💛5.💛

83 6 2
                                    


Z pohľadu Wendy
Ráno som vstala o 8:00. Večer keď som spala prišiel Kjell lebo ma dnes dôležité stretnutie ohľadom M&M turné. Keď som vstala Anne aj Kjell boli hore.
Kjell, Anne: "Dobre ránko."
Wendy: "Dobré"
Kjell: "Som trochu nespokojný lebo som večer volal Marcusovi asi milión krát a nebral to a Tinus mal vypnutý mobil. Nevieš Wendy prečo?"
Wendy: "Mac mi večer písal že pôjdu na menšiu párty ku kamarátovi Jackovi. Tak možno tam bol hluk a Marcus nepočul že si mu volal."
Len pred Kjellom som vyzerala v pohode. Keď som prišla do izby som sa hrozne rozplakala. Myšlienky: Čo ak zas pil? Čo ak ho tá Melissa zviedla? Čo ak sa spolu vyspali? Bol by Mac toho schopný?
V hlave mi behali rôzne myšlienky. Po chvíli do izby vošla Emma.
Emma: "Wendy? Ocko mi povedal čo sa stalo. Nechceš sa o tom porozprávať?"
Wendy: "Veľmi rada."
Emma: "Počúvam ťa."
Wendy: "Vyzerám že som v pohode ale ja som úplne mimo z toho. Čo ak zas pil? Čo ak ho zviedla tá štetka Melissa? Čo ak sa mu niečo stalo? Dosť sa o neho bojím Emm."
Emma: "Chápem tvoj strach. Ale nemáš sa čoho báť. Možno tam fakt bola len nahlas hudba a nepočul mobil. Skúsila si mi zavolať?"
Wendy: "Dúfam že máš pravdu. A ešte nie. Skúsim mu zavolať."
Zobrala som mobil s vytočila jeho číslo.
Zdvihol!!!
Marcus: Ahoj
Wendy: Marcusss!!! Čo je s tebou?? Stalo sa niečo?? Prečo si nedvíhal Kjellovi??

Z pohľadu Marcusa
Už mi fakt nič iné nechýbalo len aby mi volala Wendy a zisťovala ako detektív čo sa stalo.
Mac: Všetko je v poriadku. Nič sa nestalo. Len som trochu pil. Viem že som ti sľúbil že nebudem ale nedalo sa to. Prepáč mi to. A preto som nedvíhal lebo som mal stíšený mobil. Tak som to nepočul. Nemusíš sa báť.
Wendy: Fuuu odľahlo mi. A Martinus je v poriadku?
Mac: Áno je.
Wendy: Dobre pozdrav ho a musím ísť pa pa Macii.
Mac: Ok. Čau.
A hneď som položil.
Myšlienky: Viem že som klamal ale tak nevedel som čo jej mám povedať. Mal som jej povedať, že prepáč že som nedvíhal lebo ma akurát robila Melissa? To určite nie lebo by sa so mnou hneď rozišla a ja o ňu nechcem určite prísť. Bol som síce včera trochu opitý ale pamätám si každú minútu. Bolo to príjemné ale Melissa ani zďaleka na Wendy nemá. S ňou to je 10000 krát lepšie. Z myšlienok má vytrhol Martinus. Vtrhol mi to izby.
Tinus: "Je tu Melissa a chce sa s tebou porozprávať."
Myšlienky: Do riti čo ak chce riešiť včerajšok. Ja ho nechcem riešiť. Skôr by som chcel na to čo sa stalo radšej zabudnúť. Zišiel som teda po schodoch a namieril si to ku vchodovým dverám kde už stála Melissa.
Mac: "No čau!"
Melissa: "Ahooj."
Mac: "Čo chceš?"
Melissa: "Páčilo sa ti to včera?"
Mac: "Nie, a už to v živote neurobím ani dobrovoľne a ani nasilu!! A daj mi pokoj, už ťa nechcem nikdy vidieť!! Vieš veľmi dobre že mám frajerku tak mi daj láskavo pokoj!! Si mi úplne ukradnutá!!!"
Melissa: "To to bolo až také zlé?? Mne sa to páčilo a chcela by som si to zopakovať."
Mac: "Nepočula si? Vypadni a daj mi pokoj!!"
Melissa: "Zabudni!! Ja sa ťa tak ľahko nevzdám!! Čau!"
Mac: "Dovii!!"
Keď som zavrel dvere zistil som, že celý čas za mnou stál Martinus. Pozeral na mňa s otvorenými ústami a očami. Sadli sme si do obývačky na gauč a všetko som mu povedal čo sa včera stalo. Bol veľmi prekvapený lebo sa mu Melissa páčila a v živote by nepovedal že by bola toho schopná.
Tinus: "A čo chceš teraz robiť? Povieš to Wendy?"
Mac: "Ja vôbec netuším čo mám robiť. V žiadnom prípade jej to nepoviem. Hneď by sa so mnou rozišla a ja nechcem o ňu prísť."
Tinus: "Chápem ale čo ak sa to dozvie od Melissy? To by bol ten horší prípad si myslím. A ver mi že ešte len vtedy by si mal problém. Ak jej to povieš sám a vysvetlíš skôr ako Melissa tak to bude lepšie."
Mac: "Asi máš pravdu. Keď príde tak jej to celé poviem. Sľubujem."

Taaak..Vyšla ďalšia kapitola..Dúfam že sa vám to páči..Tak čo ako to celé dopadne?? Povie Marcus svojej frajerke čo sa stalo?? Píšte mi názor do komentárov..🙏🏻💚💚

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Where stories live. Discover now