Marinette
Odaya çıkıp Adrien'i beklemiştim. Birkaç dakika sonra Adrien gelmişti.
-Adrien: Sen ne yaptığını sanıyorsun? Bunların hepsini senin için yaptığımı anlamıyormusun?
Bunları bağırarak söylüyordu. Ağlamaya başlamıştım. Üzerime biri bağırınca ağlıyordum. Nedenini bende bilmiyordum. Kendime defalarca ağlamayacağım dedim ama yine ağlıyordum. Adrien ağladığımı görüp sustu. Beni kendine çekip sarıldım.
-Adrien: Senin için endişeleniyorum. Lütfen ağlama. Ben bağırdığım için üzgünüm.
-Marinette: Sana birşey olmasını istemiyorum.
-Adrien: Bana birşey olmayacak. Seni buradan götürmem lazım. Burada kalamazsın.Adrien
Marinette'i nereye götüre bilirim. Çok düşünüyordum. Aklımda hiç bir fikir yoktu. Hiç-bir vampire güvenemezdim. Hepsi kan içmek için insan arıyordu. Kendi ellerimle Onu ölüme gönderemezdim. En son çarem kalmıştı. Marinette'i alıp son gideceğim yere götürürüm. Kapını çaldım.
-Adrien: Ne diyeceğini biliyorum. Onu koru lütfen. Ben kısa süre içinde geleceğim.
-Rain: Işte bundan bahsediyordum.
-Adrien: Ben halledeceğim.
Rain'nin gözünün önünde Marinette'in dudaklarından öptüm. Bana ait olduğunu görmesini istedim. Rain'e baktığımda dönük gözlerle bakmıştı. Marinette ıçeri girip el salladı.Rain
Marinette ıçeri girdiği andan itibaren kendimi garip hissediyorum. Adrienle kavgamızdan sonra ben kötü yaralanmıştı. Kendimi ayakta zor tutuyordum. Marinette'in beni böyle görmesini istememiştim.
-Marinette: Rain iyimisin? Onu gözükmüyorsun.
-Rain: Iyiyim Marinette.
Artık dayanamıyordum. Banyoya gidip kapını kapattım. Lanet olsun çok kötü acıyordu.Marinette arkamdan gelmişti.
-Marinette: Rain iyim...
Yarama baktığımda kanamıştı. Biz kurtlar vampirler gibi değildik. Yaralarımız hemen iyileşmiyordu. Marinette yanıma gelip, elimi omzuna koydu. Onun desteğiyle odama gittim.
Marinette kıyafetimi çıkardı.
-Marinette: Yaran çok kötü halde Rain.
Elini alnıma koydu.
-Marinette: Ateşin olduğunu anlayamıyorum. Senin vücudun hep sıcak oluyor.
Biz kurtlar insanlara çok benziyoruz. Onlar gibi hastalana biliyoruz.
-Rain: Marinette su verirmisin?
Marinette hemen bana su getirmişti.
-Marinette: Bunu yapacağım için çok üzgünüm ama yaran derin. Biraz daha böyle kalırsa mikrop kapıcak.
Yaramı sıcak demir basacaktı. Bu kanın durmasını sağlar. Bağırmak istiyordum. Çok acıyordu. Marinette'in korkmaması için bağırmadım. Marinette baktığımda ağlıyordu.
-Marinette: Ben çok üzgünüm.
-Rain: Sorun yok. Üzülme lütfen.
Tüm vücudum terliyordu. Gözlerimi açamıyordum. Bir-kac dakika sonra uyumuştum.Marinette
Adrien'in yaralandığı gece aklıma geldi. Rain'de yaralıydı. Bir-birileriyle kavga etmişlerdi. Şimdi anlıyordum. Rain'in yanında oturmuştum. Adrien acaba ne yapıyordu? Onun için çok endişeleniyordum. Içimde kötü bir hiss vardı. Salona gidip koltukta uyumuştum.Sabah~ Marinette
Kalktıgımda Rain'in odasındaydım. Ayağa kalkıp Rain'in yanına gittim.
-Marinette: Adrien geldimi?
-Rain: Hayır.
Neden gelmedi?
-Rain: Açmısın?
Kafamı sallayarak evet dedim. Benim için masanı hazırladı. Kahvaltı yaptık.
-Marinette: Adrien'in yanına gitsek mi?
-Rain: Üzgünüm ama hayır. Seni riske atamam.
Rain üzüldüğümü görüp yanıma geldi. Saçımı okşayıp bana sarıldı.
-Rain: Adrien güçlü bir vampir. Ona birşey olmayacak.
Kafamı ellerinin içine aldı. Gözlerine baktım.
-Rain: Tamam mı?
-Marinette: Tamam.
Alnımdan öpüp gitmişti. Kendimi garip hissetim. Arkasından baka kaldım.~Yazardan~
Damien çok güçlü bir vampirdi. Onu yenecek bilecek hiç bir şey yoktu. Her insan kendini yenilmez sanır. Ama gelecekte onu neyin beklediğini bilmez. Adrien Damien'le uzun uzun konuşmuştu. Damien kararını değişmiyordu. 'Taki Adrien'in omzuna dokunana kadar. Geleceği görmüştü. Neler olacağı gözünün önünden film gibi geçip girmişti."Gide bilirsin Adrien Agreste. Bu konuda düşüneceğim. Düşündüğüm müddette kıza zarar vermeyeceğim."-dedi Damien.
"Prensim beni dinlediğiniz için teşekkürler. Dediklerimi unutmamanızı tavsiye ederim."- diyerek Adrien meydan okumuştu kralına. Erkek odadan çıkıp kızın yanına gitmişti." Scarlet'i çağırın bana"- Damien çok sinirliydi. Belli etmesede gelecekte neler baş vereceğini görmüştü. Kadın Prensin önünde eğildi." Buyrun prensim". " Git şu kızı getir bana. Bakalım kimmiş."- Damien merak etmişti kızı. Geleceği gördüğü zaman mavi saçlı kızıda görmüştü. Marinette olduğunu bilmiyordu prens...~Sizce geleceği nasıl gördü Damien??
Bu arada bu bölümü _mkeseoglu_ için yayınladım. Kıramıyorum sizleri. Hayır cevabıda veremiyorum. Bundan sonraki bölümü geç yayınlayacağım. Bir günde 2-3 Bölüm attım. Doyun artık bölümlere. Doyun!!!😁😁
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Darkness
VampiroAdrien: Vampir olmaya hazırmısın? Marinette: Bilmiyorum. Belkide yapmamalıyım. Hayatımın değişme noktasındayım. Bir boşluğun içindeydim. Bu seçim beni ya kurtaracaktı, yada sonsuza kadar o boşlukta kalacaktım... #Kimtaehyung45701 [Tüm fikir bana ai...