Marinette
Ne diyeceğimi bilmiyordum. Tek yaptığım şey ağlamaktı. Adrien bana sarılmıştı.
-Marinette: Bunca zamandır neredeydin? Umudumu kaybediyordum. Rain bana öldüğünü söylüyordu.
-Adrien: Öldüğümü mü?
Adrien benden ayrılıp gözlerime baktı.
-Adrien: Damien seni arıyor. Rain'e seni şehire götürmesini istedim bir kaç aylığına.
Elleriyle gözyaşlarımı sildi. Ayağa kalktı. Ayağa kalkmam için bana yardım etti. Ayağa kalktıgımda karnıma baktı. Yüzünde gülümseme açmıştı.
-Adrien: Nasıl gidiyor?
-Marinette: Ne?
-Adrien: Hamilelik.
-Marinette: bilmiyorum. Normal geçmiyor.
Adrien belimden tutmuş beni şirketten çıkardı. Evin yolunu tarif ettim. Eve kadar geldik. Evin kapısında durdu.
-Marinette: Gel.
-Adrien: Gelemem. Şimdi gitmem gerek.
-Marinette: Nereye?
Adrien bana yakınlaşıp alnımdan öptü.
-Adrien: Seni ziyarete geleceğim. Beni gördüğünü hiç kimseye söyleme. Rain'e bile.
-Marinette: Adrien lütfen kal.
-Adrien: Üzgünüm meleğim. Eğer kalırsam seni tehlikeye atarım. Rain'e belli etmemeye çalış.
Elini karnıma koydu.
-Adrien: Bebeğimize iyi bak.
Bunları diyip hızla gitmişti. Onun sağ olduğunu görmek tüm acımı dindirmişti.3 saat sonra
Rain eve gelmişti. Yüzüne bile bakmadan odama gittim. Bir kaç dakika sonra yanıma gelmişti.
-Marinette: Size kapını nasıl çalıp ıçeri girildiğini öğretmediler mi?
-Rain: Sizede merhaba Marinette hanım.
Kafamı aşağı salip kitab okumağa başladım.
-Rain: Yemek yedin mi?
-Marinette: Evet!
-Rain: Neden kızgınsın sen?
Yanıma gelip yatağın kenarında oturmuştu.
Eliyle kafamı kendine çevirdi.
-Rain: Seni üzecek birşey mi, yaptım?
-Marinette: Sen kimsin de, Beni üzecek birşey yapıyorsun?
Rain bu sözleri duyduğu zaman bir kaç dakika susmuştu. Sonra da, ayağa kalkıp dışarı çıktı. Kalbini kırmak istememiştim. Dediklerim onu incitmişti.Rain
Marinette'in dedikleri kötü hissettirmişdi beni. Odama gittim. Kafamdaki düşünceleri dağıtmak için elime kitap alıp yatağa attım kendimi. Baş ağrılarım vardı. Ilaç alıp içtim. Biraz geçtikten sonra kapı çalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness
VampireAdrien: Vampir olmaya hazırmısın? Marinette: Bilmiyorum. Belkide yapmamalıyım. Hayatımın değişme noktasındayım. Bir boşluğun içindeydim. Bu seçim beni ya kurtaracaktı, yada sonsuza kadar o boşlukta kalacaktım... #Kimtaehyung45701 [Tüm fikir bana ai...