4•

83 1 0
                                    


Umarım beğenirsiniz, umarım.🦋

• A Ş K I N  K Ü L L E R İ •

BÖLÜM 4; "REŞİT DEĞİLSİN"

"Özdemir Asaf'ın da dediği gibi: Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; o hayat her şeye bedeldir." Diyerek iç çektim, oturduğum koltuktan kalkmamla dengemi kaybeder gibi olmuş daha sonra kendimi düzeltmiştim.

Onun oturduğu tekli koltuğun yanına geçerek bedenimi bacağına oturttum.

"Seninle tekrardan karşılaştığıma çok memnun oldum.." neredeyse bir saat önce evine getirmiş ve buradaydık.

Gözleri ilk gözlerime ardından bacağına giderken, dudaklarım keyifle kıvrılmıştı.  Burnuma ilişen kahve kokusu oldukça mest ederken burnumu çekerek kokusunun daha da gelmesini sağladım. Bu koku mükemmeldi..

"Ne oldu?" Tek kaşı kalkık alaylı bir şekilde yüzüme bakarken, dudaklarımdaki sırıtış genişleyerek yüzümü onun boynuna getirerek kokusunu daha iyi alabilmemi sağladım.

"Sadece çok güzel,"

"cesaretlisin, ama bu cesaretinin sarhoşluktan kaynaklandığına eminim."

"O zaman bu cesaretimi kullanarak son bir kez daha bir şey yapmalıyım." Dudaklarımı ıslatarak derin bir nefes aldım, dudaklarımı onun dudaklarıyla birleştirerek gözlerimi yumdum.

Dudaklarının yumuşaklığı öylesine güzelken, tadı ise anlatamayacağım bir şeydi. Ellerimi kaldırarak saçlarının arasında daldırdığımda, öpüşmemiz daha da derinleşmişti.

Alt dudağıma dişini geçirerek dudaklarımızı ayırdığında gözlerimi istemsizce aralayarak ona baktım,

"uyuma vakti geldi Hazel,"

"ben çocuk değilim." Elini kaldırarak dudağıma bastırdı.

"Daha reşit bile değilsin."

"Sadece istiyorum. Yetmez mi bu?"

"Kendinde değilsin, odanı gösterdiğimi hatırlıyorum." Sinirle ayağa kalkarak derin bir nefes aldım.

"Pekala gidiyorum."

• 10 S E N E  Ö N C E •

"Dedeciğim, aşk nedir? Dizilerde, filmlerde ve ya kitaplarda hep aşk diyorlar. Nedir bu aşk?" Dudaklarında gülümsemeyle baktı torununa, uzanarak saçlarını okşadı.

"Aşk meleğim, aşk Goethe'nin dediği gibi: Aşk imkansız birçok şeyi mümkün kılar.  Aşk acıtır bazen ama canın yansa dahi onu gördüğünde gülümsetir. Aşk bambaşka bir duygudur, özel."

"Ben aşık olursam üzüleceğim mi yani?"

"Her aşk üzmez yaprağım. Sadece yanlış ve kötü kişilere aşık olursan üzülürsün. O yüzden hep ileride kötü kişilerden uzak dur olur mu?"

AŞKIN KÜLLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin