💛3.💛

84 6 2
                                    

                                     

Cesta do Osla trvala asi 2 hodiny.
Anne: "Už sme tu, dievčatá vyneste veci do bytu a vybaľte sa" zahlásila mne a Emme Gerd Anne.
S Emmou sme vystúpili z auta, zobrali sme veci a vošli sme do paneláka, kde majú M&M byt.
Keďže je to veľmi vysoká budova nastúpili sme
do výťahu.
Emma: "Takže klape vám to s Macom?" Opýtala sa ma Emma.
Wendy: "Áno, on je proste najúžasnejší chalan akého som mohla spoznať" odpovedala som Emme.

Z pohľadu Emmy
Od kedy chodí Wendy s Marcusom tak so mnou travi menej času. Nemala som rada keď dával likes a komentoval fotky polonahých žien na Instagrame. Vďaka Wendy to už nerobí za čo som veľmi rada. Je to veľmi zlaté a milé dievča je iná ako minule frajerky ktoré Marcus mal. Mám ju veľmi rada. Sme najlepšie kamarátky.

"Ciiin" výťah zastal na 9 poschodí.
Vystúpili sme s Emmou a našli sme byt. Rýchlo sme vybalili keďže sme sa rozhodli, že ostaneme v Osle 3 dni. "Klop, klop" niekto zaklopal na dvere.
Emma: "Ja nejdem otvoriť chod ty" zakričala Emma z kúpeľne keďže sa sprchovala.
Pribehla som k dverám.
Wendy: " Oooo ahoj Anne, Emma sa sprchuje kde pôjdeme?"
Anne: "Keďže je už asi 5 hodín poobede tak som rozmýšľala, že by sme skočili do najbližšieho nákupného centra a tam sa aj najeme"
Po asi 5 minútach vyletela Emma z kúpeľne.
Emma: "Chcem si kúpiť nové nohavice!" vykríkla.
Ja som sa začala z nej smiať lebo mala len uterák na sebe.😂
Obliekli sme sa, nachystali, obuli a už sme nasadli do auta kde nás súkromný šofér odniesol k najbližšiemu nákupnému centru.

Z pohľadu Marcusa
Keď Wendy odišla nevedel som čo mám robiť. Trávim s ňou veľmi veľa času a teraz keď je v Osle neviem čo mám robiť. Oco išiel na stretnutie s Martou aj Kirsti niečo vybavovať ohľadom našich koncertov. My na takého meetingy nechodíme lebo nás to veľmi nudí. Ja akurat sedím na gauči a pozerám After. Tento film mi veľmi pripomína Wendy lebo sme ho pozerali spolu.
Martinus: "Ideem von s Ticom nejdeš aj ty?"
Marcus: "Dobre pôjdem."
Prechádzali sme sa s Ticom po Troforse a zrazu sme narazili na našu partiu. Bol to Chris, Jake, Leo, Peter, Jack a dokonca tam bola aj Melissa a Sarah. Zo všetkými sme sa pozdravili.
Chris: "Ahojte chalani no čo ako sa máte?"
Martinus: "Máme sa fajn"
Jack: "Choďte odniesť Tica domov a stretneme sa o 20:00 pri mojom dome, budem robiť veľkú párty keďže mám prázdny dom bude tam celá škola príďte."
Prosil nás aby sme išli tými svojimi psími očami tak sme súhlasili.
Melissa: "Tak o 20:00 chlapci" žmurkla na mňa.
Ja ju nemám veľmi v láske keďže to je taká štetka. Ale všimol som si že Martinus po nej nejako pokukuje.

Tak máme tu novú kapitolu..Dúfam že sa vám páči.🙏🏻💚A píšte mi prosím názor do komentárov 🙏🏻💚💚

Najlepšie narodeniny [Marcus & Martinus] ❤️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora