Джейсън
Натискам газта, а старата бричка прелита по пътя като ракета. Дженифър изтрива грима си с кърпичка, давайки напълно спокоен вид за жена, която не е убила двама души току що.
- Наистина ли си мислиш, че Койота няма да разбере за малкият ви обир?
Тя изпуфтява, след като затваря жабката с огледалото.
- Защото няма. Освен, ако ти не решиш да му разкажеш?
Поглежда ме с повдигнати вежди, но аз бързо връщам очи на пътя.
- Не бих искал да се забърквам в това.
- А ти откъде разбра, че съм тук? - пита изведнъж.
- Барбара ми писа, че те е видяла. Реших да видя каква работа имаш ти там.
Тя се усмихва и започва да брои диамантите, които открадна.
- Защо не си при нея тогава?
Замълчавам.
Отговарям си, че не съм знаел за обира нито пък ще кажа, че се сдърпахме малко.
- Внимавай с нея! Баща й е длъжник на Майк, а ако той разбере за нея ще си имаш големи неприятности.
Стискам по - силно волана, а кракът ми над газта опира дъното.
- Майк Кастело ще си има големи неприятности с мен, ако опита да докосне Барбара! - изплювам гневно.
Чувам само тихото й подсмихване.
- Ако си умен, няма да позволиш на принцесата да узнае за нас, иначе...
- Иначе какво? - прекъсвам я бързо, поглеждайки я право в очите.
- Иначе ще застрашиш живота на всички ни!
Не й отговарям.
По дяволите, бих му размазал физиономията, ако само я докосне.
Скоростта, с която шофирам вече надвишава сто и седемдесет, а аз дори не се колебая да намаля. Зает съм да се проклинам наум за дето изобщо се забърках с цялата тази кал и в момента обмислям странното съвпадение на татуировките с това за смъртта на баща ми.
- Ако имаш някакви дрехи тук, ще ми помогнеш да избягам от въпросите на Майк.
- На седалката отзад е само якето ми - казвам набързо, пускайки радиото, за да се разсея.
Наблюдавам с периферното си зрение голото й тяло, което е покрито с татуировки до последният сантиметър.
ČTEŠ
Език на тялото
AkčníПотопете се в един свят на разсизъм, егоизъм и предразсъдъци. Свят, в който езикът на тялото може да ви разкаже неща, след които нищо друго няма да има значение. Джейсън Фереро се бори с мъките в живота си. Немотията и гладът го принуждават да напр...