Bölüm 33

1.3K 124 49
                                    

Marinette
Saraya geldiğimizde önünde duran hiç bir vampir yoktu. Normalde burası dolu olmalıydı. Adrien elimi tutup ilerlemeye başlamıştı. Saraya girmiştik. Karanlıktı, içerini aydınlatan büyük camlardan dolan ay ışığıydı. Bir kaç adım atmıştım ki, Tahtın yanındaki beşiği gördüm.
Adrien'in elini bırakıp koşarak oraya gittim.
-Marinette: Bebeğim?
Beşikte uyuyordu.
-Adrien: Marinette dokunma!!
Kucağıma aldığım da bebeğimin sesi başka yerden gelmeye başlamıştı. Gözlerimi kapatıp açtım. Korkuyla kucağımda olan ölmüş hayvan yavrusunu yere attım.
Ne oluyor böyle? Gözyaşlarım yine akmaya başlamıştı.
-Adrien: Sakin ol, güzelim. Oğlumuzu alacağız
-Marinette: Benimle oynuyor... Damien!!!

...

Uzun sessizlik sonrası duyulan bebek sesiyle gözyaşlarımı silip etrafa baktım. Adım sesi ve bebek sesi aynı anda geliyordu.

Bir kaç saniye sonra karanlığın içinden  Damien kucağında Ranon'la çıkmıştı.
-Damien: Biz de seni bekliyorduk Kızım.
-Marinette: Bebeğim!!
Adrien kolumdan tutmuş onlara doğru gitmemi engellemişti. Kafasıyla
'Şimdi değil' haraketi yapmıştı.
-Damien: Torunum aynı kızıma benziyor. Çok inatçı. Anca ağladı.
-Marinette: Bebeğimi bana ver Damien!!
-Adrien: Oğlumu geri ver gidelim Damien. Neler olacağını göre biliyorsun. Eskiden neler olacağını gördüğün gibi
Dediğin de Damien'in yüz şekli bir kaç saniyeliğine değişmiş daha sonra eski haline umursamaz tavrına dönmüştü.
-Damien: Çok komiksin damat. Oğlum dediğin benim de torunum. Düşünüyorum da Varisim olarak kabul mu etsem, yoksa öldürüp kral olarak yanlız ben mi kalsam?
-Marinette: Bebeğime zarar verirsen seni öldürürüm Damien!!
Dediklerimle Damien gülmeye başlamıştı.
-Damien: Kızım, kızım hiç akıllanmayacaksın
Elindeki minik şişeyi eğmeye başlamıştı. Bu da neydi böyle?
-Adrien: Sakın öyle bir şey yapma
-Damien: Marinette ortaya gel ve diz çok.
-Adrien: Karımı ve oğlumu gönder. Ne derdin varsa benimle hallet!!! Onları bu işe bulaştırma!!
-Damien: Marinette ortaya gel ve diz çök.
Adrien'a son bir bakış atıp dediklerini yapmıştım. Yaptığım şeye gülüp bir kaç adım yaklaşmıştı.
-Damien: Annen de böyleydi biliyor musun? Tam burada senin için bana yalvarıyordu.
-Marinette: Onu sen öldürdün!! Sevdiğin kadını sen öldürdün!! Ve kendi kızını bile öldürecek kadar şerefsiz birisin.
-Damien: Annende senin gibi inatçıydı. Hep kuralları ihlal ederdi.
-Marinette: Annem iyi ki senden kaçmış!!
-Damien: Onu korumaya çalıştım. Ama o ona işkence ettiğimi düşünüyordu. Benden gitti. 1 numaralı kuralı ihlal edip benden gitti. Oysaki benim olurken anlaşmıştık.

Flashback// Sabine
Damien beni kucağına almış yatak odasına doğru götürüyordu. Yanağına minik bir öpücük bıraktığımda gülümseyip oda beni öptü.
-Damien: Şu an seni o kadar çok istiyorum ki
-Sabine: Damien bunu yaparsak seni öldürürler. Sen Prenssin.
-Damien: Sadece beni dinle. Benim olmadan önce sana söylemem şeyler var.  Ben bir vampirim ve sen insan. Sadece 3 kuralım olucak. Kabul edersen ne olursa olsun seni her zaman korurum.  Sana bir şey yapamazlar.
Gülümseyip kollarımı boynuna doladım.
-Sabine: neymiş kuralların?
-Damien: 1) Benden asla gidemezsin. 2) Benden başka bir erkek sana dokunamaz 3) Sadece beni sev
Dediklerine gülüp kafamı olumlu şekilde salladım.
-Sabine: Kabul ediyorum ve  Seni seviyorum Vampircik
-Damien: Vampircik? Ben Prensim ve sen bana vampircik mi diyorsun?
-Sabine: Evet vampircik.
-Damien: Bedeli ağır olur Sabine hanım.
( Yazar: Vay be Damien'in gençlik yıllarına bak sen. Çapkın seni😈)
Boynumu yavaşça ısırmıştı. Acı yerine ben gıdıklanıyordum.

...

Şimdi
Adrien'in yaptığı atakla Ranon'u Damien'in kucağından almıştım. Bir kaç dakika sonra içeri Nino, Alya ve Rain girmişlerdi.

Flashback  3 saat önce
Duyduğum bebek sesiyle gözlerim hafiften açılmıştı. Tam seçememiştim ama birisi beşikten bebeği mi kucağına alıyordu. Kalkmağa çalıştığım da Adrien elimden tutmuş kalkma mı engellemişti. Kalbim o kadar çok hızlı atıyor ki...

10 dakika sonra
Adrien hizni mi okuya biliyordu ve benimle temas kurmuştu. Ben bunu şimdi öğreniyordum
Adrien: Scarlet odada ve sen hiç bir şey bilmiyormuş gibi yap. Kalk ve ağla.
Marinette: oda boş
Adrien: Dedikleri mi yap
...

Salona inmiştik. Nino ve Alya da bu olayı biliyorlardı. Peki ben neden şimdi biliyordum?
Adrien: Nino ve Alyayla kavga et
Marinette: Bebeğim?!
Adrien: Dedikleri mi yap

Şimdi
Bebeğimi kucağıma aldığım da Rain güvenli bir şekilde bizi odadan çıkarmıştı. Kucağıma aldığım andan ağlaması durmuştu, yerini huzurlu bir uyku almıştı.
-Rain: Sen iyi misin?
-Marinette: Evet. Bir an önce buradan gidelim.

...

Kısa süre içinde eve gelmiştik. Kapıda bizi Harry karşılamıştı.
-Harry: Buradan hızla gidiyoruz.
-Rain: Neden?
-Harry: Vampirler Kadını ve bebeği almaya geliyor. Kralın olaydan haberi var.
-Rain: Kral?! Lanet olsun!!!
Prens Damiensa, Kral kimdi?

...

Helloo. Bolümü çabuk attım. Meraklandınız şimdi siz. Bölüm biraz fazla mı ekşınlı oldu galiba?

Fikri ve oyları alayım.

Seviliyorsunuz💛

DarknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin