" Amber! " diye ses yankılandı topuklularımın çıkardığı ses dışında. Ama bu sesi çok iyi tanıyordum.
" Buyrun Pattie Hanım? " diyerek arkama dönerek gülümsedim. Bu kadını seviyordum, ilk başlarda gerçek olmayan gülümsemem artık gerçek bir samimiyet taşıyordu.
" Gece Justin bir parti verecekmişmişte, diğer çalışanlara söyle hazırlıklara başlasınlar. "
" Parti mi? " dedim şaşırarak.
" Amaaan, Justin'in saçma sapan arkadaşları ile yaptığı saçma sapan bir iş. Ben gece olmayacağım. " dedi ve derin bir nefes aldıktan sonra konuşmaya devam etti " ...parti bazen sabahı bulabiliyor, o yüzden geç birtecek gibi olursa sen evine gidebilirsin. Ama mutlaka gece senden başka bir çalışan kalmalı. Sana güveniyorum. " dedi ve omzuma şevkatle dokundu.
" Peki efendim. Teşekkürler. " dedm ve büyük bir tedirginlikle ben de imalı bir şekilde onun koluna dokundum. Küçük bir kıkırdayarak arkasını döndüğü gibi uzun koridorda ilerlemeye başladı. Harika, bir partimiz eksikti.
Daha fazla mal gibi burada dikilmektense bende arkamı dönerek ilerlemeye başladım. Mutfağa girince ilk önce odaya baktım. Herkes buradaydı. Buzdolabına doğru ilerleyerek kapağını açtım ve kırmızı ve yeşilin karışmış olduğu, sulu bir elmayı elime alarak havaya fırlattım ve geri yakaladım. Kapağı kapatarak musluğa doğru ilerleyip bir sudan eçirdikten sonra ağzıma dötürdüm. Bir ısırık aldıktan sonra tahmin ettiğim gibi bal gibi tatlı elmayı elimde bekleterek ağzımdaki ısırdığım elmayı çiğnemeye başladım. Yutkundum. Çalışanlara doğru döndüm ve konuşmaya başladım.
" Justin'in arkadaşları geliyormuşmuşta, parti yapacaklarmışlarmışmışlarmışta. Öyle bir şey işte. Pattie hazırlıkların yapılmasını istedi. " dedim tek solukta.
" Justin'in mi? " diye tek kaşını kaldırdı Fly.
" Ovvv... Biz arkadaş patron ilişkisi kurduk. Sorun çıkarmıyor. " diye omuz silktim.
Derin bir nefes aldı fakat bu daha çok iç çekişe benziyordu, sonra tekrar konuştu " Saul sen içkileri ve yiyecekleri hazırla, Amber sen de benle ve Gray ile birlikte salonu hazır- "
" Amber'in şimdi çalışmasını istemiyorum. Amber benimle gel. " diye kadife bir ses ile birlikte Armani Code kokusu mutfağı sardı.
" Ne? Saçmalama, yardım etmek zorundayım. " diye itiraz ettim.
" Hayır değilsin, gel benimle. "
" Justin!"
" Bu arkadaşın olarak değil patronun olarak emir Amber! " dedi biraz sesini yükselterek. Bu sesine biraz gerileyince elini ensesine götürerek okşadı ve "...özür dilerim. Hadi gel. " dedi normal ses tonu ile.
" P-peki..." dedim bende ve çaresizce Justin'in yanına doğru yaklaştım. Gülümseyerek beni kapıya doğru yonlendirdi ve mutfaktan çıkık.
" Tamam, ne yaptığını sanıyorsun? Bu benim işim ve ne olursa olsun olara yardım etmem lazım ki bu Pattie'nin kulağına giderse atılabilirim. "
" Sence ben buna izin verir miyim? " diyerek ellerini leğen kemiğine koydu. Kaşlarımı kaldırıp onu süzdüm. Bu şekilde çok komik gözüküyordu.
" Neyse beni takip et, bu geceki partimde hizmet etmeni istemiyorum."
" Buda ne demek şimdi? "
Yarım ağız sırıttı ve daha sonra bu sırıtış tüm yüzünü hakim oldu, yarım ağız sırıtışı bozulup eşit bir şekilde yüzüne yayıldı. Sonra bileğimden tutup merdivenlere yöneltti. Merdivenleri çıkarken hala ben ne olduğunu anlamıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Temizlikçi
Novela JuvenilAile durumu iyi olmayan bir genç kız, sapık bir patron. Sapık patronu ile, eğlenceli bir arkadaşlık kurmaya çalışırken, bu arkadaşlık her iki taraf için hoşlanmaya dönünce her şey gerçekten değişir. ' Patronum arkadaşım ' ilişkileri yavaş yavaş iler...