#47# Sırların açığa çıkması...

82 2 0
                                    

Tam çıkıyordumki... Karşıma küçük Kızım çıktı... Gözlerim dolmuştu kalbim küt küt atıyordu... elim ayağım yerden kesilmişti..Ne kadar dönüp arkama bakmak istedemde olmuyordu...

"Abla nereye gidiyorsun?"

"Bilmiyorum.."

"Ama abla niye ağlıyorsun?"

Sustum ve kapıyı iterek çıktım... Gerçekten böyle bir aptallık beklemiyordum...BENİ İFTİRAYLA SUÇLAMIŞTI RESMEN O ŞEREFSİZ... HERŞEYİ ONA ÖDETECEKTİM...arkamı dönüp eve baştan aşağı baktım... sanırım burası benim lanetli yerimdi..Ben ne kadar buraya gelmek istesemde ben bi şekilde uzaklaşıyordum... artık gidicek yerimde yoktu...herkes beni bırakmıştı... Kendimi boşlukta gibi hissediyordum.. Neden bu kadar acı çektiğimi bilmiyordum...Hayatım bana resmen oyun oynuyordu...evden nerdeyse 50 metre uzaklaşmıştım... Artık o kadar dalgındımki yerleri uçurum gibi görmeye başlamıştım...

"Dur.."

Omzuma dokunan sıcak bir elle irkildim ve arkama baktım... Arkamda aliyeyi beklerken Karşımda Hiç beklemediğim birisi vardı... TANYA?

...
4 GÜN ÖNCE:

ALİYENİN DİLİNDEN:

HERŞEYİ İYİCE PİLANLAMIŞTIM BİR SÜRÜ ADAMLARIM BÜTÜN PİLANLARIMI REALE ÇEVİRİP İSTEDİĞİMİ BANA VERECEKLERDİ..LAYLA YÜZÜNDEN KAÇ YIL ACI ÇEKTİM..ONU ÇOK SEVİYORUM...ANNEMİN SAHTE KURGULARIYLA BENİ LAYLADAN AYIRMAYI BAŞARMIŞTI... ONDAN NEFRET EDİYORUM... O BENİM ANNEMDİ BANA NASIL BUNU YAPA BİLİRDİ ACEBA...ONA SEVGİLİMİN BİR KIZ OLDUĞUNU DEDİĞİMDE ÇOK KIZMIŞTI...VE AYIRMAK İÇİN BENİ BU OYUNA GETİRMİŞTİ...ONA AÇIKLAMAK İSTESEMDE YAPAMAZDIM ÇÜNKÜ KANITIM YOKTU.. KENDİMİ İĞRENÇ HİSS EDİYORUDM...

"HALLETTİNİZMİ ADAMLARI? VE GERÇEKTEN Bİ KAN TORBASI BULUN İŞİMİZE YARAYA BİLİR..."

"TABİ EFENDİM AMA NEDEN BUNLARI YAPIYORSUNUZ?"

"AŞKTA VE SAVAŞTA HER ŞEY MÜBAHTIR..SEN BOŞVER VE İŞİNİ YAP!"

TELEFONU KAPATTIM VE ROLÜME HAZIRLANDIM...

....
ŞİMDİ:

Karşımda forzayı görünce çok şaşırmıştım...ÖLMÜŞTÜ AMA OO!!! AMAN TANRIM! YİNE OYUN OYNUYORDU BANA!!saçlarınımı kesmişti? ve boyatmışmıydı?

"Forza?"

"layla sana her şeyi açıklıyıcam...Bana bi zaman ver lütfen..."

"Sen neden alexandere benziyorsun?Onu söyle ilk ve Ölmemişmiydin?"

"Alexanderle sen ilk karşılaştığınızdan sonra onu adamlarıma yakalattım ve yerine geçtim.. biliyorsundur bilim sayesinde ona benzemeyi başardım.."

"NE DELİRDİNMİ SEN NE GEREK VARDI BUNCA IVIR ZIVIR İŞLERE?!"

"gerek vardı..." sakince demişti... gözlerinden damlayan yaşlar beni bi qıram etkilememişti..

"Ölmüştün?..."

"O-oo şey.."

Ses tonunu ayarlamaya başladı ve

" Senle aliyeyi bu yolla ayıra bilirdim sadece.."

"SEN DELİSİN BENİM ONU NE KADAR SEVDİĞİMİ BİLİYORSUNDUR VE BENİM ONDAN ÇOÇUĞUM VAR SEN OFF!!!"

"o çocuk onun deil.. "

....
NEHAHAHAHAHA .D SELAMLAR İLK ÖNÇE BEN BAYAAA Bİ SÜRE wattpad'tan uzaklastim cunku yazmaya enerji denilen sey yoktu .d veeee işleri baayyaaa karmakarışık yaptım sjzjdj evet o silahlı olay yalandı hepsi bir kurguydu... NEYSE .D ÇOCUK KİMDEN ACEQ? LAYLA NE KADAR SÜRÜNÜÇEK BÖLEE YERLERİ PASPAS GİBİ TEMİZIİYÇEK? FORZANI AFF EDİÇEKMİ? HEPSSİİİİ DİĞER BÖLÜMLERDE TAKİP EDİN AMA EN ÖNEMLİSİ 1 YORUM YAPIN LÜTFEN SİZİN YORUMUNUZ BENİM İÇİN DEĞERLİ .D

AŞKTA LEZBİYENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin