Temizlikçi : He Bok Chaz. He Bok!

583 26 2
                                    

" Tanıştırıyım; Dünya ahiret bacınız Amber. Sadece bacınız değil, yengeniz. " dedi Justin kendini bilmiş bir şekilde. Kimlere peki? Ben söyliyeyim; Jaxon ve Jazmyn'e.

" Jaxon, sana söylüyorum özellikle Amber benim kızım. " diyerek kendini göstermeyi unutmadı tabii.

" Ağabi benim aklım karıştı, şimdi Amber senin kızınsa ben teyze oluyorsam, e Amber üstelik bizim kız kardeşimizse nasıl senin kızın oluyor? Birde yengemizde oluyorsa seninde yengen oluyorsa sen şimdi yengemizle mi çıkıyorsun? Yengemiz, kardeşimiz ayrıca yiğenimiz neden bizim evde temizlik yapıyor ve nasıl bizim üç tane akrabamız olmayı başrıyor? Ama bu hiç mantıklı değil ki! "

" Aferin Justin, açıkla hadi. " dedim ve kollarımı göğüsümün altında bağladım.

Justin göz devirip eğildi ve Juzzy'nin gözlerine baktı. "Ağabicim, senin beynin var mı? " diyerek Jazzy'nin kafasına üç kes tıklattı.

" Justin, anlamalarını beklemen bile suçtu. " dedim ve kollarımı serbest bıraktım ve küçük bir kıkırdama istemsizce çıkardım.  Jusin ters bir bakış atınca ellerimi dudağıma dötürüp 'fermuarı çektim' işaretini yapıpı dudaklarıma baskı uyguladım.

" Bak şimdi, sen dediklerimin hepsini unut. Sadece şunu bil. Amber. Benim. Sevgilim. Yani. Sizin. Bir şeyiniz olmuyor. "

"Ama sen daha önce yengeniz ve kardeşiniz demiştin? Amacın ne kafamın ne kadar karıştığını öğrenmek mi ağabi? "

" Jazmyn. Bak gülüm. Psikopata bağlama. Tane tane tekrar söylüyorum. Amber, benim sevgilim. Bunun dışında sizi ilgilendiren bir konu yok. Tamam mı tatlım, balım, peteğim, güneşim, aşkım. Anladın mı?

" Tabii bizi ilgilendirir. Sen şimdi benim yiğenime sark, yengemizle çık. Oh ne ala. " diye elerini sinirle leğen kemiğine koydu ve birkaç saniye sonra bir elini serbest bırakıp Justin'e tokat attı.

Evet tokat attı. Evet, garip. Biliyorum çok garip ama Justin'in yüzü bir santim bile oynamadı.

" Bak Juzzy, Amber benim sev-. He koyduğumun yengemizle çıkıyom. Var mı bi sorun? " diyerek hızla yerinden kalktı.

" Evet var. " dedi Jazzy.

" Neymiş? " diye sordu Justin bıkkınlıkla.

" Sex ne ağabi? "

Gözlerim ve dudaklarım açılırken Jazmyn'e baktım ve konuşmaya başladım " Sen...nereden duydun bunu Jazzy? "

" Nerden duycam şu yenge sapığı ağabimizden tabii. "

Justin'e gönderdiğim pis bir bakıştan sonra bakışlarım Jazzy'nin gözlerinde buluştu. Eğildim.

" Bunu şimdi öğrenmen iyi bir fikir değil Jazzy. "

" Ya 'Regl ne?' diye sorarım, 'Daha sonra' . 'Sex ne?' diye sorarım, daha sonra. Daha sonra ne zaman ya? " diye ofladı ve kollarını göğsünün altında birleşti.

" Peki Jazmyn. Sex..." dedim ve boğazımı temizledim. En uygun cevabı bulduğumda derin bir nefes alıp konuşmama devam ettim " ...karşı cinslerin aynı yatakta uyumasıdır. "

" Bu mu devlet sırrı gibi bizden saklanan? " diye tek kaşını kaldırdı. Hadi ama bunu el kadar çocuk yapabiliyor, ben yapamıyorum. Cidden mi? 

" Tabii, ama bunu her yerde söyleme tamam mı? " dedim. Sorgulamadan başını salladı.

Yandan Justin'e baktım, gülmemek için dudaklarına baskı uyguluyordu. Çoh tatlısın bebeq. Bedenimin ağarlığını ayaklarımdan alarak ayağa kalktım. Justin'e döndüm.

TemizlikçiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin