09.:bir hevesle hayatımı değiştir

279 23 24
                                    

Otomattan aldığı kahveyi açtığı esnada yanında biten bedene bakındı Mingyu. Bu Jihoon idi. O,Mingyu'ya aldırış etmeden cüzdanında bozuk para aramaya koyuldu. Mingyu onun uzun uğraşlarını farkettiğinde elini cebine koyarak birkaç madeni parayı çıkardı. Jihoon'a yaklaşıp bunları uzattığında Jihoon,Mingyu'nun suratına bakındı direkt. İhtiyacı kadarını alıp bozuk para girişine atıp çabucak içeceğini aldı.

"Teşekkürler." Mingyu gülümsemekle yetindi Jihoon'un karşısında.

"Önemli değil."

"Ah Mingyu..." Arkasını dönüp sınıfa gitmeye yeltenmişken tam da o esnada Jihoon onun peşinden seslenmişti.

"Evet?" Mingyu ona bakmak için bir anlığına duraksadı.

"Bahçede biraz konuşabilir miyiz?"

Mingyu cevap bile vermeden Jihoon'a doğru yaklaştı onun adımlarına uyarak birlikte bahçeye çıktı ve en yakın buldukları banklardan birine oturdu.

"Okula çabuk alışmış görünüyorsun Mingyu." dedi Jihoon. Ortamda garip bir sessizlik hakimdi Jihoon konuşana dek.

Birbirlerine pek yakın sayılmamalarını bir kenara bırakacak olursak bunda Jihoon'un soğuk görünümü de etkiliydi. Jihoon'un aksine -her ne kadar sivri bir karakter olsa da- Minghao'nun yanında daha rahat hissedip, konuşabiliyordu Mingyu.

"Wonwoo sayesinde."

"Onunla epey yakın görünüyorsun. Gerçi sen okula gelmeden önce tanıştığınızı düşünürsek şu an yakın olmanızı garipsemedim." Wonwoo'nun tanışma hikayelerini Jihoon'a anlattığı düşüncesi zihninde canlandığında Mingyu istemsizce tebessüm etmişti kısa bir zaman diliminde.

"Peki sen ve Wonwoo'nun arasındaki sorun ne? Wonwoo bana hiçbir şey anlatmadı ama aranızın bozuk olmasını ben garipsedim."

"Yanlış anlamalardan dolayı bu hale geldik."

"Eğer özelse anlatmayabilirsin Jihoon."

"Özel değil. Aslında problemin bir nedeni de gay olmam sanırım."

Mingyu duyduğu sözle kulaklarına inanmamıştı ilk başta. Onun bir anda gay itirafı yaparken tereddütsüz ve cesur oluşunun mimiklerine yansımasını seyredaldı,göz açıp kapayıncaya dek bir sürede.

"Ne yani? Yoksa Wonwoo seninle bu yüzden mi bozuştu?" Mingyu neredeyse hayal kırıklığına uğramış gibi hissetmişti.

"Hayır Wonwoo öyle biri değildir. Benim hoşlandığım çocuğun arkadaşları bana zorbalık yapıyordu ve Wonwoo hoşlandığım çocuğun da onlar gibi olduğunu düşünüyor. Ama değil. Üstelik o da benden hoşlanıyor. Açılan ilk kendisi oldu. Şu an birlikte mutluyuz." İşin aslını Jihoon'dan öğrenince Wonwoo konusunda rahatlamıştı.

"Bunları ben yerine Wonwoo'ya anlatsaydın keşke." diye mırıldandı Mingyu.

"Anlatmadım mı sanıyorsun? O çok inatçı beni dinlemiyor bile. Sırf bu yüzden ilişkimi sakladım ondan. Fakat Soonyoung ile beni gördü. Tepki vermeyince sorun etmedi,alıştı sandım fakat geçen gün bizimle okula gelmedi. Soonyoung ile karşılaşmak bile istemiyor."

"Sen ve Soonyoung birbirinizi seviyorsanız bunda bir sakınca olmaz ki. Soonyoung iyi biri ki onunlasın."

"Soonyoung o eski arkadaşlarının yüzüne bile bakmıyor. Minghao'yu tanıyor musun onunla aynı sınıftalar ve birlikte takılıyorlar."

"Minghao ve Wonwoo da arkadaş nasıl Wonwoo Soonyoung ile anlaşamıyorsa?"

"Dinlemiyor ki iki ay önce başladı bu olaylar. İki aydır ne sevgilim ne de arkadaşım yanaştı anlaşma fikrine."

PeresteşHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin