- Нима? - повдигам вежда - Не мислех, че ще приемеш един коментар на сериозно.
Чувствам се гузно. Щом човекът е предприел промени, значи тъпото ми изказване му е повлияло на гордостта.
- Ами, всъщност се чудех дали да удебелявам контурите или просто да не ги правя?
Разсейвам се от ставането на Хана и Тайлър, че дори не отговарям на Джейсън.
Приятелката ми ми кимва, в знак че ще се забавляват с това момче и веднага разбирам, че няма да се върнат скоро.Напрягам се.
Започвам да се оглеждам за Ник и ставам неспокойна. Дишам тежко и дланите ми се потят.
Защо Хана трябваше да ме оставя тук? Ако брат ми ме види с това момче, ще стане грозна картинка.
Осъзнавам, че не му отговорих и мислено се удрям по челото.
- Знаеш ли, просто остави всичко, както си е - промърморвам объркано.
- Какво има? Изглеждаш като подплашена сърна - пита той.
Чувайки това, започвам да се кикотя и отговарям просто.
- Заради брат ми е. Следи всяка моя крачка.
- Но защо?
- Знам ли - вдигам рамене - Не иска да създам проблеми.
- Като например? - подхилва се, а след него и аз.
- Ами, като за начало да не пия.
Грабвам чашата си с текила, отпивам нервно, като забелязвам отново леден поглед, отправен към мен.
- Защо ме гледаш така? - питам директно, като проследявам погледът му. Насочен е към алкохола в ръката ми.
- В Харлем не виждаме много момичета да пият. - засмива се широко, откривайки два реда бели зъби. Смехът му е лек, допринасящ бодро чувство.
Но, Харлем ли чух? Кварталът на клошарите?
Премигвам два пъти, асимилирайки казаното и осъзнавам, че той е от онзи квартал.
- Харлем, като кварталът Харлем, известен с гангстери и престъпници? - питам, мислейки, че не съм разбрала добре и се надявам да чуя друго.
- Да. Нещо нередно ли казах? - отново се усмихва и това му отива.
Но, по дяволите, ако той е бандит, това не е добре за мен. Да седя на една маса с него.
أنت تقرأ
Език на тялото
حركة (أكشن)Потопете се в един свят на разсизъм, егоизъм и предразсъдъци. Свят, в който езикът на тялото може да ви разкаже неща, след които нищо друго няма да има значение. Джейсън Фереро се бори с мъките в живота си. Немотията и гладът го принуждават да напр...