in camere cu noi, dac vrei poti sa stai cu mine sau Beomgyu...
Ana: Voi sta cu tine cred....
Yeonjun: Bine, vrei sa te ajut sa impachetezi?
Ana: Nu,ma descurc, ne vedem jos in zece minute!
Am plecat jos si am vorbit cu baietii pana au venit fetele cu bagajele. Am pornit cu masina lui Beomgyu si cu a lui Taehyun la noi acasa
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Teen Fictionin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...