Bölüm 25 (8 marta özel)

1.4K 113 82
                                    

Adrien
Harika fikirlerim vardı. Hepsini uygulamak için Marinette'in kafasını karıştırmam gerekiyordu.
-Marinette: Adrien?
-Adrien: Günaydın uykucu. Kalk hadi.
-Marinette: Yaa ben bu gün yataktan çıkmayacağım.
-Adrien: Kalk hadi Marinette.
Ağzının içinde konuşa, konuşa kalkmıştı. Elbiselerini alıp banyoya gitti. Bende hızla aşağı indim.
-Adrien: Her şey anlaşdığımız gibi. Değil mi?
-Alya: Evet. Nino her şeyi ayarlıyor.
-Adrien: Her şey kusursuz olsun lütfen.
Kafasını olumlu şekilde sallayıp gülümsedi. Odaya geri döndüğümde Marinette çıkmıştı.
-Adrien: Mis kokulu kadınım..
-Marinette: Kadınım ne yaa?
-Adrien: Kadınım değil misin?
-Marinette: Kadınınım da, garip geliyor kulağa. Kaba..
-Adrien: Peki. Hatunum
-Marinette: Anlamayacaksın. Ne dersen de
-Adrien: Kadınım!
Marinette derinden nefes alıp makyaj masasının karşısına oturdu. Bu gün ne günü olduğunu unutmuştu galiba.
Yaş saçlarını toplayıp kafamı omzuna koydum.
-Marinette: Ne oluyor Adrien?
-Adrien: Hiç..
-Marinette: Inanayım mı?
-Adrien: Hıhı
Omuzlarına sarılıp kafamı boyun girintisine koydum. Kokusu harikaydı.
Nefesim onu huylandırıyordu. Kafamı kaldırıp elindeki kremi aldım.
-Adrien: Bunu nerene sürüyorsun?
-Marinette: Suratıma.
Eline biraz vurup suratına sürdüm. Şaşırmıştı hareketime.
-Marinette: Bu centilmenliğinizi neye borçluyuz?
-Adrien: Benim olduğuna. Başka ne sürüyorsun bu yumuşak cildine? Hem sen makyajsizda güzelsin. Ne sürüyorsun bunları??
-Marinette: Hoşuma gidiyor.
-Adrien: Hepsini annem yaptı. Sen eskiden böyle süslü değildin. Seni kendine benzetmiş.
-Marinette: Iyi ki de, benzetmiş.
Ayağa kalkıp kapıya doğru gittiğinde karşısında durdum. Bana 'Ne oluyor' bakışı atmıştı. Yada ben öyle anlamıştım.
-Adrien: Biraz benimle ilgilen.
-Marinette: Zaten tüm gün seninleyim.
-Adrien: Bu gün  benimle ilgilen, Marinette. Sadece bu gün. Seni çok özledim.
-Marinette: Adrien! Ne özlemesi ya? Ben hamileyim.
-Adrien: O zaman benimle ilgilen. Ne bileyim saçlarımı okşa, masaj yap. Benimle kal..
-Marinette: Çıkartmayacaksın dimi?
Kafasını olumsuz şekilde salladım.
-Marinette: Offf
Yatağa oturup eliyle dizlerini işaret etti. Yanına gidip kafamı dizlerine koydum. Narin parmaklarını saçlarımda gezdirmeye başladı. Huzur vericiydi.
-Marinette: Adrien
-Adrien: Efendim tatlım.
-Marinette: Bebeğimin cinsiyetini ne zaman öğreneceğiz?
-Adrien: Zaten zamanı gelmişti. Luna yarın bakar. O vampir doktoru gibi bir şey. Senin anlayacağın dilde.
-Marinette: Gerçekten mi?
-Adrien: Evet. Zaten onu buraya senin için getirmiştim. Hamilelik sürecinde sana yardımcı olacaktı.
Gülümseyip saçlarıma öpücük bıraktı.
-Adrien: Bir daha öpsene. Ne güzel öpüyorsun sen..
-Marinette: Hmm, güzel mi öpüyorum?
-Adrien: Hıhı
Bu sefer yanağımdan öpmüştü.
-Marinette: Sen de çok tatlısın.
-Adrien: O zaman canın tatlı çekerse beni yiye bilirsin
-Marinette: Tamam.
Diğer yanağımdan öpüp, ısırmıştı. Acıtmıştı.
-Adrien: Oha.. Senin dişlerin bıçak mı?
-Marinette: Çok mu, acıttı?
Gülümsedim.
-Adrien: Öpersen geçer.
Isırdığı yerden öpmüştü.
-Marinette: Ben çok sıkıldım. Aşağı inelim.
-Adrien: Benden sıkıldım mı?
Onu burada nasıl tutacağım ben. Çok inatçıydı. Eğer biraz daha burada zorla tutarsam beni aldırmadan inecekti aşağı.
-Marinette: Burası sıkıcı ya.
-Adrien: Bende sıkıldın mı?
Ayağa kalkıp kırgınca ona baktım. Gitmemesi için trip atacaktım.
-Marinette: Hayır. Ben öyle demek istemedim.
-Adrien: Benden sıkıldın demek ha?
-Marinette: Ya hayır. Burası, yani odada kalmaktan sıkıldım.
-Adrien: Peki. İn aşağı. Yanlız bırak beni.
Yatağın diğer tarafına yatıp arkamı ona çevirdim. Boynuma dolanan kollarla gözlerimi kapattım.
-Marinette: Üzgünüm. Kırıldın mı? Gitmiyorum. Burada kalıyorum seninle.
-Adrien: Kalbimi kırdın.
Dudaklarını yanağıma bastırıp konuşuyordu.
-Marinette: Üzgünüm. Yaa lütfen barışalım.
-Adrien: O zaman benimle kal.
-Marinette: Tamam. Barışdık mı?
-Adrien: Evet.

