Pov.Ana
Eu si Beomgyu eram impreuna. Lui Yeonjun ii iesea numai gelozie pe ochi cand ne vedea.Nu a fost frumos din partea lui sa uite asa de repede de mine,eram fericiti pana sa apara Yeri. Pentru tot ce mi-a facut Yeri o sa o blestem sapte ani la rand. Acum ca sunt impreuna cu Beomgyu sincer nu-mi mai pasa daca Yeonjun mai simte ceva pentru mine, m-a facut sa sufar mult. Saptamana asta s-au intamplat multe, nu pot sa ma impac cu idea ca am fost impreuna trei zile cu Tae si acum aflu din senin ca e fratele meu. Ma simt in siguranta in preajma lui Beomgyu. Inca eram in curtea din spate cu Beomgyu, eram in lumea gandurilor deci nu am auzit ca ma strigat de cel putin zece ori. Intr-un final,vazand ca nu ii raspund strigarilor decide sa ma sarute. Mama ador acele buze moi. Cand m-a sarutat am tresarit deoarece ma speriasem.
Beomgyu: Te iubesc pitico!
Ana: Si eu piticule!
Beomgyu: Hei, eu sunt cu doua luni mai mare ca tine!
Ana: Cum spui tu piticule!
Am ras amandoi pana Yeonjun ne intrerupe.
Yeonjun: Ana,vreau sa vorbim!
Ana: Nu ti-a fost clar cand ti-am spus ca nu mai ai ce vorbi cu mine?
Yeonjun: Ana, iarta-ma, sunt un prost ca te-am pierdut!
Ana: Neatza soare, o cafea?
Yeonjun: Ana, te rog asculta-ma!
Ana: PLEACA!
Atunci a plecat, am mai stat cu Beomgyu dupa ne-am dus in casa. Yeonjun nu era acolo dar Yeri da. Se uita trista la mine. Ce are?
Yeri: E vina mea ca tu nu mai esti cu Yeonjun!
Ana: Draga, chiar nu-mi pasa a cui este vina!
Yeri: Imi pare rau! Scuze!
Ana: Nu am nevoie de scuzele tale deoarece nu e vina ta, daca Yeonjun ma iubea cu adevarat nu te-ar fi sarutat in fata mea si nici nu mi-ar fi trimis mesaj ca ne despartim!
Yeri: Stiu asta dar totusi am si eu partea mea de vina si mi-o asum!
Ana: Macar tu sa ti-o asumi!
I-am raspuns sarcastica. Nu aveam chef sa vorbesc cu nimeni dar vorbeam cu Beomgyu. El ma face fericita. Am plecat in camera si am stat pe telefon. Am vazut o postare ce mi-a atras atentia,era un aricol in care scria asa ,,Un idol in muzica k-pop mort de beat". M-a pufnit rasul cand am vazut ca marele idol era nimeni altul decat Yeonjun. Am mers sa le arat si celorlalti postarea. Yeri inca era acasa la noi. Eram surprinsa ca Yeri era aici. Le-am aratat tuturor postarea inclusiv lui Yeri, toti am ras cand am vazut postarea. Ioi, nu cred am primit un mesaj de la o vecina in care Yeonjun mort de beat canta piesa ,, Hate me" de la Ellie Goulding. Am crezut ca mor de ras impreuna cu toti din casa. Nu cred, am mai primit un mesaj in care se afla tot un videoclip cu Yeonjun, de data asta canta Make it right de la BTS. Am decis sa ii trimit si lui Taehyung inregistrarea asta si i-am scris in mesaj ,, Uite-l fratioare mort de beat, ar trebui sa il include-ti la voi in trupa, gata de acum stire bomba ,, Bangtan Boy's are de acum 8 membri"😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😂😂"
Beomgyu a vrut sa vorbim intre patru ochi deci l-am urmat pana la el in camera.
Beomgyu: Ana, tu mai simti ceva pentru Yeonjun?
Ana: Dupa ce mi-a facut nu cred ca il voi putea ierta vreodata daramita sa mai simt ceva pentru el!
Beomgyu: Te iubesc puiut!
Ana: Si eu puiule!
Nu stiu cum am azuns sa-l iubesc atat de mult pe Beomgyu dar de fiecare data cand imi spune ca ma iubeste parca as pluti in paradis. Noapea tarziu, mai degraba dimineata a ajuns si Yeonjun, beat si ranit. Sincer nu-mi pasa un minut ca el a patit ceva. Eram foarte indiferenta cand vene vorba de el. M-am asezat la locul meu langa Beomgyu si am adormit dar nu inainte sa ii spun:
Ana: Te iubesc pui!
Beomgyu: Si eu Sweetheart!
Ana: Noapte buna iubire!
Beomgyu: Noapte buna scumpa mea!
---------------------------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Novela Juvenilin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...