💛12.💛

72 4 5
                                    

                                 
Z pohľadu Marcusa
Keď sa pomaly otvorili dvere uvidel som v nich stáť Melissu. Dlho som ju nevidel a chcel som aby to tak ostalo.
Mac: "Čo tu chceš??"
Melissa: "Mohol by si byť trochu milší."
Mac: "Prepáč ale veľmi si ublížila človeku na ktorom mi najviac záleží takže sa nečuduj že som hnusný. A načo si tu prišla??"
Melissa: "Viem že Wendy už odišla a taaak..."
Mac: "Čo?!! Prišla si ma znovu znásilniť alebo čo???!!"
Melissa: "Nie. J-ja s-som sa ťa pr-rišla opýtať či by s-si nechcel spoločnosť keďže ti odišla Wendy...?"
Mac: "Fakt si myslíš, že túžim po tvojej prítomnosti??"
Melissa: "Nebuď zlý. Myslela som, že by sme mohli byť kamaráti aj napriek tomu čo som urobila. Veľmi ma to mrzí. Bola som opitá a netušila som čo robím. Ver mi, že keby som pri zmysloch tak to v živote neurobím."
Mac: "Prepáč veľmi rád by som ti veril ale nedá sa to. A keď ti to bolo tak ľúto prečo si bola taká odporná k Wendy??!"
Melissa: "Vedela som, že som to pokazila tak som sa tvárila, že som to chcela urobiť aby to nebolo trápne. Viem bola to hlúposť ale nič normálne mi nenapadlo. Viem že si všetci teraz myslia že som hrozna kurva ale ja......."
Z ničoho nič sa rozplakala. To bolo to posledné čo som čakal že by sa mohlo stať. Čakal som, že sa to skončí tak, že ju budem musieť vyviesť alebo zavolať fízlov aby ju odviedli. Sadla si ku mne na posteľ a tvár si skryla do rúk. Je to strašná krava ale predsa ju nenechám len tak plakať u mňa v izbe. Tak som ju objal a povedal, že všetko bude dobré. Som veľmi rád, že si priznala chybu len škoda že nie pred Wendy. Všetko to spôsobila ona. To že je teraz Wendy niekoľko stoviek kilometrov odo mňa niekde na Slovensku a nie so mnou.
Mac: "Som rad že si si priznala chybu ale bol by som ešte radšej keby si si to vyriešila s Wendy. Nechcem aby ste boli pohnevané."
Melissa: "Jasné. Zajtra jej zavolám a nemôžem tu na dnes ostať spať?? Pohádala som sa s rodičmi a nechce sa mi vrátiť dnes domov.."
Mac: "Okey. Jasné, že môžeš. Ale budeš spať na gauči. Hosťovská izba stále patrí Wendy."
Melissa: "Ďakujem krásne uspokojím sa zo všetkým len aby som nemusela spať na ulici."
Mac: "Okey idem to oznámiť rodičom, Emme a Tinusovi. A tiež Sarah."
Poslednú dobu bola u nás doma dosť často. Nechápal som to ale bolo vidno, že sú obidvaja riadne do seba zamilovaný. Hodili by sa k sebe. Sú spolu veľmi zlatí. Sa skúsim potom porozprávať s Tinusom ako to medzi nimi je.

Z pohľadu Wendy
Ráno som vstala, obliekla som a rozhodla som sa, že pôjdem do Auparku. Prechádzala som sa nemo po Auparku keď som spoznala známu tvár. Bol to môj bývalý priateľ zo základnej. Volá sa Nick.
Wendy: "No Ahoooj!!!"
Nick: "No čaaaau. Dlho sme sa nevideli."
Objala som ho.
Wendy: "To hej. Ako sa máaaš?? Ako ide život??!"
Nick: "Ale fajn. A čo ty?? Ako sa ti žije v Nórsku??"
Wendy: "Tak mám sa dobre. Nórsko je proste úžasná krajina. Je to tam veľmi krásne."
Nick: "A čo že si tu??"
Wendy: "Aaaa ta len tak som sem prišla na mesiac. Je to niečo ako malá dovolenka."
Nick: "A čo klape vám to s Marcusom??"
Wendy: "Noo aj hej. Je to najúžasnejšia osoba akú som mohla spoznať."
Nick: "Aha."
Wendy: "A čo ty?? Máš niekoho??"
Nick: "Mal som jednu Vanesu ale rozišiel som sa s ňou lebo som zistil že sa vyspala s mojím najlepším kamarátom."
Wendy: "Ouu..To mi je ľúto."
Nick: "Ďakujem. Už som sa z toho dostal."
Wendy: "Mi napadlo..Nechceš sa ísť prejsť do mesta?? Predsa sme sa nevideli celú večnosť tak by sme pokecali a taaak.."
Nick: "Kľudne môžme. Aj tak keby som prišiel domov by som sa nudil."
S Nickom sme sa začali prechádzať po meste.
Nick: "Mám dotaz. Nestalo sa niečo medzi tebou a Marcusom??"
Wendy: "Prečo myslíš??"
Nick: "Tak všetci riešia, že prečo si prišla na mesiac na Slovensko. Sledujem niekoľko fanúšičiek a sú rôzne verzie. Tak či by si mi nechcela povedať aká je realita."
Wendy: "Ja chápem, že to chceš vedieť veľa ľudí to chce vedieť aj fanúšikovia M&M ale ja to nechcem s nikým riešiť. Pochop ma je to medzi mnou a Marcusom."
Nick: "Chápem."
Po dlhom prechádzaní ma Nick odprevadil do hotela až ku izbe.
Nick: "Takže tu dočasné bývaš?"
Wendy: "Neviem či by sa to dalo tak nazvať že bývam ale áno."
Otvorila som dvere do izby a Nick vošiel za mnou. Bolo to divné. Z ničoho nič ma chytil okolo pásu.

Tak tu by som to ukončila..Čo myslíte ako to dopadne?? Čo urobí Wendy?? A ako to bude pokračovať?? Píšte názory do komentárov ✨❤️ Dúfam že sa vám táto kapitola páčila❤️

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora