<<5.bölüm neden?>>

60 2 0
                                    

Yıllardır beklediğim an buydu işte Peki bu kadar zor muydu ? Sanmıyorum . Aslında ben en çok neye şaşırdım. ömer beyin (denizin babası) buraya yanlız göndermesine , çok şaşırdım.

Nasil mümkün olabildi de babası 5 yıl önce saymadığı denizi şimdi izmirde en önemli iş yerinde patron yaptı eskiden başında kim vardı diye sorarsanız vardı birisi fakat sadık kalamadığı için ölmeye mahkûm oldu en mantıklı laf .

__ selinn..

__ha efendim.

__daldın gittin. Ne düşünüyordun öyle?

__senii ve neden gelmedigini yada neden apar topar geldiğini mi demeliydim.

"Deniz iç çeker"

__tamam uzun uzun açıklama oda olur fakat tek bir kelime söyle ozaman.

__özledim...
Bu senin icin ve icinin rahatlaması için güzel bir neden değilmi ?

__hayırr yani evet güzel ama ben içimin rahatlamasını degil kafamın rahatlamasını istiyorum çünkü yiyip bitiriyor benii...
Içim şuan hissetmediklerinle rahatlar öyle değilmi?

__fazla düşünme selin yoksa bu kuşku senin bitirir.

__ben bitiyorum zaten deniz neden bahsediyorsun sen ?

__biraz sakin olmayı deneyemezmisin ve an' ı yaşamayı ... lütfen , hem bugün bizim günümüz olmuycakmıydı ?

__olucaktı ama ben bu düşüncelerle rahat edemiyorum...

__bak sana ne diycem şu karşıdaki yol varya hemen yaninda kocaman tabelası olan ...

__Evet gördüm.

__hah simdi orayı geçince benimle olmadığın bütün günleri ,saatleri dakikaları arkada bırakalım olur mu?

__olurr .

"Ve ikiside birbirlerine gülümserler. "

Ne bekliyordum anlatmasınımı , hayır çünkü biliyordum anlayamayacağını onu birazcık tanıyorsam eğer anlatmayacak olup bitenleri .

Şundan eminim ki peşini bırakmıycam benden gizlediklerinin artık ne saklıyorsa ...

Az kalmıştı karagöl e varmamıza gelene kadar susmadı new york da yaşadıklarını, okulunu , kapkaç olayını ama babasından hic bahsetmedi tabi bende beklemiyordum yinde bir anılari olmazmı küçük güzel bir ani , yok anlatmadi vardır muhakkak fakat anlatmafi bende hic sormadım.

Ama en çok hangi anısı ilgimi cekti diye sorarsanız okul anısı bir çok kız varmış içerisinde tabi normal ama o degil benim ilgimi çeken okullarının yanında 2 yurt varmış karşı karşıya biri kız yurdu diğeri erkek asıl inanılmaz olan deniz de o yurtta kalıyormuş tabi erkek yurdunda neyse...
Orda neden kalir ki bir insan niye babasının yanında kalmaz oradaki evleri inanılmaz güzel küçükken fotoğrafını göstermişti ama ona ev denmez villa resmen ...

Evet çok güzel aklımı kurcalayan bir kaç soru daha denize belli etmesem bari .

__Evet geldik selinn.

__Evet geldik selinn

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÖZLERİMİ KAPATSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin