Bölüm meowwlychat içindir.
...
Marinette
Gözlerimi açtığımda ilk elimi yukarı kaldırıp parmağımdaki yüzüğe baktım.
-Marinette: Çok güzel.
-Adrien: Bence sen daha güzelsin...
Kollarımı Adrien'in boynuna sarıp, bacaklarımı üzerine koydum.
-Marinette: Seni seviyorum
-Adrien: Biliyorum.
-Marinette: Ya ben sana güzel sözler söylüyorum, sen 'biliyirim' diyorsun. Egolu öküz!
Kollarımı boynundan çekip ayağa kalktım. Kıyafetlerimi elime alıp banyoya geçtim. Işlerimi halledip odaya geri döndüm. Adrien hala kollarını başının arkasına koyup uzanmıştı. Beni süzüp kaşlarını çattı.
-Adrien: Bu gün bu odada kalacaksın galiba.
-Marinette: Yoo, aşağı iniyorum hatta.
-Adrien: Bence bu bacaklarla aşağı inmen pek mümkün değil.
-Marinette: Adrien! Benim kıyafetlerime karışamazsın. Hem bu gün ben çok heyecanlıyım. Bebeğimin cinsiyetini öğreneceğim.
Ayağa kalkıp yanıma geldi. Önümde eğilip elbisemi asahi çekmeye başlamıştı.
-Marinette: Ne yapıyorsun ya? Bu elbisenin modeli böyle.
-Adrien: Başlarım modeline. Git değiş üzerini.
-Marinette: Değişmiyorum!
-Adrien: Değiş dedim!
Aldırmadan kapıya doğru ilerledim. Gözümü kapayıp, açmamla karşımda Adrien'i buldum.
-Adrien: Sinirlerimi bozma!
Demek sinirlisin Adrien bey. Her zaman yaptığım gibi zayıf yönünü kullanıp dudaklarına yapıştım. Bir kaç saniye sonra gözlerini kapatıp, kollarını belime dolamıştı. Bir kaç dakika sonra ondan ayrılıp hızla odadan çıktım. Adrien neler olduğunu anlamamıştı bile. Aşağı inip masaya geçtim.
-Marinette: Günaydın
Herkes bir bir günaydın demişti. Adrien geldiğinde gözlerinde sınır vardı. Maşuk bir bakış attım. Çatalıyla salatalık alıp ağzıma koymuştu. Gülümseyip gözlerine baktım.
-Nino: Adrien, beni zor durumda bırakıyorsun kardeşim.
Onlara baktığımda Alya'nın sinirle Nino'ya bakan gözlerini gördüm.
-Alya: Adrien kadar olamadın, Nino. Öküzsün işte.
Adrien bana doğru eğilip kulağıma fısıltıyla konuşmuştu.
-Adrien:(fısıltıyla) Bi de bana diyorsun öküz. Böyle bir kocan var. Bence şükür etmelisin.
-Marinette: Hıhı, Ne demezsin.Yemeği bitirmiş, Alya ve Luna ile sofrayı topluyorduk. Alya'cım sağolsun. Hamilesin diyip elimi bir işe bile vurmama izin vermedi. Mutfakta oturmuş, Alya'yı seyrediyordum.
-Alya: Marinette, kız mı yoksa erkek mi istiyorsun?
-Marinette: Benim için fark etmez. Ben ikisinide aynı derece de severim.
-Alya: Ben hamileyken Nino bana hep kız istiyorum diyordu.
-Marinette: Kız babası olmak istiyormuş.
-Alya: Yok yaa. Beni başka bir erkekle paylaşamaz diye erkek istemiyordu. Ama bebeğimin erkek olduğu belli olunca bir yüzü düştü.
-Marinette: Ama Nino tüm gün Jack'le uğraşıyor.
(Jack bebeğin ismidir!)
-Alya: Tabi uğraşacak. Ne de olsa bebeği. Ilk başlarda yüzü düşmüştü. Sonralar benden çok o istekli oldu. Hamileyken tüm gün benimle uğraşıyordu. Bir bilsen neler yaptım ona.
-Marinette: Sende az yoksun, Alya.
-Alya: Kızım, bence sende bundan faydalan. Trip falan at, nazlan. Bir daha bunu bulamazsın.
-Marinette: Tamam.
Aklıma kötü, kötü fikirler gelmeye başlamıştı.
-Alya: Kızım senden çok ben heyecanlıyım.
-Adrien: Marinette'i sizden alıp götürüyorum Alya hanım.
-Alya: Adrien, güzel güzel konuşuyorduk. Zaten şimdi kalktınız.
-Adrien: Ben sevdiğim kadını özleyemez miyim?
Belimden tutup ayağa kaldırmıştı beni.
-Alya: Tamam şimdilik izin veriyorum. Daha sonra benden alamazsın Marinette.
-Adrien: Daha sonra bakarız duruma.Elimden tutmuş odaya götürüyordu beni. Çok açım. Yemek beni doyurmuyordu. Odaya girdiğimizde Adrien benden ayrılıp sarılmıştı.
-Marinette: Adrien..
-Adrien: Hı?
-Marinette: Ben açım.
-Adrien: Tamam. Çok mu, açsın? Ona göre avlanayım.
-Marinette: Çok açım.
-Adrien: Beni bekle. 20 dakika içinde geleceğim.
-Marinette: Seni bulmazlar dimi? Dışarı çıkıyorsun.
-Adrien: Merak etme, güzelim.
Odadan çıkmıştı. Yatağa uzanıp, elimi karnıma koydum. Çok açım. Aç bir vampir çok tehlikelidir. Bir avcı gibidir.
Bağımlı gibi bir şey olmuştum. Bu lanet olası açlık gelince duramıyordum. Görmem falan değişiyordu. Dişlerimin çıktığını hiss ede biliyordum. Adrien nerede kaldıysan çabuk dön. Ben açlıktan delirmek üzereyim. Kafamı karıştıracak bir şey yoktu. Dışarı çıkarsam kendimi tutamaya bilirdim. Bu en son isteyeceğim şeydi.
-Marinette: Bebeğim, annenin kusuruna bakma.
Gözlerimi kapatıp bebeğimle konuşmaya başlamıştım. Beni duyuyor mu, acaba.
-Marinette: Baban ve ben seni çok seviyoruz. Bir an önce gel bebeğim.
Kafamı değen ekle gözlerimi açmıştım. Adrien gelmişti. Elinde bardağa benzeyen demir bir şeyle gelmişti.
-Adrien: Al hadi. Beni öldürmeden iç şunu....
30 dakika sonra
Açlığım geçmişti. Adrien'in kollarında uzanmıştım. Adrien'in eli karnındaydı ve okşuyordu. Alya'nın dedikleri aklıma gelmişti. Acaba bende mi, trip atsam. Hamileliği bahane ederim.
Arkamı ona çevirip gözlerimi kapattım.
-Adrien: Noldu?
-Marinette: Hiç.
-Adrien: Ağrın mı, var?
-Marinette: Yok.
-Adrien: Peki neden yüzünü döndün bana?
-Marinette: Döndüm işte. Nedeni yok.
Kollarını belime sarıp, kafasını omzuma koymuştu.
-Adrien: Ne istiyorsun, güzelim? Söyle bana.
-Marinette: Canım çikolata çekti.
-Adrien: Bumuydu?
-Marinette: Hıhı.
Ayağa kalkmıştı. Şaşkınca onu izliyordum. Elini bana uzatıp konuşmuştu.
-Adrien: Kalk hadi.
-Marinette: Neden?
-Adrien: Bebeğimizin cinsiyetini bilmek istemiyor musun? Daha sonra çikolata yersin.
Çocuk gibi sevinip elini tuttum. Artık vakit gelmişti......
Heyoo. Şimdi bana kız mı, yoksa erkek mi tercih edersiniz yazıyorsunuz. Yorum yada özel fark etmez. Hepsini toplayıp diğer bölümde yazacağım. Iyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness
VampireAdrien: Vampir olmaya hazırmısın? Marinette: Bilmiyorum. Belkide yapmamalıyım. Hayatımın değişme noktasındayım. Bir boşluğun içindeydim. Bu seçim beni ya kurtaracaktı, yada sonsuza kadar o boşlukta kalacaktım... #Kimtaehyung45701 [Tüm fikir bana ai...