Od toho dňa čo som mala narodeniny prešlo veľa času. Keďže som s Marcusom skoro rok tak sme sa rozhodli stráviť spolu aj Vianoce. Boli to krásne Vianoce ktoré som strávila s mojou láskou a jeho rodinou. Zdobili sme vianočný stromček a dávali si darčeky. Od Marcusa som dostala mikinu na ktorej bolo napísané Ľúbim ťa. Keď som to uvidela rozplakala som sa. Síce som mu hovorila aby mi nič nekupoval ale nevadí. Je to najkrajší darček aký som kedy dostala. Hneď som ho vyobjimala. Ja som mu zas kúpila voňavku Ibrahimovič lebo viem že ju má veľmi rád. Martinusovi som kúpila 2 tričká s norskou vlajkou. Ich sestre Emme som zas kúpila 3 slizy a veľkého plyšového medvedíka. Veľmi sa potešila, čo má zahrialo pri srdci že sa im darčeky páčili. Kjellovi a Gerd Anne som nemusela nič kupovať keďže mi to sami povedali. Ale to by som nebola ja keby som ich nepočúvala. Musela som im niečo dať už len za to že u nich doma trávim toľko veľa času. Tak som Kjellovi Erikovi kúpila 2 balíky ponožiek a Gerd Anne sadu hrncov do kuchyne. Tiež sa potešili aj keď povedali že odo mňa nich nechcú. Po rozbaľovaní darčekov sme si všetci spoločne zapli telku. Bola som trochu smutná že som nemohla stráviť Vianoce so svojím bratom a rodičmi ale spoločnosť Marcusa mi to vynahradila. Ležala som v jeho náručí a pozerali sme Vianočné filmy. Keď bolo 22:00 Kjell zahlásil aby sme si išli už ľahnúť lebo je veľa hodín a všetci sme boli unavení z ťažkého dňa. Teda okrem mňa a Marcusa. Povedali sme im že chvíľu ešte budeme pozerať film a za chvíľu aj my pôjdeme spať. Po asi 30 minútach sa išiel Marcus pozrieť či všetci spia. Keďže spáli tak prišiel ku mne dole a prisadol si ku mne na pohovku. Chytil ma za pás a otočil si ma k sebe. Prisal sa mi na pery a chvíľu sme si kradli dych keď sme zrazu začuli ako niekto ide dole po schodoch. Hneď sme prestali a tvárili sa akoby nič. Bola to Emma, ktorá prišla k nám lebo nevedela zaspať. Tak si sadla vedľa mňa a Marcusa a pozerala s nami môj najobľúbenejší vianočný film Home alone. Bolo už veľmi neskoro keď skončil, tak sme sa všetci traja snažili ísť pomaly hore schodami do našich izieb aby sme náhodou Kjella, Gerd Annu alebo Martinusa nezobudili. Marcus mi prikázal aby som sa išla pozrieť na Martinusa či spí. Samozrejme som ho počúvla. Potichu som prišla k jeho izbe a pomaly som otvorila dvere na jeho izbe. Z izby bolo počuť tiché chrapkanie. Bol strašné zlatý. Na pamiatku som si ho odfotila a povedala som si že mu to dám na story keď bude mať narodeniny. Urobila som to Marcusovi aj Martinusovi na meniny a veľmi natešení neboli. Som zvedavá čo povedia na tie fotky, ktoré pre nich skrývam na narodeniny. Po pár minútach pozorovania na mňa zavolal Marcus či už idem spať. Samozrejme musím spat vo svojej izbe lenže keď Kjell Erik a Gerd Anne spali tak som si išla ľahnúť k Marcusovi do postele. On vždy spí bez trička čo úplne zbožňujem. Po pár minútach sme zaspali v objatí. Asi o 11:00 ráno nás prišiel do izby zobudiť Kjell Erik, prečo spíme tak dlho. Prišiel do izby nahnevaný lebo sme spali spolu čo máme prísne zakázané. Vysvetlila som Erikovi že to je v pohode že nech sa nehnevá na Marcusa, že to je moja vina. Ako ho dobre poznám dobrosrdečný Erik sa len usmial a zahlásil: ,,O 20 minút buďte dole na raňajky". A hneď ako to dopovedal aj odišiel. S Marcusom som vstala a išla som sa osprchovať. Marcus mi dal návrh či by nemohol ísť so mnou aj on. Bola som veľmi prekvapená, že čo ho to napadlo ale súhlasila som. Po asi 15 minútovej sprche s Marcusom sme sa obliekli a išli sme na raňajky. Pri stole už sedel Martinus s Emmou. ,,Dobre ránko vy hrdličky" pozdravil sa nám Martinus. Marcus sa na neho len usmial a sadol si vedľa neho. Ja som sedela oproti Marcusovi. Po úžasných raňajkách ktoré pripravila Gerd Anne som išla s Marcusom a Martinusom do Marcusovej izby. Rozmýšľali sme spolu čo by sme dnes mohli robiť. Martinus dostal nápad aby sme sa išli prejsť po troforse. V Troforse poznám už každý roh, každý dom, obchod či budovu. Trávim tu veľmi veľa času a M&M mi tu poukazovali už kazdú zákrutu. Obliekli sme sa najteplejšie ako sa len dalo a vyrazili sme. Keďže Emma ako vždy začala plakať že aj ona chce ísť s nami tak sme ju zobrali so sebou. Guľovali sme sa a robili blbosti. Po asi dvoch hodinách blbnutia sme prišli do domu M&M celý zmrznutí. Keď sme prišli sme sa prezliekli a išli sme obedovať. Gerd Anne nám pripravila úžasný obed. Bolo to nejaké tradičné nórske vianočné jedlo netuším čo to bolo ale bolo to úžasné. Po naobedovaní som išla pomôcť Gerd Anne s vložením tarienov do umývačky riadu. Kým som pomáhala Gerd tak Marcus začal pozerať s Martinusom telku. Robia to dosť často a niekedy mi vadí že Marcus pozerá telku viac s Martinusom ako so mnou. Ale dnes mi to nevadilo lebo sme sa s Gerd Anne aj s Emmou dohodli že pôjdeme nakupovať do Osla. Strašne dlho som sa na tento moment tešila. Rýchlo som sa obliekla a čakala na Emmu a Gerd. Rozlúčili sme sa s Kjellom Erikom a M&M a odišli sme.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️
RomanceToto je moja prvá fanfikcia... Dúfam, že sa vám bude páčiť❤️❤️