İyiki doğdun Destiny Smiley Hope....

491 19 2
                                    

Öncelikle bu gün 23 Kasım. Smiler ve MC fanı olan herkes bunun ne demek olduğunu biliyor değil mi? Bilmeyenler için söylüyorum; Bu gün Miley Ray Cyrus'ın doğum günü!!!

Öncelikle onun için multimedia'ya koyduğum bir gif var. Aslında daha uzun bir gif çalışmasıydı ancak bilgisayar kaldıramayınca bende temel olan gifleri birleştirerek yaptım.

Herkesin bir idolu vardır; Justin , Rihanna, Miley, Selena, Beyonce, Demi, Ariana, Britney, 5Sos, 1D gibi grup ve tek şarkıcılar arttırılabilir örnek olarak. Ve her insanın, idolünü canı pahasına koruyacağını biliyoruz. Bu gün de benim idollerimden biri olan Miley'nin doğum günü. Onun için özel bir yazı yazmak istiyorum.

Miley,22 yaşına geldin. Seni çok önceden beri tanıyorum. Yani çocuktun bile diyebilirim ki öyleydin. Şimdi bakıyorum da gerçekten çok fazla değiştin, büyüdün, düşüncelerin değişti, yaşam tarzın değişti, sahne şhowların değişti, tarzın değişti, hayranların seninle birlikte büyüdü ve hem yaş olarak hem sayı olarak büyüdük. Her zaman beraberdik. 

Konserlerini canlı olarak izleyemedik, ama seni hep destekledik. Demek istediğim; Meet Miley Cyrus albümünde de Cant Be Tamed'de de Bangerz'de de destekledik. Yeni albüm çalışmaların devam ediyor, adı devlet sırrı gibi tutuluyor ki onda da destekleyeceğiz. Fanların , Smiler'ların senin yanındayken AMC'lerin sana kötü hitaplarını umursama. 

Bu gün, saat 06:32'de 2.400 gr olarak dünyaya geldin. Şu an 22 yaşındasın ve 50 kiloya yakınsın. Bu yıllara kadar tam 5 albüm çıkardın, hepsi neredeyse büyük başarılar yakaladı, geri kalanları ise sadece başarılı albümlerdi.

Meet Miley Cyrus'taki cici kızı, Cant Be Tamed'deki yırtıcı kıza, Bangerz'deki parti kızına dönüştürdün. Bür sürü tarzda şarkı söyledin; slow ,rock, country, pop, hip hop tarzı. Hepsinde de başarılıydın. Sen hep başarılıydın Miley. Sesin neredeyse tüm şarkılara gidecek bir tonda ve sen bunu kullanmayı çok iyi biliyorsun. 

21 yaşında olmana ramen, şuan ki  popun kraliçelerinin yapamadığı, en çok izlenen bayan müzik videosu sana ait. Yani Rihanna ve Katy Perry ve Madonna'nın şimdiye kadar yapamadığı şeyi sen yaptın. 21 yaşındayken hemde. ( Yanlış anlaşılmasın hareket amaçlı değildir. )

Sen hep, Smiler'larını güldürdün, gururlandırdın Miley. Yeri geldin ağladın, ağladık, kahkaha attın, seninle birlikte bizde kahkaha attık. Ben... Ben kendimi bildim bileli senleyim. Seni tanımadan önceki hayatıma bir baktığımda ne kadar yalnız olduğumu görürken şu anda...senin benim, bizim yanımızda olduğunu biliyorum. Ne kadar açık pozlar verip, açık sahne performansları yapsan da bizde senin yanındayız Miley. Çünkü bu bir zorunluluk değil, idolümüz olduğun için seni korumak zorundayız diye değil. Seni gerçekten sevdiğimiz için.  Çünkü, sen bunca yıl bizi korumuşken seni sırf soyunduğun için bırakamayız. 

Saçını kestirmen mi, açık pozlar vermen mi, abartılmayacak porno içerikli klip veya sahne şovlarını mı? Unut! Sen bizim gülmemiz ve bize güzelliğin önemi olmadığını anlatmak için garip ve çılgınca pozlarınla shop yapıp, takma dişlerle kendini şekilden şekle sokman ile örnek bir idol  nasıl olunur gösteriyorsun.

Şu an 22 yaşındasın, gelecek yıl 23 olacaksın ve bundan sonraki yıllarda bir gün 30 olacaksın. Ve ben hala " Smiler'ım " diyeceğim, diyeceğiz. 

Daha uzun bir yazı yazmak isterdim, senin benim için önemini daha iyi bir şekilde anlatabilmek... Ama ben çok iyi duygu ifade edemem. Yani uzun yazmayı beceremem de. Sadece şunu bil ki Smiler'lar senin her zaman yanında olacak. Sen 60 yaşında olduğunda da şarkılarını, filmlerini her şekilde izlemeye devam ettireceğim, ettireceğiz. 

 

İyiki doğdun Miley Ray Cyrus. İyiki doğdun Destiny Smiley Hope....

TemizlikçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin