Bu alexanderdi...
"Oo bizim lezbiyende burdaymış"
"Sen hastanede değilmiydin" Yavaş bir ses tonuyla konuşmuştum...
"Napalım işte yengemi evden kovmaya geldim..."
"Ben kendim gidicem...Ama ilk önce kızımı görücem.."
"O senin kızın değil!! Defol hadi!"
"Görüceğiz!" hızlıca evin kapısını açtım ve üst kata hızlıca giderek alaranın odasına gittim...Sadece bir adım kalmıştıki onun odasının kapısını açayım..Birisi beni arkadan tutup itti...
yere düşmüştüm...astımımın tutmamasını dilereyek Durmuştum...ve alexander kapının öndünde durmuştu.."Onu görmene izin vermem!"
"Karşımda aliye bile olsa Onu görücem!!"
"Görürüz!"
Ayağa kalktım ve kapıya vurmaya başladım...Ben gitmesem bile o gelirdi...
"Napıyorsun!"
Alexander ellerimi tuttu ve sıkmaya başladı...
"Bunu yapmana izin vermem!"
Sonra Beni yere iterken ben onu sertçe yere ittim...Yerde 1 kere yuvarlandıktan sonra ayağa kalkmaya çalışırken bende bunu kullanıp kapıdan içeri girdim....Oyun oynuyordu...Gidip yanına oturdum ve...
"Alara sana birşey söylemem gerek..."
"Abla?"
"Alara sen benim kı--"
Alexander kolumdan tutup ayağa kaldırdı ve
"Alara Annen seni İstiyor git bak istersen"
Alara koşarak Aşağı indi ve beni bu alexanderle yanlız bırakmıştı...
"Ne cüretle ona herşeyi söylemek istersin!!!"
"O benim kızım! Herşeyi söylerim! Sanane!"
"Yaa Tamam öyleyse!"
Gidip kapıyı kilitledi ve alaranın dolabından bir ip çıkarmıştı...Napıyordu bu?
"Napıyorsun?"
Bana baktı ve sırıttı Sonra
"Görürsün!"
Sonra adım adım yaklaşmaya çalıştı...
"Beni korkutamazsın!"
bende adım adım arkaya gitmeye mecbur oldum....
Duvara yapıştığımda Bana yaklaştı ve elimi iple sarmaya başladı...elimi hızla aşağı çektiğimde ipden kurtulmuştum...
"Delirdinmi sen!!!"
"Bilmem"
ondan uzaklaşmak isterken elimi tuttu ve sıktı..
"Bırakk!!! Acıyor!"
Sonra ellerimi bağladı...
"Astımım başlıycak şimdi!"
"Beni onunlamı tehtit ediyorsun?"
Sonra beni yatağa itti...
"Ablanın sevgilisim ben Şerefsiz!!"
"Sevgilisiydin!"
Yanıma uzandı ve cepinden telefonunu çıkardı ve Dudağını yüzüme yerleştirdi ama öpmedi yüzümü geri çektim ve yataktan kalmak isterken..
"Eğer kalkarsan seni burda beceririm"
Gözlerimi büyükce açtım ve yüzümü ona doğru çevirdim...
"nE!!"
"Duydun işte!"
Kıpırdamadan ona bakmıştım...Beni neden bu işlere bulaşıyordum...Sanki yürürken ayağımın altından sıçrayan çamurlar beni bu kirli işlere bulaştırıyordu...Alexander saçımdan sertçe tuttu ve yatağa uzandırdı...
"Bırakk beni!!!"
Sonra dudağını yine yüzüme öpüyormuş gibi yerleştirdi ve fotomuzu çekti...
"Napıyorsun!!!!!????? Bırakkk!!!"
"Aaaaaa Yenge böyle yaparsan bozulur işler"
"Elimi çöz ozaman!"
"Hımm tamam"
Elimi çözdükten sonra ona yaklaştım ve iki elimi boynuna kilitleyerek dizimle hassasına tekme attım... İlk önce Gözlerini büyükçe açtı Ve bağırdı... Sonra yatakta kıvrılmaya başladı..
"Benimle uğraşmak ne görürsün~"
Kapıyı açıp gidicekken
"Eğer gidersen Fotonu.. ah Lanet olsun!! İ--nternette yayınlıycağım"
"nE!!!!" Kapıyı kapattım ve Komodinin üzerindeki Vazoyu götürdüm ve kafasına fırlatıcakken birisi elimi tuttu...
"Ne yapmaya çalışıyorsun!! sen!!"
"A-Aliye?!"
"Tabi ya ALİYEE!!"
Aliye elimdeki vazoyu aldı ve Yere fırlattı Vazo parçalanmıştı..Tüm parçalarl etrafa yayılırken gürültülü bir ses çıkmıştı..
"Napiyorsun!"
"Ben açıklıyacağım Kardeşin-"
"YETER! DEFOL EVİMDEN!! SENİ GÖRMEK NEDİR SESİNİ DUYMAK BİLE İSTEMİYORUM.."
Aliyenin yüzüne biraz baktım ve Ağlamaya başladım...Elimde değildi...bu damlalar kalbimin acısını yansıtıyordu...
"Ağlamak ha!? Bak nasıl ağladığını bilmiyorum ama sana tavsiye filimlerde oynamalısın"
"Bir filimde oynasam Aşkına yenik düşüp ezilen bir kız olurdum.."
Kapıyı açıp bir adım dışarı gittim ve nerdivenlerden hızlıca inip gitmek istiyordumki...
....
Heheheh😈 Çok şeytanım en meraklı yerde kestim!! 😅 Acep Aliye durdurucakmı? Alexandeein sonraki pilanı nedir? Daha ne kadar bu kız Ağlayacak? Hepsi gelecek bölümlerde..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKTA LEZBİYEN
БоевикHayat bana Lezbiyenlikten nefret etmeği öğretirken kendimi bir kafeste buldum bu kafesten kaçış yok! Ama berki kaçmak ihtiyacıda duymam~ ...