2 saat sonra
-Marinette: Peki Harry'e ne oldu?
-Adrien: Üzerime gelen vampirleri öldürmeye başlamıştı. Sırtından ağır yaralandı. Hâlâ o yarası sırtında duruyor. Yarayı kapatmak için dövme yaptırdı. Bende yaptırmıştım.
-Marinette: Eskiden sorduğumda neden anlamını söylemiyordun ki?
-Adrien: Harry'le aramız kötüleşmeye başlamıştı. O yüzden onunla konuşmayı kestim.
-Marinette: Neden kötüydü? Harry eskiden sizin evinize geliyordu. Bir kaç defa görmüştüm. Sonralar gelmedi.
-Adrien: Bu konuda konuşmak istemiyorum. Hem hadi kalk aşağı inelim.
Ayağa kalkmıştı. Elinden tutup oradan çıktım. Merdivenlere vardığımızda şaşırmıştı. Elimi elinden çekip hızla yok oldum orada.

Marinette
Neler oluyordu. Merdivenler kırmızı çiçekler ve mumlar vardı. Arkama baktığımda Adrien yoktu.
-Marinette: Adrien?
Çiçekleri takip edip aşağı indim. Salona kadar gidiyordu. Salona girdiğimde her yer mum ve gülüydü. Masa da yemek ve mum vardı. Elimi tutan ekle yanıma bakmıştım.
-Adrien: Buyurun bayan Marinette.
Beni yönlendirerek masaya geçmemi sağlamıştı. Oda biraz karanlıktı. Ama mum ışıklarıyla aydınlanıyordu.
-Marinette: Diğerleri nerede?
-Adrien: Diğerlerini boş ver.
Yemeğimi yedikten sonra müzik açmıştı. Karşımda durup elini uzattı.
-Adrien: Bu dansı bana lütf edermisiniz?
Elinden tuttum.
-Marinette: Tabi bay Agreste.
Dans etmeye başlamıştık. Gözlerine bakıyordum. Yeşillerinde kaybolmuştum adeta. Gözleri parlıyordu. Iyi ki, sevmişim. Iyi ki, onun olmuşum.
Müzik sesi azalmıştı. Ellerini belimden çekip benden bir adım uzaklaştı. Ne yaptığını anlamaya çalışıyordum. Dizinin birini yere koydu. Cebinden minik bir kutu çıkardı. Açtığında içinde yüzük vardı.
-Adrien: Benimle evlenir misin?
(Yüzük medyada)
Evet diye bağırasım vardı. Anın büyüsü yüzünden konuşamamıştım bile. Kekeleyerek konuştum.
-Marinette: E..evet!! Evet!
Parmağıma yüzüğü takıp ayağa kalktı. Belimden tutup sarılmıştı. Kafamı omzuna koyup elime baktım. Maşallah yüzükte pahalıya benziyordu. Bu yüzüğe milyonlar vermiş ola bilir. Işıkların yanmasıyla bir birimizden ayrıldık. Alkışlar odaya dolmuştu.
-Alya: Tebrikler.
-Nino: Tebrikler..
-Rain: Tebrikler
Hepsine tek tek teşekkür edip sarıldım. Alya'ya sarıldığımda kulağına fısıldadım.
-Marinette:(fısıltıyla) Yemek için teşekkürler.
Alya kahkahalara boğulmuştu. Adrien elime girmiş beni odaya götürmüştü.
-Marinette: Çok mutluyum Adrien.
Boynuna atlayıp defalarca öpmüştüm.
-Adrien: 8 mart Kadınlar bayramını tebrik ediyorum tatlım.
-Marinette: Senin de.
-Adrien: Ne?
Ops. Sevinçten ne dediğimi bile bilmiyordum.
-Marinette: Üzgünüm. Ben aklımda ayrı şey düşünüyordum.
Mutluluğum adeta odadan fışkıracak durumdaydı. Bu gün harika bir gün!!!

...

-Adrien: 8 mart Kadınlar bayramınızı tebrik ediyorum okurlar. Bizi severek okuduğunuz için teşekkürler❤❤🎊

-Rain: 8 mart Kadınlar gününüz kutlu olsun❤❤ Tüm fanlarımı öpüyorum..

-Nino: Ben evli bir adamım. Sadece tebrik etmekle yetineceğim. 8 mart Kadınlar bayramınızı tebrik ediyorum okurlar. Emoji atardım ama sonra Alya kızıyor.

-Luka: Selamın Aleykum. Merak etmeyin. Diğer bölümler de beni göreceksiniz. Ama önceden kadınlar bayramınız kutlu olsun🎊🎊

DarknessHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin