<<2.bölüm geçmiş>>

85 3 0
                                    

"Iyi okumalar ;** (DÜZENLENDİ)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

"Bak karşıda kim varr." Hande heyecanla gözlerini karşıya dikince aslıyı gördü. "Aslıııı.." aslı sesin nereden geldiğini anlamaya çalışır bir pozisyona bürünmüştü. Sağ sola bakıyor kimin seslendiğini bulmaya çalıyordu . Handede anlamış olmalı ki koşarak aslı nın yanına gidip açık kalan ensesine vurdu .

Aslı inleyerek tam ayağa kalkacakken hande önüne geçip onu engelledi .
Aslının o açık kalan ağzını taa kantin girişinden bile görebiliyordum. Şapşal kız diş telleriyle öyle güzel bakiyorki handeye sanki yaşadığımız bütün acıları biri söküp almış gibi. Aslı aniden ayağa kalkıp handenin omzuna vurunca hızlanıp hemen yanlarına gitmem gerektiğini anladım. Tam yanlarına yaklaşmış merhaba diyecekken aslı söze benden önce başladı.

" merhaba kızlar nasılsınız ?"
Neşeli gülümsemesiyle bizi suzerken "hande nasıl değişmiş böyle tanıtlamayacaktım az kalsın ama Allah var fıstık gibi olmuşsun handem."

Bir şey farkettim de gülümsemeleri hic degismemiz hala güzel bakıp güzel gülebiliyorlar . Aslinda buna inanmakla inanamamak arasında ikilemde kaldığım söylenebilir . Hande aslının sorusuna cevap verirken beni sanki görmüyordu asli . Sürekli handenin o narin vücudunu süzüp duruyordu baştan aşağı. Tamam aynı hareketi bende yaptim fakat bu kadar da olmaz kızım kendine gel . "iyiyiz Aslı nasıl olalım . Asıl sen nasılsın yurt dışında neler yaptin okul kapanir kapanmaz yurt dışına gittin hiç aramadin da bizi , çok özledik senii." Hande konuşurken birden gözleri doldu gözünden akan o yaşlar aslının omuzundan sarkan tüllere düşüyordu sürekli .
Aslı "iyiyim yurt dışı cok iyi geldi gerçekten rahatlattı beni " dedi handeye içten bir gülümsemeyle. Sanki ortamı biraz yumuşatsam iyi olucak gibi yoksa bunlar ortamı arabeks şarkılarla boğulacaklar.

"Müslüm gürses açmamı mı istiyorsunuz kızlar . Sanki zar zor ağlıyorsunuz biraz yardımcı olur diye düşündüm " ortamı dalgaya vurmuştum insallah ciddiye almamışlardır . Yoksa bu ortama katlanacağımı sanmıyorum.

Hande birden " aman aman sakın ha açayım deme zaten zar zor geçti ağlamam sadece heyecanlıyım kızlar anlayin işte sizi çok özledim " hande birden ikimize sarılınca benim tatlişkolarım diye mırıldandı . Niye bilmiyorum içim kıpır kıpır olmuştu o an.
Aslıya içten gülümsemeyle "idare eder Aslı aramızda en şanslı sendin şehri terk edebildin biz ise hic görüşmedik çünkü birlikte olmamiz yaşadıklarımızı hatırlatacagindan korktuk. Neyse iyiyiz ama yinede boşver bizide sen anlat hayatinda birisi varmi yurt dışında biriyle tanışmış olmalısın bu kadar uzun süre kaldığına göre. " o olaya hiç girmek istemedigimden lafı degistirmistim biraz. Aslinda sanki bu soru karşısında afallamış masaya tutunarak sandalyeye oturdu "yani nasıl desem var gibide yok gibide..." sesi sanki titriyor gibiydi hande bu olanı anlamamıştı fakat ben anlamıştım bireyler olduğuna emindim bu hali o olaydan olamazdı.
Hande de aslının söylediğine şaşırarak "O nasıl oluyor şimdi." Dedi . Normal tabi var gibi de yok gibi de derken nedemek istemişti. Aslinda bizim merakla bakan gozlerimize bakarak hemen cevap verdi . "yani demek istediğim aramızda bir şey yok fakat iyi anlaşıyoruz işte ." Arkadaslar mış demek . Pek inandığım söylenemez aslında. Hande de gülümsemesini düşürerek "ha anladım şimdi, olsun belki ilerde arladaştan ilerisi olur bilemezsin." Aslı ellerini oynuyordu handenin bu söylediğini duyunca sanki biraz heyecan kaplamıştı içini . Yüzünü yere eğerek "evet belki ." diyebildi.

"Aslı nın yaşadığı "(kesit)

Bilmiyorum ne diyicektim açelyanin kaçırıldığı gölde yüzmeye gitmiştim. o sırada çantam, kıyafetlerim çalındı bende görür görmez arkasindan koştum yakalayamıycağımı bile bile .

GÖZLERİMİ KAPATSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin