{Per. Nory}
Niby to wydarzyło się parę dni temu, a ja nadal cieszę się jak małe dziecko.
O czym mówię? A mianowicie o tym, że ja z Cenią jesteśmy od pięciu dni zaręczone. Obecnie jesteśmy w moim domu. Norwegia, Islandia i Dania postanowili wrócić do mnie, Segi i Szwecji. Moja siostra wyjechała na miesiąc.
Siedzę w salonie na kanapie i czytam książkę. Norwegia wpadł spanikowany do pomieszczenia.N: Islandia gdzieś zniknął!
N(or)a: Znowu !?
N: Nooo, tak.
Mówiąc to, widać było na jego twarzy poczucie winy, jako iż to on miał się dzisiaj nim zajmować.
No: Chodźmy go poszukać. Zabierzemy jeszcze Danię i Szwecję.
N: A co z Finem?
No: Pewnie siedzi w jakimś klubie dla transseksualistów z Estonią.
N: W sumie prawdopodobne.
No: Wracając, jak będziemy szukać w piątkę, to go znajdziemy.
N: SKURWYSYNY!
SZ&D: CZEGO KURWA!?
N: ISIA NAM ZAJEBALI!
SZ&D: O KURWA, IDZIEMY GO SZUKAĆ!
Po chwili na schodach można było usłyszeć kroki i spadanie. Potem do pokoju wszedł Dania i przyczołagły się najebane zwłoki [czyt. Szwecja]. Wszyscy się ubraliśmy, po czym postanowiliśmy się rozdzielić.
No: Ja pójdę po Cenię z Norwegią, a wy pójdźcie już szukać.
D: Dobra.
Jak powiedziałam, tak zrobiliśmy. Wraz z moim bratem ruszyliśmy w stronę domu ZSRR. Zapukałam, kiedy byliśmy na miejscu. Drzwi otworzył nam Rzesza.
No: Cześć Rzesza, jest w domu Cenia?
Rz: Nie. Wyszła jakąś godzinę temu.
N: To wtedy zauważyłem, że Islandia zniknął.
Rz: Znowu wam uciekł?
N: Taak, ostatnio to się dzieje prawie co drugi dzień.
Rz: Współczuję. Może wam pomożemy z Skrą szukać?
No: Byłabym wdzięczna. Może Norwegia rozejrzyj się po okolicy z ziemi, a my w trójkę polecimy?
N&Rz: Dobry pomysł.
Rz: Akira!
A: Cuo?
Rz: Islandia gdzieś spierdolił. Pomożesz nam szukać?
A: Jasne!
Po tych słowach Akira ukazała nam się w progu.
No: To lecimy. Norgee?
N: Czego?
No: Gdzie go najczęściej znajdujesz?
N: Zawsze w lub w pobliżu lasu.
No: Dobrze, las nie jest gęsty, więc jeśli tam jest, to go zobaczymy. Ty postaraj się przeczesać obrzeża i okolicę.
N: Dobrze, co jak go znajdę?
No: Po prostu zadzwoń.
N: Dobra.
Po czym wraz z Akirą i Rzeżucha wzbiliśmy się w powietrze.
Rz: Tak poza tym, to jak to możliwe, że ty latasz na tych skrzydłach i DLACZEGO ONE LEWITUJĄ?
No: Właściwie, to nie wiem :(
Lecieli my nad tym lasem, kiedy zobaczyliśmy jakieś dwie osoby, które się biły. Z czystej ciekawości podlecieliśmy bliżej. To co zobaczyliśmy wprawiło nas w osłupienie. Islandia bił się z Cenią. Ja się zaczynam bać własnego brata. Wyglądało na to, że gdyby bardziej się przyłożył, to by ją przewrócił. Przyglądaliśmy się tej scenie, dopóki Cenia nie w zleciała do góry. Wygląda niesamowicie, kiedy skąpana w blasku słońca szybuje po niebie. Zatoczyła rozległe koło, ale po chwili wpadła na mnie z wielką siłą, przez co obydwie zaczęłyśmy spadać. Z impetem uderzyłymy w ziemię, a ja straciłam przytomność. Obudziłam się w domu ZSRR. Przy mnie stała cała reszta. Wstałam, przeszył mnie dziwny dreszcz od strony pleców. Chciałam ich dotknąć, ale zamiast na plecach moje ręce spoczeły na wielkich, o winię tych bandarzami, z pod których wy stawały pióra skrzydłach. Zrobiłam zdziwioną minę mając nadzieję, że ktoś mi wytłumaczy o co chodzi. Jednak tak się nie stało. Chciałam rozprostować nowo nabyte cześci ciała, jednak prócz tego, że były skrępowane bandarzami, to kiedy napisałam mieśnie skrzydeł poczułam ból. Nieznośny ból. Zasyczałam z tego powodu i zamiast prostować skrzydła, postanowiłam pójść do kuchni i nalać sobie czegoś do picia. Zdecydowałam się na mleko. Wypiłam je prędko, po czym wróciłam do towarzystwa. Kiedy tak się stało, to dowiedziałam się, że mam połamane skrzydła, które wyewolułowały z moich starych (skrzydeł, nie rodziców). Zadzwonili do Norwegi i zanieśli mnie do domu. Co bardzo mnie zdziwiło, bójka między Cenią a Islandią toczyła się o mnie. Mój młodszy brat chciał jej udowodnić, że nie jest mnie warta. Cenia zdenerwowana tym faktem zaczęła kłótnię, która przerodziła się w bijatykę.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jak się podobało? Wątek o zaręczynach zrodził się podczas nowych RP na mojej grupce na mess, na którą serdecznie was zapraszam.
Link do grupki:https://m.me/join/AbY03xehLVM4xBmV
CZYTASZ
{Wzloty i Upadki, czyli życie krajów skandynawskich (i nie tylko)}
FanfictionJestem Nora, mam 14 lat. W tym dzienniku będę opisywała ciekawsze wydarzenia z życia mojej rodziny i przyjaciół, część wydarzeń jest inspirowana tymi z książki @Taki_tam_Kuki pt. "Odlecieć... [III Rzesza x ZSRR]" ~Se deg