#43#Rezillik

76 3 0
                                    

Neler oluyor? En son baygındım...Şimdiyse yatakta sırılsıklamım..Noldu bana? başımda ağrıyordu...

"N-noldu bana?"

"Eee şey Nerdivenden düştün ve başını çarptın..Bende seni buraya getirdim.."

"H-Hayır! başka birşey olmuştu.."

"Eee önem verme sen boşver hadi kalk gidiyorsun!"

Sırılsıklam halimle sütyenim gözüküyordu...İnanamıyorum bir erkeğin odasında bu haldeydim...Hepsi onun suçu! Yataktan kalktım ve alexandere baktım..

Gözü srılsıklam kiyafetimdeydi Allahım ölücem!!!!! Hemen kapıyı açıp gideckken alexander kolumu tuttu

"adın ne?"

"Layla" Sertçe kolumu çektim ve aliyenin odasına gidip kiyafetimi değiştirdim... Ama bende bir değişiklik vardı..Neydi neydi? Evet! Boynumun kanaması! Pijamaya bulaşmıştı..Aliyenin odasından çıktım ve hızlıca Bu evden gitmek için kapıyı açıcaktımki birisi bana arkadan sarıldı...

"Neden gidiyorsun? Kızını bile görmeyecekmisin?"

"İstenmediğim yerde kalmam..ve Onu gördüm... Uyuyordu... Uyandırmak istemedim..."

"A-Ama bizim sevgimiz bu kadarmı? "

"Değil.sadece Bu evde kardeşin ilişkimizi istemiyor.."

"Hayır istiyorum!"

Alexander aşağı kata düşe düşe dedi..

Aliye gülümsedi ve

"Bak oda istiyor daha ne engel kaldıki?"

Artık engel yoktu ve aliyeye kovuşucaktım..

"Peki kalıyorum.."

Aliye bana sarılırken Aliyenin kardeşi Kızgınca bana bakıyordu...Bense aliyeden biraz uzaklaştım ve

"B-ben gideyim Odana"

Hızlıca üst kata çıktım ve Üszerimdekileri soyunup banyoya gittim...Artık tüm endişelerim Gitmişti sadece kardeşi bence yinede istiyor değil... Banyodaki suyu açtım ve

5-10 DAKİKA SONRA:
Banyodan çıktım ve kiyafetlerimi aradım..Burda eskiden kalırken dolapta kiyafetlerim vardı eminim şimdide yerlerindedirler..Üzerimi kalçalarıma kadar örten havluyla sardım ve odadan çıktım..Sonra dolapı ararken birisi beni Arkadan çekti ve üzerine düşürdü...Aliyeydi...Aliye yatağa uzanmıştı ve bende onun üzerindeydim...Burun burunaydık...Nefesini bile hiss ede biliyordum..AMA bir anlığına üzerimdekiler aklıma geldi...Sadece havluylaydım ...

ALİYENİN DiLİNDEN:

layla üzerimde sadece havluylaydı...Islak saçları yüzüme değiyordu..Ve en önemlisi çıplaktı..vücutlarımızın arasında sadece havlu vardı..ve çok seksiydi...

"B-bırakırmısın?" Layla başını eğerek konuştu...Kızarmıştı!

"Bana seni bırakmam için bir sebep söyle"

"Ş-şey...Buldum!!"
başını yukarı çevirdi yani bana baktı ve vücudunu küçücük yukarı kaldırdı..Birşey diyecekken havlusunun başı açıldı ve göğüsünü görmüştüm..Bu utanç verici bir durumdu..Layla nereye baktığımı fark etti ve hemen havlusunun başını kollarının arasına aldı ve

"Kiyafet giymem lazım"

"E giy?"

"Senin yanındamı?"

"Seninle sevgiliden öte karı karıyız"

"Karı koca olmasın o?"

"Yo biz karı karıyız"

Ama bir ses gelmişti...

Alexander!!!!

Laylanın diline geçiyoz ve öyle devam edecez

Alexander gülmeye başladığında korkudan yataktan yere düşmüştüm..düştüyüm yerde alexander Beni göremiyordu...Çünki yatağın başka tarafına düşmüştüm..
Aliye yataktan kalktı ve alexandere bakarak

"Çık odadan"

"Neden?"

"Çünkü...Ee.... şey..O...sanane!"

"Sadece yengemi görmeye gelmiştim"

"ya bi çık ya" Dedi ve alexanderin yüzüne kapadı..Sonra yanıma geldi ve bana elini uzattı..Bende elini tuttum ve ayağa kalktım..

"Sen Neden Kiyafetimi giymeme engel oldunki!?!? Bak rezil oldum!"

"AAA! çocuk yengesini görmeye gelmiş sende engelliyorsun!"

"Hı evet! Şimdi odadan çıkta giyineyim.."

"Neden? Yanımda giyemezmisin?"

Aliye güldü ve Kollarını birleştirdi..

"Aliye!!"

"tamam tamam" Kıkırdaya kıkırdaya kapıdan çıktı ve kapıyı kapattı bende dolaptan bi kiyafet seçtim ve giydim..

"tamam tamam" Kıkırdaya kıkırdaya kapıdan çıktı ve kapıyı kapattı bende dolaptan bi kiyafet seçtim ve giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(kiyafetim)

Sonra pencereden bi ses geldi..Dönüp baktığımda şok olmuştun!

...
Arkadaşlar...Bu kitapın bölümleri bitmeyecek malesef..😅

AŞKTA LEZBİYENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin