Cum?

31 6 2
                                    

Pov. Beomgyu

  Ma trezesc cu doua brate incolacite  in jurul meu. Ok, Ana m-a tinut in brate toata noaptea,zici ca trebuia sa fug de langa ea. Am trezit-o si am plecat sa ne schimbam ca azi avem zborul spre Romania.Ne-am imbracat lejer si am mers in bucatarie ca sa servim micul dejun. Spre surprinderea mea toti erau in bucatarie mai putin Yeonjun care a plecat de dimineata cu Yeri, nu ne-au bagat in seama,ce are Yeonjun? E orb? De ce ii place sa o faca pe Ana sa sufere, aseara s-a sarutat cu Yeri in fata Anei. Taehyung a ajuns si noi am pornit spre aeroport. Si-a cerut de vreo 50 de ori scuze la Ana. Ea l-a iertat de mult. Tae nu mai e cu Sasha impreuna,acum e cu Lisa din BlackPink.Lisa e o fata super de treaba si se intelege foarte bine cu Ana. Am ajuns la aeroport, am trecut de controale si ne-am imbarcat in avion. A fost un zbor destul de scurt adica numai 4 ore, ma asteptam la un zbor de 12 ore. Am decolat la ora sase dimineata si la ora  10:43 am ajuns.  Taehyung le-a spus adrersa fetelor, au ramas socate se uitau toate la Ana. Ce s-a intamplat?

Taehyung: Stiti unde este adresa asta?

Ana: D-d-da

Taehyung: S-a intampalt ceva?

Ana: Acolo locuiesc parintii mei!

Taehyung: Stai,ceee?

Irina: Poate s-au mutat de acolo Ana!

Ana: Ca bine zici!

   Am ajuns in fata apartamentului cu numarul 36. Am batut la usa,cand ni s-a deschis usa Ana a inceput sa planga de emotii, erau parintii ei.

Ana: Mama,tata!

M&T: Ana!!

Taehyung: Deci ei sunt parintii tai...

Ana: Da!

  Am intrat in casa si am inceput sa povestim pana la un moment dat,cand parintii Anei au inceput sa spuna ceva.

Mama Anei: Ana,trebuie sa-ti spunem ceva...

Ana: Ascult...

Mama Anei: Eu nu sunt mama ta, sunt matusa ta si el nu e tatal tau,e unchiul tau!

Ana: Poi atunci cine sunt parintii mei?

Matusa Anei: Parintii tai sunt si parintii lui Taehyung!

Ana: Deci Taehyng e fratele meu?

Taehyung: Da sunt, mama cand eram mic imi spunea ca ai murit dar defapt nu-si permitea sa ne creasca pe amandoi si mlatusa neputand sa aibe copii te-a lasat in grija ei, am aflat acum doua zile ca imi esti sora. Credeam ca te-am pierdut de mult,dar nu,tu erai mereu in viata.

Ana: Si eu de ce nu am aflat mai repede?

Matusa Anei: Draga,pentru asta ne cerem mii de scuze! Nu stiam cum sa iti spunem!

Ana: Va inteleg si va iert! Dar de ce nu seaman cu Tae?

Irina: Ba,semeni, cand iti spuneam ca semeni cu un orezar radeai de noi!

Ana: Hei, nu-i frumos tremenul de orezar!

Beomgyu: Ne-am obisnuit sa ni se spuna asa!

Soobin: Dar noi de ce trebuia sa venim?

Kai&Taehyun: Exact, de ce?

Taehyung: Pentru ca oricum nu aveti ce face!

Soobin: Ai drepate!

   Am mai povestit apoi am plecat. Ana a uitat sa-si acopere ranile deci sigur Taehyung se va enerva.

Taehyung: Anaaaa, ce ai pe mana?

Ana: Cicatrici, nu vezi?

Taehyung: De ce?

Ana: Astea doua le am de  cand ne-am despartit si astea is recente,chiar ieri le-am facut!

Taehyung: De ce?

Ana: Deoarece mereu fac asta cand sunt in depresie!

Taehyung: De ce esti in depresie?

Ana: Yeonjun.....

Taehyung: Ce e cu el?

Beomgyu: S-au despartit din cauza lui Yeri!

  Atunci Ana a inceput sa planga, eu am tinut-o in brate si Tarhyung se uita dragut la mine. Am ajuns in Coreea din nou si Taehyung m-a oprit sa vorbim intre patru ochi.

Taehyung: Ai grija de ea hyung ca de nu te dau de mancare la sobolani!

Beomgyu: Bro, nu-s impreuna cu ea!

Taehyung: Nu,dar o placi nu-i asa?

Beomgyu: Mai mult ca pe mina insumi!

Taehyung: O sa ii anunt pe Kookie,Hobi si Chanyeol ca nu au sanse cu ea!

Beomgyu: Mersi hyung!

Tae: N-ai pentru ce,dar ai grija de ea ca altefel

Beomgyu: Ma dai de mancare la sobolani, am inteles.............................desi nu cred ca voi fi vreodata impreuna cu ea!

Tae: Eh nu, sti cata incredere are in tine? Am mai vorbit cu ea acus o saptamana si mi-a spus ca are enorma incredere in tine.

    Flashback 

 Ana: Am mare incredere in Beomgyu,daca nu era el nu scapam de depresie!

Tae: Poi si de ce nu esti impreuna cu el nu cu Yeonjun?

Ana: Poate asa vrea destinul, sa fiu cu Yeonjun!

End Flashback

Profesoara de idoliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum