💛6.💛

66 6 2
                                    

                                  
Z pohľadu Wendy
Po telefonáte s Macom som bola ešte viac nespokojná lebo som vycítila, že mi niečo tají.
S Emmou a Gerd Anne sme išli ešte shoppingovať do obchodov. O 14:00 sme skončili stretli sme sa s Kjellom a išli sme domov. Rozhodli sme sa pre skorší návrat kôli M&M. Celú cestu som počúvala hudbu a bola myšlienkami úplne niekde inde. Zrazu mi prišla správa od Maca.
Mac: "Ahoj, kedy prídete?"
Wendy: "Už sme na ceste."
Mac: "Dobre. Keď prídeš potrebujem sa s tebou o niečom veľmi dôležitom porozprávať."
Wendy: "Stalo sa niečo?"
Mac: "Nooo všetko ti poviem keď prídeš nechcem to riešiť cez Instagram."
Wendy: "Dobre ale je ti jasné, že sa ešte viac bojím ako predtým."
Mac: "Nemáš sa čoho báť."
Wendy: "Okey vidíme sa o hodinku."
Myšlienky: Teraz som hrozne zneistela. Čo ak sa tam do niekoho zamiloval? Čo ak sa tam s niekým vyspal? Urobil by mi to aj keď bol pod vplyvom alkoholu?
Z myšlienok ma vytrhla správa od Melissy.
Melissa: "Včera to bolo s Macom úžasné. Je to drak🍆🍑!"
Hneď keď som si to prečítala tak som sa rozplakala. Anne aj Kjell sa čudovali a vypytovali sa prečo plačem. Ja som však bola ticho. Emma, keďže sedela vedľa mňa tak ma objala.
Emma: "Wendy?? Stalo sa niečo?"
Wendy: "Čítaj!" Ukázala som jej správu od Melissy.
Emma: "Neboj sa porozprávate sa o tom keď prídeme domov. Určite to tak nebolo ako to ona napísala. Marcus by ti to nikdy neurobil. Je aký je ale toto by fakt nikdy dobrovoľne neurobil."
Zaspala som v Emminom objatí.
Kjell: "Už sme tu!!!"
Vstala som a zobrala som si svoje veci. Prišla som ku dverám domu kde stál Marcus. Prešla som okolo neho do hosťovskej izby, ktorá patrila len mne. Dala by sa nazvať aj mojou izbou.

Z pohľadu Marcusa
Čakal som moju lásku pri dverách keď prichádzala ku mne veľmi som sa tešil. Lenže ona má obišla a išla do svojej izby. Veľmi som sa zľakol čo sa stalo. Išiel som pomôcť rodičom s vecami a hneď som utekal za ňou do izby.
Mac: "Beruško? Čo sa stalo??"
Wendy: "Ty veľmi dobre vieš čo sa stalo!" odpovedala mi so slzami v očiach.
Mac: "Neviem o čom hovoríš."
Wendy: "Čo sa stalo včera medzi tebou a Melissou?"
Mac: "Ako si sa o tom dozvedela??"
Wendy: "Napísala mi to sama Melissa!"
Mac: "No to je tá vec o ktorej som chcel s tebou prebrať. Hrali sme Truth or Dare a zrazu som sa s ňou ocitol v jednej izbe. Iba my dvaja. Začala ma bozkávať ale ja som ju odstrčil od seba preč. No do izby vošla aj Vanessa s pútami vyzliekli ma a pripútali k posteli. A som sa urobil Melisse do úst. To je všetko. Nič viac sa nestalo. Prosím ťa ver mi!"

Z pohľadu Wendy
Hneď ako mi to Marcus dopovedal zlomila som sa. Už som to nezvládla a dostala som záchvat plaču. Plakala som hodinu vkuse. Nedalo sa to zastaviť. Marcus bol pri mne po celý čas. Ale bol duchom neprítomný.
Mac: "Wendy?? Si v poriadku?"
Wendy: "Vyzerám byť v poriadku?? Neviem čo si mám o tom celom myslieť Marcus. Neviem či sa ti dá veriť."
Mac: "Myslíš že by som mal dôvod klamať?? Tebe by som v živote neklamal. Nechceš si trochu pospať?? Bolo to dnes na teba veľa."
Wendy: "Dobre, pôjdem si ľahnúť." A hneď ako som to dopovedala som aj zaspala.

Z pohľadu Marcusa
Myšlienky: Nečakal som že ju to až tak položí. Chvíľu som ležal pri nej ale keď som si všimol že zaspala potichu som odišiel z izby. Tá Melissa je ale riadna piča. Keď ju stretnem nech si ma neželá. Prišiel som k Martinusovej izbe za jemne som zaklopal. Hral na klavíri Shallow.
Tinus: "Ahoj. No ako?? Povedal si jej to všetko?"
Mac: "Nooo ona to už čiastočne vedela."
Tinus: "Čo?? Ako je možné že to vedela? Nechápem."
Mac: "Tá krava Melissa jej napísala že si to so mnou včera užila."
Tinus: "Počkať to fakt?? Nemyslel som si, že to môže byť až taká piča. Hneď som na ňu zmenil názor. Ku mne bola vždy milá. No v skutočnosti to je iba skurvená štetka.

Z pohľadu Martinusa
Od včerajšej párty si celý deň píšem so Sarah. Netušil som, že to môže byť taká zlatá baba. Marcus včera na párty zažil len samé nepríjemnosti no ja, som zažil niečo úžasné. Poriešil som sa so Sarah. Je to proste mega baba.
Tinus: Ahooj
Sarah: Už som si myslela, že ani nenapíšeš😂
Tinus: Vidíš. Napísal som. Ako po včerajšej párty??
Sarah: Trochu ma bolí hlava keďže som bola trochu opitá ale inak v pohode. A nevieš čo je s Wendy?? Lebo som jej písala a neodpisuje mi už dobrého pol dňa.
Tinus: "Má to teraz dosť ťažké. Včera sa stala jedna vec medzi Marcusom a Melissou, no a Wendy to nezvláda najlepšie."
Sarah: "Čooo?? Čo urobila ta krava??"
Tinus: "Príď k nám a porozprávate sa o tom. Chcem aby ti to povedala ona sama."
Sarah: "Okey o 15 minút som u vás!"
Hodil som mobil na posteľ a bol som veľmi unavený po včerajšej párty tak som hneď aj zaspal.

Taaak máme tu koniec ďalšej kapitoly..Bude Martinus so Sarah?? Čo urobí Wendy po tom čo sa dozvedela?? Píšte mi do komentárov čo si myslíte🙏🏻💚💚💚

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora