<<3.bölüm yüzleşme>>

64 2 0
                                    

Iyi okumalar canlarım:* (DÜZENLENDİ)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

"durup durup ayni konuya geliyoruz öyle değilmi biz saklamaya çalışsak bile kacmayı başaramıyoruz hep yeniliyoruz."dedim gözlerimi onlardan kaçırarak.

Kafasını öne arkaya sallayarak aslı kulağıma fısıldadı . "eminmisin açmasak olmazmı bu konuyu." Dedi digerlerinin duymayacağı bor şekilde. Gerçi duysalar ne değişir ki sanki olaya dahil değillermiş gibi.

Hande sanki bu konu hemen kapansın bitsin gibi " doğru aslında bununla yüzleşmemiz gerek ." Dedi. Şaşırmamıştım aslında bu olayla yüzleşmemiş gerekiyordu . Biz de ne bekliyorduk ki , güllük gülistanlık yaşayacağımızımı . Hayır bunu düşmedim benim hayatim tam bir kabus ablamın nişanlısı sürekli gelip gittikçe bana rahat yoktu. Hâlâ anlayamiyorum bir insan nişanlısına nasil yapar bunu onunla yanimda sarılıp öpüşürken nasıl yüzüme bakabiliyor hemde hic gözünü ayırmadan. Hatırladıkca miğdem bulanıyor. Böyle insanlar varmıymış dedirtiyor bana. Ebru konuşmaya başlayınca onlara doğru döndüm yüzümü.

"evet hep kaçamayız bu düşüncelerimizden." Haklıydı kaçamazdık ömür boyu illaki bu konuyla yüz yüze gelecektir.

<Açelyaya olanlar.1 yıl önce > ( Kesit )

Bizim yazlik evimizde kızlarla bulusma karari aldik pijama partisi gibi birşeyler yapmayi düşünüyorduk tabi en önemlisi korku filmi izliycektik hande biraz itiraz etsede karşı cikmayı başaramadı . Aslı , Hande, Ebru ve ben Açelya gelmeyecegini erkek arkadaşıyla buluşacağını soylemisti .
Neyse biz bikac abur cubur almıştık onları bir yandan yerken bir yandan Aslı projeksiyonu açıp başlatacaktık.
Önüme döndüğümde hande mutfak sehpasının önünde patlamış mısırları ağzına tıka basa dolduruyordu. Aslı benim neye baktığımı öğrenmek ister gibi arkasını dönünce birden çığlık attı. "Hande biraz yavaş ye hani rejime başlayacaktın sen." Biraz laf çarpıtarak söylemişti . Bu kız gerçekten akillanmayacak rejim hikaye oldu.

"amo ne yapoyom dordoramoyorum kondomo hom korku folmo izlorkon hop böylo oluyorum boloyorsunuz."

Konuşurken ağzı dolu olmasına rağmen hâlâ konuşmaya çalışıyordu manyak. Neyi biliyorduk acaba film daha başlamamıştı ki .

"hande , aslı daha başlatmadı filmi ne korkusundan bahsediyorsun sen." Dedim gülerek . Onun hâlâ yanakları dolu dolu biseyler söylemeye çalışıyor.

"tamam offf yemiyorum işte oldumu." Dediğinden hiçbirşey anlamamıştım kızlarla birbirimize bakışırken bir anda kahkaha seslerimiz odayı kapladı hande yüzünü burkarak yediklerini yutkundu okadar dolmuştu ki ağzı neresinden nefes aldığını merak ediyorum doğrusu .

"aslı başlat hadi yoksa mısırımızdan eser kalmayacak." Dedim hala gülerek ama ne yapalim bizde okadar ikna edici konuşmuştuki 'kızım tam tamina 10 kilo vericem bak görüceksiniz bu diyet çok işe yarayacak annemin bir arkadaşı tavsiye ettimisti.' Dediğini dün gibi hatırlıyorum daha acaba ne zaman zayiflayacak bu kız her gün kendi kendime bu soruyu soruyordum. Hayır sağlığı içinde iyi değil bu kilo.

Handenin konuşmasıyla yüzümü ona döndüm . "Çok komik . Yemiyecegimi söylemiştim." Hala bitirememisti ağzındakileri yada tekrar tekrar yemiş de olabilir.

Asli bağırarak " hazırmısınız çığlık başlıyoo." Dedi . Handede yanımıza koşarak gelirken elindeki o kucağına bastığı "inanmıyorum hande hepsini kendin yemeyeceksin herhalde." Dedim biraz dudaklarımı kıvırarak . Okadar yemişti ki öğle yemeğini yemediğini söylese bile inanmadım bu halini görünce tabi inandırıcı gelmedi tabi . Aslida yan koltukta handeye söyleniyordu " kızım mide fesatı geçireceksin bak aslı soylemedi deme eger yere falan düşersen dozer i geçtim vinç bile kaldıramaz seni ." Ebru o çekiyordu yan tarafında ellerini birbirlerine vardıklarını görebiliyordum. Neydi bu şimdi resmen dalga geçtiler kızla okadar kilosu olduğunu sanmiyorum . Açıkçası bu yaptıkları ağza alınacak laflar değildi sonucta arkadaşımız . Bilmiyorum belki ben fazla olgun konuşuyordum yada onlar fazla çocukluk tavirlarlarini ön plana cikarıyorlardı . Benim aklima bile gelmezdi bu sözler . Hande başını öne eğdi. Konuyu fazla uzatmayacaktı sanirim. Koltuğun köşesine doğru kaydı kolumdan destek alarak .

GÖZLERİMİ KAPATSAMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin