Lucayı gizli bi odaya salmıştım ve aliyeyde yanımdaydı...
"Korkma ona birşey olmiycak, sadece aptal aptal şeyler yapmaması için böyle yaptım"
titriyordu ve korkuyorduda
"T-Tamam"
sonra lucaya bir tokat attım ve sızlanmaya başlamıştı..gözlerini yavaşça açtıkta aliyeyle beni görmüştü
"Imm hımmmmmm!!!"
"Sus be! Uğraşamam seninle! arkadaşım ola bilirsin ama artık değilsin tamammı!"
Luca gözüyle ağzını içaret etmişti , bende ağzındaki ipi çözmüştüm
"Neden yapiyorsun bunları?! Sevgilimi öpüyorsun bide benimi buraya bağlıyorsun!? sorunlumusun kızım!"
"Evett! sorunluyum... yettimi bu kadarmı Tamam ozaman" dedim ve ağzını yeniden bağladım
"Ihmmndnnd hımmmm"
"Layla doğrumu yapiyoruz?"
"Aliye onu beni öpmemişten önce düşünücektin" dedim ve odanın kapısını açtım ve elimle çıkmamızı işaret ettim...aliye kapıdan çıkınca kapıyı kapatıp kilitledim...ve yatağa gidip uyudum...
SABAH:
uyandığımda mikser sesi duymuştum ama pek umursamayıp kiyafetimi giydim..

ve aşağı kata indim...sonraysa aliyenin buraya geldiğini gördüm ve yeniden uyumuş numarası yaptım...
"Oh uyuyormuş" dedi ve uzaklaştı..
neden öyle dediki? aliyenin nereye gitdiğini gördüm !! o lucanın yanına gidiyordu!Arkasından gizlice gidip kapıdan aliyeyi izledim..
"Luca seni kurtarıcam..!" dedi ve lucanın ağzını açtı..
"Evet bebeğim kurtar beni! o layla sana neler yaptı... Ben gelmeseydim başına neler gelirdi acaba"
"Luca aslındaa ben onu ö---" derken susması için
"OoO aliye naber ?"
"L-Layla?! Burda ne işin var?"
"Asıl senin ne işin var?"
ALİYE susmuştu ama luca değil..
"O benim sevgilim tabi beni kurtarmaya gelicek!"
Lucaya yaklaştım ve bir elimle çenesini sıkıp
"Evet o senin sevgilin!! sevgi, arkadaşlık, anne kız veya aile ilişkisi güvene bağlı anlıyormusun!! ama sen ne yaptın? aliyeyi ilk seferde beni öptü diye suçladın demi? ama ben dedikten sonra inandın! bi aliyeye bak!! "
dedim ve çenesini ittim
"Hatırlıyormusun bi keresinde düşücrkken bana yardım etmiştin! aliyede sadece tutma yerini görmüştü ama bir fesatlık yapmadı demi!! "
"Doğru ola bilir ama ben ona güvendim tamammı?"
elimi sıkıp yüzüne bir yumruk attım..ve ağzını yeniden bağladım..
"Hımmmmmım"
"Aliye çıkalım..Anahtarı nerden aldın?"
"Ev benim sonuçta yedek anahtarda olucak tabi"
başımı salladım ve dadan çıktık..sonrada salona geçtik...
"Mutfaktan sesler duydum birşeymi yapiyorsun?"
"Evett pasta"
"Vay yapa biliyorsun yanii"
"Hıhı, yani sen yapamıyormusun?"
"Yöö yapa biliyorumm.."
"Ozaman gel yapalım"
"Eheh tamam"
Lan ben yumurtayı tavayamı başımamı kıracağımı bilmiyorken pastayı nasıl yapcamm!!???Mutfağa geçtiğimizde aliye yumurta, un, su ve başka şeyler vardı..Onu izlemeliyim!!..
10 dk sonra
herşüyi onun gibi yapmıştım ve çikolatalı pasta yapmayı düşünüyordum...sonra pastayı kaşıkla kabına döktüm ve fırına yerleştirdim...
"Yaptım pastayı!!"
"Çok çabuk yaptın"
pasta hazır olduktan sonra fırından çıkardım vee üzerini krema ve başka şeylerle süsledim..
"Nasılll!!!???" dedim pastamı göstererek
"Vayy iyiymişş"
onun pastasına baktığımda pek süslü ve güzel değildi
"Seninkide güzel!" dedim..kırılmasını istemiyordum
pastalarımızı servis ettiğimizde birbirimizin pastalarını yedik
gerçektende tadı müthişşdii!"Tadı mükemmel!"
ona baktığımdaysa ağzına koyduğu pastayı yutmakta zorlanıyordu
"Noldu??"
"P-Pastan çok k-kötü..yumurtayı öylece kabuklu atmışsın"
Dediğinde kahkahaya kapıldım..
"Demekki dış görünüş içi yansıtmıyor"
"Doğru " dedi ve su içti
"Bu pastayı napçaz?"
"Pilmem?"
"Banane seninkini yerim bende "
gülümsemişti..
SONUNDA SORUNSUZ BİR GÜN GEÇİRMİŞLERDİ :D TABİ YUMURTA HARİÇ :D OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜRLER :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA LEZBİYEN
ActionHayat bana Lezbiyenlikten nefret etmeği öğretirken kendimi bir kafeste buldum bu kafesten kaçış yok! Ama berki kaçmak ihtiyacıda duymam~ ...