Selamlaağğğr! Hazır mıyızzz?
Ağağağağğağağağağağğağağağa
(Medya der susarım KSKSKCMSKF)
SMUT ALARMIĞBölümü Yazarken Dinlediğim Şarkılar:
~Dolu Kadehi Ters Tut - Anamız Babamız Yok Deriz 👌🏻💜
~Perdenin Ardındakiler - Gökyüzü
~Perdenin Ardındakiler - Beni Kendinden Kurtar
~LSD - Genius
~Ajdar - Şahdamar 😂
~Atiye - Uyan da Gel
~Ben Fero - Biladerim İçinYatağın içine girdiler, birbirlerine dönüp sarıldıklarında dudakları da birbiriyle sarıldı. Elleri birbirlerinin vücutlarında keşfe çıkmıştı. John'un soğuk elleri Sherlock'un sıcak tenine değdi ve tişörtünün içine girdi ve Sherlock'un tişörtünü çıkarttı.....
°°°Devamı°°°
Sherlock, John'un kazağını çıkarttı. Dudakları John'un dudaklarından ayrılarak daha aşağılara inmeye başladı. Önce boynuna küçük çizgi halinde öpücükler bırakmaya başladı ardından da emip, ısırmaya başladı ısırdığı yerleri ıslak dil darbelerine bırakıyordu. John ne kadar inlerse, Sherlock o kadar çok ısırıp yalıyordu.
Sherlock, John'un üzerine çıkmış göğüslerini yalıyor ve hafif ısırıp çekiyordu. John altında inlemesi fazlasıyla hoşuna gidiyordu.
Öpücüklerini daha da aşağılara indirmeye başladı, kasıklarına vardığında, fermuarını indirdi boxerıyla birlikte çıkarttığında John tamamen çıplak kalmıştı. Penisinin ucuna ıslak bir öpücük bıraktığında, John'un tüyleri diken diken olmuştu. Dilinin ucuyla belli başlı yerlere yok çiziyordu penisinin üzerine. John, erekte olan penisiyle çıldırıyordu.
John, ani bir hareketle Sherlock'u altına aldı ve pantolonu, boxerını çıkarttı. Elleri Sherlock'un kaslı vücudunu keşfederken, dili penisine yapışmıştı. Bu sefer altta inleyen Sherlock olmuştu.
John bu sefer her an için komidinin çekmecesine krem koymuştu. Bir çırpıda kremi alıp hemen sadece penisinin ucuna sürdü. Sherlock'a fırsat vermedi. Sherlock'un bacaklarını araladı, ortadan biraz daha hızlı bir şekilde penisini Sherlock'un içine itekledi. Sherlock acıyla inlerken, John, Sherlock'un sıkı duvarlarının penisini sarmalamasıyla inledi.
Alttan orta bir hızda pompalarken, Sherlock'un üst dudağını emip hafif ısırıp çekiyordu. Sherlock da taklit etmeye çalışıyordu.
John giderek daha da hızlandı. John, Sherlock'un kalçasına vurup küçük göğüslerini sıktı.
Terleri birbirine karışırken, birbirlerine çarpan bedenleriyle ruhları birbirlerine daha çok bağlanıyordu.
Sherlock kendini tamamen John'a bırakmıştı. (Tabii bırakacak, o kadar deneyimli adam sldmslöd)
John, bir yandan da Sherlock'un penisini çekiştirmeye başladı. İniltileri odayı dolduruyordu.
Sonlara yaklaştıklarında Sherlock baygın gibi, derin derin inliyordu. John daha fazla dayanamadı, Sherlock'un dar duvarlarına sıvısını bıraktı ve son bir kaç vuruş yaparken Sherlock da boşaldı.
İkisinin de yüzünde rahatladıklarını belli eden bir ifade belirdi. Masum bir öpücük verdiler birbirlerine, John Sherlock'un içinden çıkıp banyoya yöneldi, arkasından Sherlock da banyoya girdi. Birlikte yıkandılar ve biraz daha uyudular. Saat 14.27'de kalkıp bloguna geçen ki davayı yazmaya başladı.
Evet sonunda smut geldiiiğğ 🤧🤧👌🏻🖤 oh be! Üzerimdrn bir ağırlık kalktı. Şarjım bitmeden bölümü atayım da, evde değilim çünkü sabaha karşı eve geçeceğim. Neyse öpüyorum sizi canlar 💗🌺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Kiss Of Johnlock | TAMAMLANDI
Fanfictionİçten içe yanıp tutuşan, kalplerinde ki ateşle bir birlerine ait olmuş dünya üzerinde ki tek Danışman Dedektif ve emekli bir Ordu Doktoru'nun aşk hikayesi. Aşkın bir dezavantaj, kimyasal bir kusur olduğunu düşünen Sherlock Holmes ve eşcinsel olduğun...