başımı kaldırdıkta luca bana şaşkınlıkla bakıyordu...yoksa! duymuşmuydu!
"LAYLA!?"
"Ehöm E-evet?"
"Bardak yere düşüp kırılmış görmedinizmi?"
Oh şükürler olsun duymamış!
"b-bende ona bakıyordum.."
Yerdeki camları temizleyip çöpe atarken elime derin bi cam girdi...
fena acıtmıştı ama sesimi çıkarmadım..
sessizce elimden camı çıkardım ve çöpe attım..elim derin yaralanmıştı..elimi hemen suyla yıkadım ama sarmadım"Bir sorunmu var?"
Hemen suyu kapatım elimi arkama sakladım..
"Ehh yoo"
Aliyenin yere baktığını gördüğümde
bende yere bakmıştım..Ne!? K-Kanım! yere damlıyordu!
Aliye arkamdan elimi almaya çalışıyordu ama buna izin vermedim"Yapma istemiyorum.."
"Kendi hayatına nasıl kıyarsın ! Malsın!"
"Bağırma luca gelicek!"
"Elini bana ver çabuk!"
uzun boyuyla ve kollarıyla elimi hemen aldı
"Çok derin.."
"Sanane derinse!"
"Layla bak bilincimiz yerinde değildi diyorum sana! bu kadar acımasız olma"
"Vücudumun her yeri mosmor anlıyormusun! bunun için acımasızsam evet acımasızım!"
"Bak anlıyorum seni.. ben--"
"Anlayamazsın beni anladınmı! ben tecavüze uğrayayım ve susayımmı diyorsun!"
"Özür dilerim ozaman!! artık sus!! içki içmem benim suçum ola bilir ama sana bunları yamam benim suçum değil!!"
Sesini yükselttikte ağlamaya başladım..elimle gözlerimi silerken yüzüm kan olmuştu...
"üzgünüm sana bağırdığım için.."
"B-Beni bu evde istemiyorsan gideyim.."
"Hayır! öyle birşey yapma lütfen"
sustum ve evden çıktığımda aliye elimi tutarak geri çekti
"Özür diledim ya! neden gidiyorsun! bu arada gidiyorsun değil gidemezsin!"
"T-tamam..."
İçeri girdiğimde luca önümde bana şaşkınlıkla bakıyordu
"Layla yüzün!"
"Kanamıyor..." dedim ve lavaboya gittim... içeri girip içerden kilitledim...kapıya yaslanıp ağlamaya başladım....sonra elime baktım...Elim mosmordu..Ve arrık elimden kan yerine beyaz beyaz köpükler çıkıyordu..
"ıhhh!!"
Birazcık ses çıkara bildim ama başka bi ses çıkaramadan gözlerim karardı..
Ama son bir kez aliyenin sesini duymuştum..
"Layla iyimisin?"
Ve artık bayılmıştım....
ALİYENİN DİLİNDEN:
layla için endişelenmiştim çünki yarım saattir lavabodaydı..Kapıyı çaldım ama bir tepki olmadı...Bu sefer 'Layla iyimisin?' dedim ama yinede bir sonuç yoktu...ah!! ozaman!! kendi hayatınamı kıymıştı!!!
"Lucaaa!!!" diye bağırdım ve luca koşarak geldi
"Bebeğim birşeymi oldu niye bağırıyorsun!?"
"Kapıyı hemen kır!"
"Neden?"
"Sana kır dedim!" ilk kez lucaya bağırmıştım...çünki agresiftim...
Luca bir darbeyle kapıyı yıktı ve içeride gördüğüm manzara beni yerimde dondurup şok etmişti...dünya başıma yıkılmıştı sanki...neden onu önemsiyordumki.....hemen laylanın yanına koşup eline baktım..infeksyon kapmış!! kucağıma alıp odaya taşıdım..komik ola bilir ama yanımda erkek ola ola neden ben taşıdımki?.. ve yatağa yatırdım...sonra pansuman alıp pansumanladım...elini sarıdım ve yanına oturdum...
"Luca çıka bilirsin.. dinlenmesi lazım.."
Başını salladı ve odadan çıktı...
"layla sana ne kadar anlatıcam...ben sana bunları yapmak istememiştim..."
ARKADAŞLAR HER GEÇEN BÖLÜMDE AKLIMA ÖYLE FANTAZİLER GELİYORKİ HEPSİNİA YNI ANDA YAZAMIYORUM...ARKADAŞLAR HAYATTA AYNI BÖYLE SADECE BİR TOZLA HAYAT BAŞTAN AŞAĞI YOK OLUR VE AYNI toz gibi toz olur...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA LEZBİYEN
ActionHayat bana Lezbiyenlikten nefret etmeği öğretirken kendimi bir kafeste buldum bu kafesten kaçış yok! Ama berki kaçmak ihtiyacıda duymam~ ...