Yeonjun.Pov
Trebuia sa mergem la petrecerea membrilor EXO, dadeau des petreceri.M-am uitat pe lista invitatiilor si am vazut ca la petrecere veneau:BTS,BlackPink,Red Velvet si Mamamoo. Sincer cand am vazut ca vin BTS nu am vrut sa accept invitatia dar,suntem cam obligati ca mno nu ar fi frumos sa nu mergem la party-ul lor, plus ca sigurat Taehyung vine cu Sasha deci am sa pot sa ma razbun.E limpede ca vine si ea, distractie.M-am gandit sa ii stric scumpa rochie.Cum? Simplu,voi turna ,,din gresala" paharul meu de punch pe ea.Ne-am pregatit pentru petrecere,intr-un final eu si baietii eram asortati,aratam asa:
si fetele asa:
Ana era imbracata precum prima din dreapta,Eva precum cea din mijloc iar Irina precum prima din stanga.Si ele vor canta la petrecere. Deci v-a fi ok,am pornit fiecare cu masinile proprii. Ajunsi acasa la membrii Exo incepem sa auzim boxele care explodau de la atata muzica. La poarta ne asteapta Chanyeol.
Chanyeol: Salut,bine ati venit la petrecere!
Yeonjun: Buna,am adus cele trei prietene care au cantat si la ziua lui Jin!
Chanyeol: Buna, fetele cu melodia ,,I need your love"?
Ana: Da, eu sunt Ana,ea e Eva si ea e Irina.
Chanyeol: Incantat,eu sunt Chanyeol!
Eva&Ana&Irina: Incantate!
Chanyeol: Intrati la petrecere,vin si eu imediat.
Beomgyu: Bine,pa!
Chanyeol: Pa!
Am intrat in curte si ghiciti ce,o zaresc pe zana de Sasha.Filtra cu Lay din Exo. Logic ca nu m-am putut abtine si le-am facut o poza apoi am filmat momentul ca mai tarziu sa ii demonstrez lui Taehyung tot ce a facut Sasha. Ne-am distrat pana a venit randul planului cu punch-ul. Imi iau un pahar de punch beau putin din el, imi grabesc putin pasul si ,,din greseala" vars tot punch-ul pr rochia Sashei.Misiune indeplinita. Ma fac ca imi cer scuze,ii ofer un servetel si dupa ea fiind nervoasa incearca sa o impinga pe Ana in apa. Norocul nu ii surade, cand s-a apropriat de piscina nu a apucat sa o pinda de haine pe Ana ca sa o traga in apa, calca pe rochie si in doua secunde era deja la fundul piscinei.Tae era deja acolo sa o ajute.La scurt timp au plecat.Sper ca de data asta sa nu se pastreze traditia cu furtatul trupelor de fete.In fiecare an cand Exo da petrcere doua trupe de fete sunt furate,exact ca traditia cu furatul miresei. Nu cred fetele au fost furate si nici nu sunt o trupa. Ele si BlackPink au fost furate de o jumatate de ora si noi le cautam ca boii. Mna gaseste tu acul in carul cu fan, daca le fac ceva dementii astia sa mor de nu-i iau la bataie.
Soobin: Unde doamne iarta-ma is astia cu fetele?
Taehyun: Tu crezi ca noi stim?
Soobin: Si BlackPink sunt cu ele nu trebuie sa ne facem griji!
Yeonjun: Esti culmea, cum sa nu ne ingrijoram cand sapte fete cu 12 dementi?Ia ca ma suna Chanyeol!
Yeonjun: Alo!
_________________
Yeonjun: Da unde sunteti?
-----------------------------
Yeonjun: Ok,m-ai lamurit,pa!
Kai: Unde is?
Yeonjun: A raspuns Ana,pe fundal se auzeau vocile fetelor,BlackPink si inclusiv Exo.Mi-a dat un indiciu si a zis ca sunt in ,,Locul in care suntem mai mereu ocupati"
Taehyun: Hmm........Stiu!
Yeonjun: Ziii!
Taehyun: Big Hit, sala 34 de dans!
Am plecat exact acolo, Taehyun avea dreptate, acolo erau. Dupa ce le-am gasit am mers inapoi la petrecere deoarece fetele trebuiau sa cante. Au cantat aceleasi piese ca la ziua lui Jin. Au fost superbe!
CITEȘTI
Profesoara de idoli
Dla nastolatkówin aceasta carte este vorba de o fata desteapta si pasionata de k-pop,este romanca si visul sau este sa ajunga la o universitate in Seul ceea ce se v-a intampla ea v-a ajunge mai tarziu o actrita foarte cunoscuta si o buna profesoara de dans, v-a av...