Rozdział 9

66 6 1
                                    

Wstaliśmy o 7. Zjedliśmy szybko śniadanie i szybko poszliśmy do pałacu. Gdy weszliśmy ekran był przedzielony na dwie części. Po jednej części był pokazany Finnick, a po drugiej chłopak z trójki. Finnick wspiął się na szczyt drzewa i sprawdzał gdzie jest trybut. Chłopak jeszcze spał w rogu obfitości. Finnick zeszedł z drzewa i zaczął iść do rogu. Był bardzo od niego oddalony więc długo mu to zajęło. Po dobrej godzinie jest na miejscu. Cicho zbliża się do trybuta, ale trybut go usłyszał. Finnick się na niego rzucił i zaczęła się walka. Trybut wywalił Finnicka na ziemię i zaczął go bić. Po chwili wyciągnął maczetę, ale Finnick obronił się trójzębem. Nagle szybko go odepchnął i chłopak leżał na ziemi. Finnick wbił w niego trójząb i wystrzeliła armata. Stało się, Finnick wygrał. Byliśmy bardzo szczęśliwi. Podleciał po niego poduszkowiec który powinien przylecieć do pałacu za 30 minut. Willow już nie mogła się doczekać aż Finnick przyjedzie. Po 30 minutach przyleciał poduszkowiec. Finnick był cały posiniaczony i zakrwawiony. Został przeniesiony do sali. Lekarze powiedzieli, że muszą zrobić badania i doprowadzić go do porządku. Po 3 godzinach pozwolili nam wejść. Gdy Willow go zobaczyła zaczęła płakać ze szczęścia, że jest cały i zdrowy. Finnick był jeszcze słaby więc po chwili wyszliśmy. Została z nim Annie, a my wróciliśmy do apartamentu. Zaczęliśmy się pakować ponieważ już jutro wyjeżdżamy. W tym roku nie będą robić wywiadów ze zwycięzcom. Gdy było już późno poszliśmy spać.

Kolejne lata miłości Katniss i Peety część 5Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz