💛4.💛

79 8 0
                                    

                                  
Z pohľadu Wendy
Sme v byte a ja ležím na Marcusovej posteli. Skúsim napísať Marcusovi ako sa má.
Wendy: Ahoj láska❤️
Marcus(Mac): Ahoooj❤️
Wendy: No ako sa máš??
Mac: Mám sa fajn ale veľmi mi chýbaš❤️ Inak ideme s tinusom večer na párty.
Wendy: Aha. Tak si to užite aj za mňa. A pozdrav odo mňa Tinusa a môžeš aj Melissu a Sarah. A prosím ťa nepi.
Mac: Odovzdám a sľubujem neboj sa. Tak musím ísť ahoj láska a dobrú noc❤️
Wendy: Dobrú❤️
Po tejto konverzácii som bola nesvoja.
Myšlienky: Ja som na výlete s jeho sestrou a mamou a on si ide s partiou na párty. Čo ak sa opije? Čo ak ho tam zvedie Melissa? Mám ju rada je zlatá ale všimla som si ako pokukuje po Macovi. Ako viem že už má Mac 18 ale aj tak sa o neho bojím.
Anne: "Wendy! O čom premýšľaš?" Vytrhla má z myšlienok Gerd Anne.
Wendy: "Ale nič len mi trochu chýba Marcus."
Anne: "Aha chápem. Neboj sa aj tak už v nedeľu odchádzame." Ukľudnila ma.
Anne: "No dievčatá ideme spinkať. Dobrú noc."
Emma: "Dobrú noc a sladké sny."
Wendy: "Ďakujem aj vám dobrú noc."

Z pohľadu Marcusa
*19:30
V kúpeľni som strávil najmenej hodinu aby som vyzeral k svetu. Vošiel som do svojej izby otvoril skriňu a vybral z nej biele roztrhané rifle a čiernu mikinu Nike.
Martinus: "Marcuuus, musíme ísť už je 19:50!!"
Marcus: "Už ideem"
Dorazili sme pred Jackov dom kde bolo už veľmi veľa ľudí. Z davu ľudí sa ozvala Melissa.
Melissa: "No čaute chlapci. Tak ste prišli. Bude veľká sranda." Zas žmurkla. Neviem čo má s tým žmurkaním ale neskutočne ma to vytáča.
Odprevadila nás ku partii. Všetci tam už boli.

Z pohľadu Martinusa
S Marcusom sme došli k našej partii. Všetci tam už boli. Bola tam aj Melissa, ktorá sa mi hrozne páčila. Ale viem, že jej sa páči Marcus aj keď už má frajerku. Aj Sarah je pekná ale Melissa je podľa mňa k trochu krajšia.

Z pohľadu Marcusa
Jack: "Dobre guys!! Dnes je dovolené všetko. Objednal som 40 pízz takže jedlo máme a kúpil som 25 fliaš alkoholu. Dnes si to poriadne užijeme!!"
Leo: "No čo Marcus. Klape ti to s tou tvojou fľandrou?"
Marcus: "Nehovor tak o nej!!" A áno klape. Závidíš?
Leo: "Hh závidieť? Prosím ťa.. Nikdy!"
Chris: "A tebe nevadí aké fotky dáva na Instagram?"
Marcus: "Nevadí. Veď na každej fotke vyzerá úžasne."
Sarah: "Veď ho nechajte tak. Nevidíte že ju ľúbi? A náhodou Wendy je najzlatšia baba akú poznám."
Chris, Leo: "No dobre dobre."
Hudba hrala na celú ulicu. Nečudoval by som sa keby tu došli policajti aby sme to stíšili.
Došiel Jack s 2 fľašami alkoholu.
Jack: "Nezahráme si Truth or Dare?"
Melissa: "Jasné, poďme!"
Nič iné mi neostávalo len sa pridať.
Melissa dávala Martinusovi odvahu.
Melissa: "Vypi pol fľaše vodky naraz!"
Martinus: pokrútil očami. " No dobre, Jack podaj mi tu posratú fľašu!"
Marcus: "Martinus nerob to! Sľúbili sme si, že nebudeme piť."
Martinus: "Daj mi pokoj. Staraj sa o seba Marcus."
Pozeral som na Martinusa ako zobral fľašu a vypil podľa mňa aj viac ako polovicu. Nechápal som že to urobil.
Po rôznych úlohách ma Melissa zavolala do jednej prázdnej izby. Síce som sľúbil Wendy že nebudem piť no dal som si asi 4 poháriky.
Melissa má zvalila na posteľ. Začala ma bozkávať. No ja som nespolupracoval. Odstrčil som ju nech mi dá pokoj. V tom vošla do izby aj Vanessa najlepšia kamarátka Melissy a mala v rukách putá. Pripútali má k posteli hoci som sa bránil ako som chcel. Zalepili mi ústa páskou a vyzliekli úplne donaha. Melissa poprosila Vaness aby odišla. Melissa zobrala môjho kamaráta do ruky a začala s ním jazdiť hore a dole. Už keď začal pomaly tvrdnúť zobrala ho do úst a potom som sa urobil do jej úst. Zaspal som. Zobudil som sa odpútaný uprostred noci. Obliekol som sa a pokúsil som sa nájsť Martinusa. On ležal so Sarah na gauči. Zobudil som ho.
Marcus: "Martinus vstávaj. Ideme domov!"
Martinus: "Ahoj Marcus. Koľko je hodín?"
Mac: Pozrel som sa na mobil. "Je 4 hodín ráno."
Martinus vstal a odišli sme. Domov sme prišli asi o 4:30.
Oco ešte nebol doma. No na mobile som si našiel najmenej 15 zmeškaných hovor. A asi 5 správ.
Kjell: Išiel som za mamou a dievčatami do Osla lebo zajtra tam mám jedno dôležité stretnutie. S láskou oco.
Prišiel som do svojej izby a spadol som rovno na posteľ.

Myslíte si že povie Wendy čo sa stalo s Melissou??
Bude Martinus s Malissou alebo so Sarah??
Píšte názor do komentárov prosím🙏🏻💚

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Où les histoires vivent. Découvrez maintenant