aliye eliyle boğazımı konteol etmeye başladı...Sonraysa biraz duraksadı..
"Damarını biraz sıyırmış..." sustu ve kesilen yerden tutarak soydu....bağırdığımda aliye elini çekti bende elini tutup sıktım...
"Ahhhhhh!!!! N-naptın??"
Aliye elimden kurtulduğunda boğazımı sıkıyordum...Dayanamayıp yere oturmuştum... Aliye yaramı temizleyen birşey arıyorduki bulamadı ve yanıma oturarak elimi boğazımdan çekerek yaklaştı...
"Yapmam lazım..." Sessizce kulağıma fısıldadı ve dudağını boğazıma yaklaştırarak yalamaya başladı....Huylanmaya başladığımda..
"A-Aliye h-huylanıyorum elimden fesatlık çıkıcak bak..." zar zor söylemiştim ama işe yaramıştı aliye dudağını boynumdan çekmişti...Aliye lavaboda yüzünü yıkadı ve boynuma baktı...
"Ben gerçükten özür dilerim..."
Ayağ kalktım ve aliyenin elini tuttum aliyenin huzursuz olduğunu hiss ede biliyordum...
"Benim seni sevdiğimi sormuştun demi...B-ben sana aşığım..."
Aliyeye yaklaşarak dudağımı dudağına bastırdım...Yıllardır bana azap veren bu acıyı dindiriyordum...Aliye kalçalarımdan tutarak kendi vücuduna sürtmeye başladı..o biri eliylede göğüsüme dokunuyordu...bende bu arada üst dudağını emiyordum...sonra aliyeyi duvarla kendimin arasına haps ettim...Nedenini bilemiyordum ama aliyeyle aramda bir elektrik vardı...Hala öpüşüyorduk....Sanki acım hafifliyordu...Birden kapı sertçe açıldı.. Hızla Aliyeden uzaklaşmıştım.. Gördüğüm kişi beni şoke etmişti...
"Sen?!!"diye bağırmıştı...
dudağımı sildim ve
"Senin ne işin var burda?"
"Benimmi?" gülmeye başladı ve bana yaklaşarak
"Asıl senin ne işin var burda!? Ben bu evde yaşıyorum!"
"N-ne?"
Bu kişi yağmurlu günde üzerine düştüğüm kişiydi...
Aliye Duvardan ayrılarak
"Alexander herşeyi anlatıcam"
"Hayır!!! Kız sana tecavüz ediyordu resmen!! Ben gelmeseydim sana ne yapıcaktı Acaba!!!"
Bana baktı ve
"Lezbiyensin herhalde!! Ablamla kovuşmayı rüyanda görürsün!!! Onu sana yem etmem! "
"Sen Ahmaksın!" diye bildim sadece...
Aptalımız yani sözde alexander elini kaldırıp yüzüme vurmak isterken eli havada kalmıştı....Bende yüzümü tutmuştum... Ama.... Aliye elini tutmuştu...sonra aliye önüme geçti...
"Sana dedimki her şeyi anlatıcam! Hiç bir zaman beni dinlemedin!"
Aliyenin kulağına fısıldayarak
"Onu anlamalısın...Onun yerinde olsam bende bunu yapardım.."
"A-Abla? s-sen lgbt üyesimisin?"
Aliye başını eğerek
"E-evet.."
Onun kızıcağını biliyordum...Ama yanılmıştım... Onun yerine Aliyenin elini tuttu ve
"Seni her zaman destekleyeceğim..."
Ve sarılmıştı...Sonra sarılmayı kesti ve bana baktı
"Ama bu kızın seninle birlikte olmasını istemiyorum..."
Ben birşey dicekken aliye araya girdi
"Alexander o benim sevgilim onunla öyle konuşamazsın! Ve eğer onu ben kabul ediyorsam sende kabul etmelisin!"
"Ben onu kabul edeceğim ama onunla konuşacağım ve saygı duyacağım anlamına gelmiyor!" dedi ve mutfağın kapısını sertçe vurdu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA LEZBİYEN
ActionHayat bana Lezbiyenlikten nefret etmeği öğretirken kendimi bir kafeste buldum bu kafesten kaçış yok! Ama berki kaçmak ihtiyacıda duymam~ ...