Beomgyu.Pov
Dupa ce am venit de la petrecere ne-am schimbat si am plecat la somn.Somnul meu fiind intrerupt de tonul de apel al acestuia. M-am uitat repede cine este,era seful companiei Big Hit adica seful nostru si al tuturor trupelor. Raspund grabit.
Beomgyu: Buna dimineata!
Seful: Salutare! La ora sapte sa fiti neaparat la mine in birou!
Beomgyu: Sigur!
Seful: Si neaparat sa vina si fetele alea trei Ana,Eva si Irina!
Beomgyu: Bine,la revedere!
Seful: Pa!
ok oare am gresit ceva,ma gandeam ce au fi putut face fetele.Era ora sase dimineata fug grabit prin casa si ii trezesc.
Yeonjun: Dumnezeule doamne,ce s-a intamplat?
Beomgyu: Intr-o ora trebuie sa fim cu fetele la sefu' in birou!
Ana: De cee?
Beomgyu: Crezi ca stiu?Grabiti-va!
Ana: Ok!
Toata lumea era grabita,am reusit sa ajungem cu doua minute inainte de a arata ceasul ora sapte.Seful a venit la sapte fix.
Seful: Oo,perfect,cu fetele vreau sa vorbesc!
Soobin: Atunci noi plecam...
Seful: Nu, stati aici!
Seful: Am vazut ca ati fost la petrecere la Exo.Ati fost filmate cantand,mi-a placut foarte mult vocea voastra si abilitatea de a face rap asa ca m-am gandit daca nu v-ar interesa sa deveniti idoli,va las sa va ganditi, aveti timp trei zile!
Ana: Multumim de comunicare!
Seful: Oricand!
Yeonjun: Si pe noi de ce ne-ati chemat?
Seful: Cu cine veneu fetele pana aici? Si apropo sa stii ca sunt de acord cu relatia ta Yeonjun,sa fiti fericiti!
Ana: Multumim!
Ok,ma asteptam sa faca ultimele crize de pe Pamant cand o sa afle ca Ana e cu Yeonjun dar nu. Sper sa accepte fetele, e o opurtunitate mare. Sunt nedumerit,am sentimente pentru Ana si asta nu e bine deloc. Daca afla Yeonjun numai sentimente imi da. Dar nu sunt singurul cu sentimente Chanyeol,Junkook si Hoseok mai au sentimente fata de ea. Daca afla Yeonjun cred ca ne da otrava de soareci sa manacam. Ok sincer daca se mai indregosteste careva de ea si afla Yeonjun suntem morti clar. Ar trebui sa renuntam toti la Ana ca deja e clar ca e luata. Ma gandesc numai la ea. M-am indregostit de ea din momentul in care ea a intrat in ,,depresie" dupa desparirea ei de Tae. Daca ii ziceam asta atunci poate ea in prezent nu era cu Yeonjun. Eram in masina cand m-am tot gandit la astea,observ o mana trecand prin fata mea
Ana: Pamantul catre Beomgyu!
Era asa de draguata.Mi-am pus castile si i-am dat drumul muzicii, apropo acuma inteleg bine romana si imi plac menelele. Chiar ascultam una se numeste ,,10 ani de ghinion sa ai",imi place. Cum a inceput maneaua o casca imi e scoasa din ureche. Ana tocmai asculta ce ascut eu.
Ana: Indregostit?
Atunci m-am facut rosu la fata.
Beomgyu: Sa zicem...
Ana: Yeonjun! Zece ani de ghinion sa ai daca tu nu vii sa-mi dai un sarut noroc sa n-ai!
Beomgyu: Si-nca sapte!
Ana: Sa nu ai parte de alta iubire daca nu ma vrei pe mine!
Yeonjun: Calmati-va amandoi ca numai ghinion va dau!
Ana: Ok...
Beomgyu: Se misca pe beat!
Ana: De unde-o fi venit?
Beomgyu: Ca de cand m-am nascut n-am vazut asa trup!
Yeonjun: Model de la misto stil Michelangelo!
Beomgyu: E scris undeva,ca-mi vei da mie mana ta si ca-ntr-o zi vei fi a mea
Chiar pe cer e scris,am vazut azinoapte in vis ca dragostea ne v-a lega.
Yeonjun: Hyung,esti ok?
Beomgyu: Nu!
Yeonjun: Ce ai?
Beomgyu: Nu conteaza!!!
Yeonjun: HYUNG! CUM SA NU CONTEZE?
Beomgyu: Simplu cu talent!
Yeonjun: Stii ca poti sa ne spui orice...
Beomgyu: Stiu dar nu vreau inca sa spun, nu ma simt bine sa o spun!
Yeonjun: Bine....
Intre timp am ajuns acasa,m-am dus in casa si mi-am luat secretul caiet de desene si trusa de desen. Am mers in curtea din spate si am inceput sa desenez. Cand eram la jumatatea desenului am scapat o lacrima pe el,am simtit ca cineva se aseaza langa mine, era Kai.
Kai: Hyung,ce ai patit?
Beomgyu: Iti voi spune dar promite-mi ca nu ii vei spune nimenui!
Kai: Promit...
Beomgyu: M-am indregostit!
Kai: Si ce e asa de rau?
Beomgyu: M-am indregostit de..........Ana!!
Kai: Hyung asta nu e bine, si Chanyeol,Jungkook si Hobi o plac!
Beomgyu: Stiu..
Atunci am inceput sa plang, plangem intruna dar nu de fata cu altcineva inafara de Kai.
Kai: Hai te rog eu nu mai plange,mi se rupe sufletul...
Beomgyu: Cum am reusit???????????
Kai: Dragostea e complicata,dar nu mai plange,hai te rog priveste partea plina a paharului!
Beomgyu: Ai dreptate dar nu pot face asta.
Kai: Gata,gata nu mai plange!
Nu pot sa cred ca vine si Taehyun,acum trebuie sa-i explic de ce plang ca un copi de doi ani.
Taehyun: Hyung,ce ai patit? De ce plangi?
Beomgyu: Hyung,m-am indregostit!
Taehyn: Si de ce plangi?
Kai: S-a indregostit de Ana!
Taehyun: Ouch,Chanyeol,Kookie si Hope o plac...
Beomgyu: Stiu si e si Yeonjun care daca afla ne da de manace la niste lei flamanzi.
Taehyun: Hyung,uite in primul rand cu plansul nu rezolvi nimic!
Beomgyu; Stiu asta dar nu pot sa cred ca am putut sa-mi ascult inima.....
Am mai povestit si logic ei m-au facut sa rad. M-am pus la somn tot cu lacrimi in ochi
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Teen Fictionin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...