Gdy Willow to usłyszała wybuchła płaczem. Trybutka nawet po usłyszeniu armaty nie odpuszczała i nadal go reanimowała. Bardzo dobrze, że się nie poddała i nadal go ratowała. Po kilku minutach Finnick znowu żył. Willow po tym jak zobaczyła, że Finnick znowu żyje zaczęła znowu płakać, ale teraz z radości. Trybutka zaczęła mu podawać leki i opatrunki. Finnick po lekach od razu zaczął się dobrze czuć. Nastał wieczór. Wszyscy trybuci byli schowani w różnych miejscach. Finnick i trybutka z jego dystryktu byli w jaskini. Z Finnickiem było już bardzo dobrze. Postanowiliśmy, że pójdziemy do apartamentu pójść spać ponieważ było już późno. Obudziliśmy się po 8. Wszyscy byliśmy zmęczeni po wczorajszych wydarzeniach. Zjedliśmy śniadanie i poszliśmy obserwować igrzyska. Zostało 5 osób. Finnick i trybutka z jego dystryktu akurat jak weszliśmy chodzili w poszukiwaniu innych trybutów. Nagle ktoś zaczął ich atakować. Był to chłopak i dziewczyna z jedynki. Finnick szybko powalił chłopaka i wbił w niego trójząb. Szybko poszedł pomóc trybutce. Było już za późno. Nie miała siły się już bronić i dziewczyna z jedynki zaczęła ją ranić nożem. Finnick wziął swój trójząb i wbił w dziewczynę z jedynki. Trybutka jeszcze żyła, ale mocno się wykrwawiała. Finnick robił co mógł, ale trybutka zmarła. Zostały dwie osoby na arenie. Finnick i chłopak z 3. Finnick chodził po arenie, ale nie mógł go znaleźć. Znalazł wysokie drzewo i się na nie wspiął. Wszedł na samą górę. Drzewo bylo tam wysokie, że było z niego widać całą arenę. Nagle Finnick znalazł trybuta. Chłopak z trójki kierował się do rogu obfitości. Było już na późno i ciemno więc Finnick został na szycie drzewa. Trybut tak samo został w rogu obfitości. Poszliśmy do apartamentu ponieważ trybuci też już poszli odpocząć. Zjedliśmy kolację i poszliśmy spać.
CZYTASZ
Kolejne lata miłości Katniss i Peety część 5
FanfictionPiąta część książki "Kolejne Lata miłości Katniss i Peety". Kogo wybiorą do kolejnych igrzysk? Kto wygra? Co się wydarzy w życiu Katniss i Peety? Czy ludzie Celestii znowu ich zaatakują? Tego dowiesz się w tej 5 część mojej książki.