Iyi okumalar:*
Resim var kim olduğunu size bırakıyorum:)
^^^ ^ ^^^
Gelmiştik işte . "Tamam abi sen git ben geliyorum." Dedim abime . Abim bir an yüzünü çevirip bana bakmaya başladı sanki gözlerinde bişeyler söylüycekmis ama soyleyemem hissi vardı. Bu okadar iyi anlaşılıyordu ki . Sonra kafasını önüne çevirip tekrar bana dogru döndü hızla kolumu kavrayıp okulun arka tarafina doğru beni sürükledi. " heyy " bağırıyordum ama nafile. "Ne yapıyorsun abi kolum acıyo." Abim hala beni duymuyo sanki gözü dönmüş gibi bir hali vardi . Aklında neler olduğunu asla çözemeyeceğim bir sorun vardı. Okulun arka tarafına geldiğimizi anlayip banka doğru elimi hizla bırakıp sert bir şekilde banka oturtturdu." Ahh" sırtımı çok kötü çarpmıştım. " abi napıyorsun kendindemisin sen neler oluyor ?" Sanki ağzından soluyordu neler oluyor hiçbir fikrim yok." Bak selin sana bir kere söyleyecem ve bunu bana bir daha tek_rar_et_tir_me." Heceleyerek söylüyordu sanki birseyin üzerine basa basa çok başka bişey söyleyecekmiş gibi icimde hic anlam veremedigim o duygu da neydi öyle. Sanki hic duymak istemeyecegim fakat tek beni alakadar edicek birşey sanki bunu duyunca hayatım değiştiricekmis gibi. Bu hisler de ne böyle. Kalbimin atışlarını sanki ağzımdan duyabiliyordum . Abim tam ağzını açıcakken tekrar kapatti ağzını . Işte o an anladım bu çok başka birşeydi .
Abim tekrar ağzını araladiginda busefer konuşmuştu . " selin beni iyi dinle babam bunu duyarsa eğer hem seni hem de.." sonunu devam etmesine izin vermeden " abi neler oluyor bana anlatırmısın bu tavırların da nereden çıktı " bağırıyordum neler olduğunu öğrenmem gerekiyordu ."Sözümü kesme benim ." Abim tekrar bağırdığında sanki banka yapışıp kalmış gibi gozlerimi büyüttüm oylece kalakaldım . Okadar sert bir şekilde bağırmıştı ki kulağımın çınlaması şu çalan zilin sesini bastirmaya yetiyordu . Abim tekrar konusmaya başladığında sanki uzaklardan geliyordu ses " selin bak şimdi diyeceklerimi pür dikkat dinle ve sözümü asla kesme. " abimi hiç bukadar ciddi ve emin görmemiştim.
Sözüne devam etti . Ben ağzımı bir daha açamadım ." Selin denizle bir daha asla ama asla görüşmüyceksin " dediginde aklıma abimin masadan denize gitmek icin kalktığı aklima geldi. Hic sözünü etmemişti şu karakol yüzünden bende sormamıştım kafam çok dağınıktı. Tam sormak için ağzımı araladigimda abim dudağına isaret parmağını koyup susmam icin isaret yaptı ama daha konusmamistimki . Ama neyseki bağırmadı. Abim tekrar konusma başlayınca arkama yaslanip onun karşımda ne soyleyecegini dinliyordum. Hic sormadim niye diye sadece sözünün bitmesini bekliyordum." Selin o babasını öldürmüş ." Bunu söylerken sanki gözleri buğulanmıştı ama görmemem için yüzünü karşıda duran ağaca sabitlendi bazen sadece agaç olmak istersin veyahut yaprakları sonbahar da dökülmesine rağmen yazın yepyeni bir hayata başlamış gibi bir çok yaprakları oluveriyor. Hic birşey söyleyemedim zaten ne soyleyebilirdim ki sanki sırtım kasılmış hareket edemiyordum ağaçtan gelen hışırtı sesleri, abimin yanıma yaklaşırken ayağıyla çıkardığı taş sürtünmeleri ve abimin sesi işte artık hiçbir şey duymuyordum gözlerim, gözlerim sanki çok yorgunmuş gibi karanlığa gömüldüler. Bayılmıştım.....*.....
Sesler sanki buğulu geliyordu kulağıma net degil bir okadar da kim olduğunu anlayamayacağım sesler.
Gözümü açmak için araladigimda sesler sanki netleşmeye başlıyordu gözlerim fazla net göremese bile ağzımı açıp tek birşey bile soyleyemiyordum . Elimde bir sıcaklık hissediyordum yüzümü o tarafa cevirecekken belimdeki ağrının tetikledigini anladim . Sanki elimi daha sıkı tutuyordu sanki seni hic bırakmıycam hep yaninda olucam gibi birşey dermis gibi . Tekrar kim olduguna bakmak için yüzümü çevirdiğimde bu mavi gözlerde kimindi . Bir anda onun elinden elimi çektim . Buda neydi böyle niye boyle bir şey yaptığımı bilmiyorum o an sanki öyle yapmam gerekiyormuş gibi hissettim.Gözümü tekrar kapattığımda sanki hiçbirşey duymuycakmis gibi sanki hiçbirşey de benim kabahatim yokmuş gibi hissetmek istedim herşeyden uzak sadece kendim .
Bir anda kapının kapanma sesini duyduğumda gözümü açıp yan tarafıma baktim . Kimse yoktu acaba hayalmiydi o gördüğüm hayal ötesi mavi gözler. Sesler busefer net geliyordu kulağıma gözümü iyice açtığımda karşımda annem babam abim ve babamin patronu vardı peki onun ne işi vardı burada.
Annem konusmak icin yanıma geldiğinde ." Kızım çok endişelendim senin icin . Nasıl bu hale geldin abin birşeyler anlattı ama bilmiyorum çok endişelendim işte. "
Abim mi ne anlatmış olabilirdiki bana anneme babama hiçbirşey anlatmiycam diye birşey söylediğini hatırlıyorum . Ağzımı aralayip dogrulmaya çalışırken bir anda inledim . Annem birşey şeyin yok deyip yatağa tekrar yatırdı. Nası birşey yoktu icimde okadar duygu vardi ki size aciklamak istedigim okadar şey birikti ki benden duymaya utanmıştınız. Kızgınlık, öfke, nefret, sevgi... sevgi varmıydı bende sadece geçmişle beslenen bir aşk, en önemlisi yalan vardı. Aslinda siz haketmiyordunuz o sozleri deniz hakediyordu .
Bana yalan söylemişti gözümde farkında olmadan okadar yaş birikmişti ki sanki bütün odayi göz yaşı kaplamıştı ve hiçbirşey net değildi .
Yüzümde bir el hissettimde yine o çocuk busefer biraz onceki gördüğümden daha çok buğulu birisi.
Eliyle göz yaşlarımı silerken okadar yavaş siliyordu ki sanki zamanin durmasını istiyormuş gibi. Gözlerimi gözlerinden hiç ayırmadan o gördüğüm maviliğe dalmıştım. Elinin tersiyle yüzümü okşarken birkaç damla daha düşmüştü ellerine . Onun kim olduğu önemli değildi aslında şuan yanimda duran önemliydi . Etrafıma baktığımda kimse nin olmadığını seçebiliyordum tekrar başımı yan tarafa döndürdüğümde . Beni seyrediyordu sanki ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışır gibi.
Elimi elinden ayirip kolunu tutup omzuna kafamı koydum oda yanima yan birşekilde uzanmıştı . Bazen birisinin kim olduğuna degil . Yanınızda kim olduğuna bakmak gerekmezmiydi bütün sevdiklerim buradaydı beni merak edip gelmişlerdi . Aslında hicbir zaman düşünmezdim tanımadığım birisinin beni rahatlaticagini . Eliyle elimi okşamaya başladığında okadar nazikti ki sanki zamanı değerlendiriyormuş gibi birdaha bana dokunamayacakmis gibi öyle bir bırakmıştı ki nefesini .Yüzümü tekrar ona döndüğümde busefer sanki gözümdeki buğu kayboluyordu yüzü netleşmeye başlamıştı.
Ama niye hala tanıyamadım sanki bir simayı hatirlatiyordu yüz şekli . Evet eminim tanıyordum fakat kim di bu.
Hala gözleri gözlerimdeydi bir insana hiç bukadar uzun baktığımı hatırlamıyorum sanırım uyandigimda koluma vurulan ignelerin etkisiydi bu. Ağzımı açamıyordum ben konuşmayınca oda konuşmuyordu sanırım. Eliyle yüzüme düşen saçları kulağımın arkasına gönderirken bile dudağında okadar güzel bir gülümseme oluşmuştuki anlatılmayacak kadar hayal gibiydi.Gözlerini kapattığını gördüğümde başını yatagin arka kısmına yaslayıp uyuycagini farkettim . Peki ben hala niye ona bakıyordum hic farkında değildim. Bende gözlerimi kapattığımda bu mis kokulu omuz da uyuduğumu farkettim.
....*.....
"Kızım kalk hadi hemşire kahvaltını getirdi." Annemin sesiyle gözlerimi araladigimda bir anda doğruldum. "anne ne zaman dır buradayım ben?" Hiçbirşey hatırlamıyordum sadece bir koku vardı burnumda ve o tanımadığım kişi. Annem konuşmaya başladığında ağzım açık kaldı ." Neee 3 günmü " ee okul ne olmuştu inanamıyorum . Abim odaya girdiğinde " kapat o ağzını sinek girecek ." Dediğinde kahkaha atti . Aklima okulda yaptiklari gelince sinirle dudaklarimi büktüm " defoll taylan ." dedim. Taylan hala gülüyordu bunda gülünecek birşey yokki ." Anne abime söyle sussun sinir ediyo beni ." Dedim anneme sinirle . Annem taylan kaş göz işareti yapıp anlamayarak kaşlarımı kaldırdım. " taylan hadi oğlum çık dışarı. " Annem bunu söyleyince sanki bir rahatlama oluşmuştu üzerimde. "Kızım doktor biraz yalnız kalmanı istedi . Ben kantine iniyorum sen kahvaltını yap biraz bende biseyler yiyeyim." Dediginde annemi onaylayip dışarı çıkmasını izledim .
Kapı araladığında kim olduğuna bakarken bir anda kapandı kapı. Bir bağırış sesi geliyordu kapının önünden . Tekrar kapi aralandığında abim gelmişti dudaginda kan vardı . Ne yani abimmiydi o kavga eden. Peki kimdi kavga ettiği.
****^****
BİRAZ FARKLI BİR BÖLÜM GELDİ CANLARIM İNŞALLAH BEĞENMIŞSİNİZDİR. KURGU HAZIR OLDUĞUNDAN BİRAZ MERAKLI BİTİRMEK İSTEDİM . HEPİNİZİ AYRI AYRI ÖPÜYORUM ÇOK DEĞERLİSİNİZ BENİM İÇİN.:*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZLERİMİ KAPATSAM
Adventure"Bir anlık hevese aşkını satma ki bir ömür pişmanlık duymayasın "