Timpul v-a repara ranile

35 6 0
                                    


Pov.Yeonjun

   Am ajuns acasa. Ana abea se tinea pe picioare. Imi era atat de mila de ea, jur ca odata Sasha si Taehyung vor suferi amarnic pentru tot ce i-au facut Anei.Am asteptat ca sa descuie Soobin usa. Am intrat in casa si ne-am asezat in bucatarie la masa. Am vazut ca Ana mai avea putin si plangea din nou. V-a fi greu o perioada dar nu o voi lasa sa ii se intample nimic. Intr-un fel sau altul v-a trebui sa am grija de ea si nu numai eu la fel si restul adica Taehyun,Soobin, Beomgyu,Kai, Irina si Eva. Trebuie sa ne aliem si sa o facem bine pe Ana. Am pregatit de mancare dar problema era ca Ana nu voia sa manance asa ca am luat-o ca pe un copil.

Yeonjun: Ana, deschide gura, fa aaaa!

 Ana: Nu vreau sa mananc!!!

Yeonjun: Te oblig sa mananci, haide te rog! si atunci am facut o fata de catelus,aceasta m-a lasat sa o hranesc, eram fericit ca ma lasa sa o hranesc.

Ana: Multumesc de masa, ma duc sa ma schimb in pijamale si apoi vin sa mai vorbim!

Eva&Irina: Mergem si noi sa ne schimbam si apoi venim!

Yeonjun: Bine.....!

 fetele s-au schimbat, au venit in bucatarie si am mai povestit. Eva si Irina au venit inaintea Anei deci am mai povestit despre cum o putem repara. Aflasem ca Taehyung daca relatia lor tinea in continuare era primul iubit al Anei,mirare.Intr-un final a aparut si Ana. Fetele nu stiau  de taieturile ei asa ca am decis sa le arat fetelor de ce am decis sa stea cu noi o perioada.

Yeonjun: Bun acum sa va arat adevaratele motive pentru care am decis sa locuiti cu noi o perioada!

Eva: Ana de ce te-ai taiat, esti constienta de ce puteai sa patesti?

Ana: Da, si imi pare rau ca mi-am lasat cicatrici, aveti dreptate dar nu ma simt bine! Trebuia sa stiu ca e un prefacut, am vazut cum ochii lui il urmareau nonstop pe Yeonjun cand acesta vorbea cu mine, bine ca nu s-a ajuns mai departe!

Beomgyu: Gata, gata acum hai la somn ca e tarziu!

Ana: Bine, dar cu cine dorm?

Beomgyu: Cu cine vrei!

Ana: Ok, atunci dorm cu...........................................Yeonjun!

Beomgyu: Voi fetelor ci cine dormiti?

Irina: Daca nu il deranjeaza dorm cu el! si arata cu degetul spre Soobin

Soobin: Nu ma deranjeaza!

Beomgyu: Eva?

Eva: Poi daca nu te deranjeaza, dorm cu tine!

Beomgyu: Nu ma derajeaza!

 Si uite asa am mers fiecare in camerele noastre. Eu i-am aplicat o alifie pe ranile Anei apoi am intrebat-o daca e ok sa dorm cu ea in pat daca nu dorm jos pe parchet.

Yeonjun: E ok daca dorm cu tine sau dorm pe jos?

Ana: Doamne fereste e casa ta cum sa dormi pe jos, daca vrei dorm eu pe jos!

Yeonjun: Sau nu doarme nimeni pe jos!

Ana: E ok sa dormi cu mine, nu ma deranjeaza numai daca nu te derajeaza pe tine!

M-am asezat langa ea si m-am pus sa dorm

Profesoara de idoliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum