Arabaya beni zorla götürmüştü hemde neşeliydi lan!
"Nereye gidiyoruz?"
"Evime"
"Neden?"
"Artık benle yaşıycaksın!"
"Lan! Beni delirtme! Hemen aliyenin evine gidiceğiz"
dedim ve onun yüzüne yumruk attım..Ne kadar arabayı sürsede umursamadım ölsem ölürüm dedim..
"Bu vurduğun beni sevdiğinin işareti"
"yeter! Yeter bu kadar saçmaladığın!"
Artık varmıştık Aliye bana baktı ve çenemden tutup yaklaştı
"Seninle anlaşma yapıcağız tamammı? Aliyeyi öldürmemeğim için benim evimde benim emirlerimle yaşıycaksın"
O zaman gözlerim büyükce açıldı ve nefesim kesilmişti...A-Aliyeye zararmı vericek? Hayır ! Hayır bu olmamalıydı...Kabul etmek ZORUNDAYDIM...
"T-Tamam"
Gözlerimden damlalar dökülmeye başladı..forzaysa sırıttı ve hafifçe çenemi itti
"Aferin! akıllı ol"
Arabadan beni çekiştire -çekiştire İndirdi ve evinin kapısını açarak beni koltuğa itti
"Eğer burdan kaçmak istersen abimi hapsten çıkarırım anlıyormusun! bidee elim kolum durmaz aliyeyi püf ederim tamammı?"
ne Yani kıpırdayamayacakmıydım?
"TAMAMMI!!!!!????" diye bağırdı
"e-evet"
Forza sırıttı ve yanıma oturdu
"Hala o güçsüzlük, saflık üzerinde biliyormusun?"
"Beni bu evde tutsak ede bilirsin ama benimle konuşma iznine sahip değilsin...." dedim ve ordan uzaklaşarak bir odanın kapısını açıcaktımki
"Orası depo şapşal!" dedi ve güldü
Aptal aptal bakarak başka odaya taraf giderken
"Benimlemi uyuyacaktın?" Dedi ve koltuğa uzandı ve beni izlemeye başladı
Derin bir nefes keserek başka odaya girdim....
5-6 YIL SONRA...
artık 24 yaşındaydım...Forzada 25 yaşındaydı....biliyorum bu arada kalan yılları neden bahsetmedin diyorsunuz demi? Aslında evden kaçmak istiyordum hep ama yapamadım...Aliyeye zarar gelir diye düşündüm...Aliyem...Seni seviyorum ben...ama hiç olmazsa sen beni neden ziyaret etmedinki? forza beni polis işini yapmaya zorlamıştı...Yapıyordum ama polis merkezinde sadece gelenlere hangi odalara gitmelerinden bahsediyordum...Forzayla hep susarak geçindim ama artık olmaz! Ben burdan kaçıcaktım evet! Aliyeme kovuşucaktım...Polis merkezinde kolidorda yürürken birisine çarpmıştım...
"Bebeğim biraz düzgün yürüsen diyorum"
forza beni tutmuş kollarından kurtularak gözümü başka tarafa çevirerek saçımı kulaklarımın arkasına geçirmiştim...ve başımı başka tarafa çevirmiştim
"B-Bana ne zamandan beri bebeğim diyorsun?!"
"İçimde diyorum sananeee!"
Gözlerimi devirdim ve
"Hala ergensin sen"
"Sen sanki olgunsun"
Hızlı adımlarla giderken forza kolumdan tuttu ve kendisine çekti
"Neden benden kaçıyorsun?"
Kulağımın arkasına geçirdiğim saçımı ordan çıkardı
"saçların yüzündeyken daha güzelsin"
"Bırak beni!!!" diyerek yüzüne bir tokat attım...
"Beni babamın evinde bıraktığın gün babam beni tokatladığının karşılığı bu!!"
"Lay---" dicektiki o birisi tokatı geçirdim
"Biliyormusun buda Aliye için!!! O benim için ne kadar acı çekti biliyormusun!! Senin gibi bırakıp kaçmadı!"
"Sen! Sen ilk abime yavşadın ! Erkeklerle geçinemedin lezbiyen oldun bana yavşad--"
"Hayır!! Beni sana yavşamadım o aptal abinede! Hrpiniz aynısınız! "
forza beline yerleştirdiği silahı hızla çıkarıp başına dayadım
"Beni bu altı yılda aliyeden uzaklaştırdın ya! Hesabını vericeksin!"
Aliye sırıttı ve
"Bana o ateşi vuramazsın. Sende o güç ve yürek yok"
"Yok ama olucak!"
Silahın ateşini açtığımda gözlerimi kapayıp olanları görmek istemiyordum...Ama birisinin elimi yukarı çekip sonra arkadan elimi birleştirip kendisine çektiğini hiss etmiştim..Gözlerimi açtığımda forza arkadan elimi birleştirip kendisine çekmişti..
"Beni yenemezsin bebeğim"
derin bir nefes aldım ve ağlamaya başladım...Bıkmıştım artık...ama birden beklemediğim bir şey oldu...
......
Arkadaşlar biliyorum bölümlerde inanılmaz değişiklikler oldu...Sizce aliyeye ne oldu? Aliye yaşıyormu?
Bunların hepsi diğer bölümlerde! Lütfen vote atın lütfen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA LEZBİYEN
AcciónHayat bana Lezbiyenlikten nefret etmeği öğretirken kendimi bir kafeste buldum bu kafesten kaçış yok! Ama berki kaçmak ihtiyacıda duymam~ ...