#16#

340 49 137
                                    

Selam millet düğün bölümümüze geldik hadi bakalım. 🤧🙏🏻

Sherlock ve John gözlerini güne ısrarla çalan telefon sesiyle açtılar. Mızmızlanarak yerinde doğrulup gözlerini ovuşturdu Sherlock. Telefonu eline aldığında arıyanın Molly olduğunu gördü.

"Hey günaydın!" dedi neşeyle Molly "Sana da" demekle yetindi Sherlock. "Sesin uykulu geliyor, yoksa hala kalkmadınız mıı?" dedi inanamayarak "Bugün evleneceğimiz, sabaha kadar uyumayacağımız anlamına gelmez  Molly." "Eee şey, peki. Hadi kalkın, son hazırlıklar var. Düğün mekanına gelin ki her şeyi kontrol edebilin, her zaman düğün salonu çalışanları kafalarına göre her şeyi halederler çünkü.", Sherlock bıkkınca "Peki." dedi sadece ve ardından telefonu kapattı. Ardından uyanmış ve sessizce telefon konuşmasıı dinleyen John'a baktı. "Günaydın sevgilim" diyip sevdiği adamın gözlerine minik iki buse kondurdu Sherlock. Kıkırdayarak "Günaydın hayatım." dedi John.

Yataktan kalkıp birlikte sabah duşu yaptılar. Üzerilerine klasik giysilerini giydiler, damatlıkları, düğün salonunda ki damat odasındaydı.

(gelin odası olurda damat odası olmaz mı beaaa skwmksmwp)

221B'den çıktılar, üç sokak ötedeki pastaneden bir iki şey aldılar yolda yemek için. Pastaneden çıkıp taksi çevirip, mekanın adını verdiler.

***

Gelene kadar aldıklarını yemişlerdi.

Araçtan indiklerinde Molly onları kapıda karşıladı. Onlar kadar heycanlı gözüküyordu.

"Çok güzel olmuşsun." dedi John, Molly'e tebessüm ile teşekkür ettiğinde içeriye girdiler.

Tepede bulunan renkli ışıklar restore ediliyordu. Çalışanlar oradan oraya koşturuyordu. Dj müzikleri ayarlıyordu...

Herkes bir işle uğraşması ikisini de mutlu etmişti.

***

Mekanın hazırlıkları saat 16.30'a kadar sürmüştü. İki damat odası vardı üstlerini giyinmeye gittiler. Pantolonlarını ve gömleklerini giydikleri gibi içeriye fotoğrafçı girdi ikisine de. Gömleklerinin yakalarını düzeltirken, papyonlarını takarlarken, ceketlerini giylerken, kol düğmelerini iliklerlerken fotoğrafları çekilmişti.

Giyindikleri zaman arka bahçede bulunan fotoğraf çekim alanına gittiler. Bir sürü pozda fotoğraf çekildiler, bir buçuk saat boyunca.

Saat altı olmuştu, davetliler gelmeye başlamıştı. Mycroft, Lestrade, Bay ve Bayan Holmes, Anderson, Sally, Bayan Hudson, Mike, Harry ve bi otuz kişi daha gelmişti.

Harry'i gören John koşarcasına yanına gittiğinde, Harry John'un boynuna atladı "Şaka maka özledim." "Bende özledim Harry." kardeşine bir bakıp tekrardan sarıldı John. Sherlock da yanlarına geldiğinde ayrıldılar. "Harry Sherlock, Sherlock Harry" diye tanıttı ikisini birbirine. Sherlock insanları sevmezdi ama sadece John'un kardeşi olduğundan gülümseyip sarıldı "Memnun oldum" dedi, Harry de aynı şekilde karşılık verdi.

Mike geldiğinde "İkinizin bu kadar birbirinizi sevebileceğinizi düşünmemiştim, tebrikler dostlarım." dedi "Sen olmasan tanışamazdık, teşekkür ederiz." Mike bir kahkaha atıp "Ne demek." dedi.

***

Saat 18.55'di, 5 dakika sonra kıyılacaktı nikah.

The Kiss Of Johnlock | TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin